Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Siterer Play:
Noen som foretrekker å spille i tredjeperson?

Bruker tredjeperson til å se kul ut.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
INGEN?!
The D' is silent.
  • 0
Siterer Play:
Citerer sowns:
Hva faen? Mod eller


Yupp! Kan også få drager så små som harene som løper rundt

Noen som foretrekker å spille i tredjeperson? Prøvde det, og var kjekt i noen minutter, men byttet kjapt tilbake igjen til førsteperson.

Jeg løper i tredjeperson men sloss i første
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Hvor i whiterun er denne konken? Finner ikno på "the drunken huntsman"


Tror gutta bare har skrevet feil, mener å huske at det var i Windhelm det skjedde.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Nope, Whiterun.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Det er sikkert forskjellig siden jeg startet det i riften
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Har et spørsmål. Jeg var i Den byen i fjellene (husker ikke hva den het) Også ble jeg med en fyr inn i abadoned house, (liten spoiler) Så kom det en høy stemme som ba meg drepe han fyren som ble med meg inn. Spørsmålet er, Var det dark brothehood eller Deadrik cult ?

eller noe annet ?
  • 0
Siterer PølseHund:
Har et spørsmål. Jeg var i Den byen i fjellene (husker ikke hva den het) Også ble jeg med en fyr inn i abadoned house, (liten spoiler) Så kom det en høy stemme som ba meg drepe han fyren som ble med meg inn. Spørsmålet er, Var det dark brothehood eller Deadrik cult ?

eller noe annet ?


Spoiler: Det er en Deadric Lord som prater med deg. Etter at du har drept karen du går inn i huset sammen med så kommer du til å bli bedt om å gå et stykke ned i kjelleren hvor du får prate en del med han, og du får en Quest. Hvis du gjør ferdig denne Questen så får du Artifacten hans, som i denne omgangen er en Klubbe.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Får ikke sett svaret ditt AcH Clawed men jeg får finne det ut selv da. Men har ennå et spørsmål? Finnes dragon armour og deadric armor i light type og heavy type ? eller er glass det beste light armouret ?
  • 0
The Dark Brotherhood får ikke andre til å gjøre jobben for dem. Spessielt ikke på den måten.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Har noen en oppskrift på en potion som fyller opp mana/magick?
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Har noen en oppskrift på en potion som fyller opp mana/magick?
Bare spis forskjellige ingredienser så får du effektene. Selv bare mikser jeg alt jeg finner.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
Hva man må gjøre for å få hus i de forskjellige byene


Ikke at det hjalp så mye, desverre. Det jeg må gjøre, er å starte et quest som heter "The Man who Cried Wolf". Som er et sidequest til "Wolf Queen awakened". Noen som kan si hvordan jeg starter dem?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Music og Gameiac:
Hva man må gjøre for å få hus i de forskjellige byene


Ikke at det hjalp så mye, desverre. Det jeg må gjøre, er å starte et quest som heter "The Man who Cried Wolf". Som er et sidequest til "Wolf Queen awakened". Noen som kan si hvordan jeg starter dem?


http://elderscrolls.wikia.com/wiki/The_Man_Who_Cried_Wolf

http://www.primagames.com/games/elder-scrolls-v-skyrim/primag
uides/232/walkthrough/4697


Først må du gjøre The man who cired wolf også må du gjøre Wolf queen.
What is dead may never die
  • 0
Siterer PølseHund:
Får ikke sett svaret ditt AcH Clawed


Du bare markerer området etter der hvor det står "Spoiler:"...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Dark Elf, lvl 20 Thief, med One Handed, Light Armour og Sneak som prior. checking in
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer hack shack:
Dark Elf, lvl 20 Thief, med One Handed, Light Armour og Sneak som prior. checking in


Khajiit med One Handed, Archery og Sneak er elsk. Det er så god stemning å snike seg rundt med dagger og backstabe folk, spesielt når du har 15x damage med dagger.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer thehalohater:
kan noen si vor jeg kan få tak i et bra one handed sword?


Er Blades sverd. Altså et samuraisverd. De er sykt bra!
  • 0
Siterer Hopetify:
Først må du gjøre The man who cired wolf også må du gjøre Wolf queen.


Jeg vet at jeg må gjøre dem. Men hvordan starter man dem? Har hørt at man skal overhøre en samtale mellom Jarlen og en dude, følgende dude bare STÅR der, som en pinne. Han går aldri frem til Jarlen, så jeg får ikke ovehørt noen samtale, og dermed ikke startet noe quest. Til nå den mest irriterende buggen, om det er en bugg det er snakk om da.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Hvor i whiterun er denne konken? Finner ikno på "the drunken huntsman"


Det er ikke Drunken Huntsman, men The Bannered Mare.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Ehem...80 timer playtime nå.
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Update! Lvl 40 achieved, lvl 100 i One-handed, heavy armor og smithing. Har vel rundt 50 timer playtime nå tror jeg


Damn!
Gjør du masse quests hele tiden?
Eller er det en annen lur måte å lvl'e på?

Jeg har over 50 timer i spillet, men er bare lvl 27 så langt.
Og ingen skills er over 45.

Nå skal det sies at jeg stort sett bare surrer... øh, utforsker landet.
Har funnet nesten alle stedene på kartet, men ikke tatt meg bryet å gå i noe særlig med huler og lignende enda.
Er så mye å se ute, til at jeg vil bevege meg under bakken før jeg må.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer Finalfantasyfrelst:
Hvor i whiterun er denne konken? Finner ikno på "the drunken huntsman"


Det er ikke Drunken Huntsman, men The Bannered Mare.
Siterer Predator:
Citerer Finalfantasyfrelst:
Hvor i whiterun er denne konken? Finner ikno på "the drunken huntsman"


Det er ikke Drunken Huntsman, men The Bannered Mare.


Snakka md alle der i går, men fant ingen som ville ha konk..
The D' is silent.
  • 0
Håper den oppdateringen kommer snart.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!