Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Siterer Zook:
Level 81? Vi snakker nok om forskjellig ting her, men er ikke level cap'en 50?


Nope, lvl 50 er bare for en achievement.
Når alle skills er på 100, så er du i lvl 81,5
  • 0
  • Zook
  • Zook
Ah, skjønner. Er forøvrig i level 24 nå, med Two-Handed Weapons som høyeste skill (72).
You're sleeping over, right?
  • 0
LVL 50 skal visst nok være teoretisk lvl cap.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Liker å ha 1 sverd i hver hånd. Ala Akimbo.
Men det som er kjedelig med å ha "Akimbo sverd" er at når man skal ta power attacks står personen stille, og kan ikke bevege seg. Finnes det en perk for dette?
  • 0
Lol, hvor lenge har du spilt Tommy?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Noen som kan hjelpe meg? Aela vil ikke bruke buen jeg har gitt henne, en legendary ebony bue, istedenfor når jeg bare lar henne ha den, slår hun folk med bare nevene. Må jeg kanskje gi henne piler hun kan bruke?

En ting til, etter Companion oppdraget der jeg skulle hive et heksehode i flammen, har jeg aldri funnet Lydia igjen, noen idé om hvordan jeg finner henne, hun hadde en del gode ting på seg

Angående varulv: Spoiler: Da jeg kastet heksehodet på bålet var det jo bare han tidligere lederen som ble kvitt varulven i seg, hvordan blir jeg kvitt det?
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Liker å ha 1 sverd i hver hånd. Ala Akimbo.
Men det som er kjedelig med å ha "Akimbo sverd" er at når man skal ta power attacks står personen stille, og kan ikke bevege seg. Finnes det en perk for dette?


Sykt digg med dual sword og elemental fury.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
elemental fury.


Hva er det igjen?
  • 0
Er det meningen at alle fiendene fortsatt skal gå rundt i Iron,steel, leather, fur (og kanskje en og annen orc og elven) når jeg er på lv 24? Jeg vet det ikke er like mye skalering i Skyrim (og godt er det), men når absolutt ingen går rundt i bedre armor blir også det litt merkelig.

Nå er jeg en mage så jeg har ikke noe særlig bruk for bedre armor og våpen, men det er litt kjedelig å føle at jeg fortsatt sloss mot akkurat de samme fiendene som på lv 5.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Nå er jeg en mage så jeg har ikke noe særlig bruk for bedre armor og våpen, men det er litt kjedelig å føle at jeg fortsatt sloss mot akkurat de samme fiendene som på lv 5.


Tror det er meningen Går rundt i level 20 og de fleste fiender dreper jeg med 2-3 firebolts, de dør før de rekker å komme bort til meg, men blant disse low level mobsa møter jeg en gang i blant en som dreper meg på et par slag og tåler litt. Virker som balanseringen i spillet bare er pure crap.
  • 0
Hvor mange levler finnes det?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hva er det igjen?


En shout som øker attack speed betraktelig.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
@Zyrocz: Ja i god bethesta ånd er spillet en clusterfuck av merkelig balansering.

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor en ikke bare kan gjøre det på den gode gamle måten. Plz Bethesta, Bruk statiske levels på fiender. Det er den eneste måten en kan være sikker på at ting fungerer sånn noen lunde.

Slik det er nå så er det så utrolig vanskelig å vite helt hvordan ting egentlig fungerer, og det er så utrolig mange feller en kan gå i. Feller en ofte ikke merker at en har gått i før flere titalls levels etter at en gikk i den.
This is great banter, it really is.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Bernhard007:
Angående varulv:


Spoiler:Du må kaste et til hode inn i flammene. Da får du spørsmålet "Cure lycanthropy?", altså varulvblod. Du kan sikkert gå tilbake til Ysgramor's Tomb og gjøre det.
You're sleeping over, right?
  • 0
Har faktisk litt lyst til å slutte å være varulv. Elsker å forvandle meg til en, for som ulv kan jeg løpe over lange avstander på veldig kort tid. Men bortsett fra det, er det ikke veldig praktisk. Selvsagt, den er litt av en slåsskjempe, men den holder deg fra å hvile etter en søvn, osv.

Siterer fanzypanzy:
Ja i god bethesta ånd er spillet en clusterfuck av merkelig balansering.


Enig. En god del vesener, som Frost Trolls, Ice Bear, and such, er nesten vanskeligere å drepe enn en vanlig drage.
Men det er kanskje slik at noen områder er det lette fiender, og andre områder er steder du ikke bør besøke før du er i høy level.
  • 0
Om dere sliter mot fiender, er det bare å bruke shouten "Marked for Death". Fant ut at den er mye bedre enn det den høres ut som. Draugr Death Lords er bare lort etter at de har fått den shouten på seg, for å si det på den måten.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Men det er kanskje slik at noen områder er det lette fiender, og andre områder er steder du ikke bør besøke før du er i høy level.


Det er en mindre aggressiv skalering i Skyrim enn i Oblivion, men det aller meste er fortsatt skalert til ditt eget erfaringsnivå på en eller annen måte. Alt ifra fiender til utstyr. Det er fortsatt ikke slik som f.eks. i WoW der å levle opp alltid er positivt. Det er ikke nødvendigvis noe enklere å runde main quest i level 45 enn i level 25.

Det er derfor en kan se enkelte spillere klage over at siste boss er dritvanskelig i lv 45, mens en annen spiller som bare er i lv. 25 kan synes denne samme bossen er enkel.

Men som sagt, skaleringen er langt mer balansert i Skyrim enn i Oblivion. I skyrim går det fortsatt å møte f.eks. ulver og simple banditter igjennom hele spillet. Jeg tror også at enkelte monstre slik som kjemper og mammuter er mer eller mindre låst til en bestemt lv. I motsetning til Oblivion der en etter hvert kun sloss mot banditter i deadric utstyr og high level monstre,mens alt annet plutselig forsvant.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Om dere sliter mot fiender, er det bare å bruke shouten "Marked for Death". Fant ut at den er mye bedre enn det den høres ut som. Draugr Death Lords er bare lort etter at de har fått den shouten på seg, for å si det på den måten.


Helt enig. Marked for Death har reddet livet mitt ved uttalige anledninger, og det er en av mine favorittshouts.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Det er ikke nødvendigvis noe enklere å runde main quest i level 45 enn i level 25.


Men Main Quest er vel enkelere i lvl 25, enn i lvl 15? Er egentlig i siste oppdrag nå, og sliter med å komme videre. Spiller på Adept.
Frister veldig å loade tilbake, og så gjøre masse side missions, and such, for å komme opp i lvl.
Og så gjøre resten av Main Mission.

Btw, drømte her om dagen at jeg spilte Skyrim coop. Det var fantastisk morro.

Lagt til 2011-11-20 13:23:
Siterer dark samus nemesis:
Om dere sliter mot fiender, er det bare å bruke shouten "Marked for Death". Fant ut at den er mye bedre enn det den høres ut som. Draugr Death Lords er bare lort etter at de har fått den shouten på seg, for å si det på den måten.


Hvor får du tak i denne shouten?
  • 0
Fant et skattekort nå (nr.3). Vanskelig å forstå hvor det er hen. Er bilde av et tårn langs vannkanten.
Spis opp maten din!
  • 0
Ahhh.... Jeg er nå lvl 26 og er en Nord som er en tank og bruker Dual Dwarven maces (60 skade hver). Når møter man de vanskelige dragene? Er litt kjedelig når man dreper en drage 7 sekunder etter at den lander....

BTW har noen et forslag på hva en burde bruke 20k guld på? Jeg har et fult oppgrader hus i Whiterun, men er usikker på om jeg skal spare til 100k for trophy eller om jeg skal kjøpe noe artig...

Lagt til 2011-11-20 14:21:
Kan man fortsette å spille Skyrim etter at main quest er runda?? Eller er det som Fallout 3 var før Broken Steal slapp ut?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Du kan spille så mye du vil etter main questen
Per aspera ad astra
  • 0
Eeeehm, wtf? Jeg bruker en Ebony Battleaxe, og i stad hadde den 45 i damage, men nå er den plutselig nede på 37? Åssen kan det skje?
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Eeeehm, wtf? Jeg bruker en Ebony Battleaxe, og i stad hadde den 45 i damage, men nå er den plutselig nede på 37? Åssen kan det skje?


Du har sikkert tatt av noe equipment som gjør deg bedre i Two Handed? Eller så har du fått en disease.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Citerer Tyranus:
Eeeehm, wtf? Jeg bruker en Ebony Battleaxe, og i stad hadde den 45 i damage, men nå er den plutselig nede på 37? Åssen kan det skje?


Du har sikkert tatt av noe equipment som gjør deg bedre i Two Handed? Eller så har du fått en disease.


Stemmer visst det ja, bytta ut Iron Gaunlets som ga 20% mer damage med vanlige Steelplate Gaunlets.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!