Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


  • Play
  • Play
Du kan gjenopplive det aller meste som lever ved å markere dem og skrive "resurrect" inne på console. Litt juks kanskje, men kan komme til nytte om du drepte noen du ikke ville skulle dø..

Går selvfølgelig bare ann på pc
  • 0
Kjøpte nytt hus og alle "oppgraderingene" til det

Etter to netter kom en kattekjerring inn i huset mitt og ba mer om å forlate huset, og nå sitter hun alltid utenfor rommet mitt og spiser brød. WTF?

Lagt til 2011-11-14 23:14:
http://www.pcgamer.com/2011/11/14/the-10-best-skyrim-mods-so
-far/?ns_campaign=article-feed&ns_mchannel=ref&ns_source=stea
m&ns_linkname=0&ns_fee=0


Digg at de er så raske med å lage mods!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Ble skuffa over Red Eagle's hemmelighet.. 1gang jg ble skuffa i spillet...wellwell, forventa vel en "litt" bedre skatt..Worth it tho.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Play:
Citerer Parkour Gamer:
Angående random drager


Så ta vanskelighetsgraden ned da. De e ikke sterkere enn noen andre drager. Bruk Storm Call for å gjøre skade på begge.


Har ikke Storm Call.
Har Dragonrend da, men den er overaskende dårlig.

Lagt til 2011-11-14 23:29:
Siterer Finalfantasyfrelst:
Ble skuffa over Red Eagle's hemmelighet.. 1gang jg ble skuffa i spillet...wellwell, forventa vel en "litt" bedre skatt..Worth it tho.


Har funnet sverdet, men har ikke orket å finne "hemmeligheten" bak det.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer Play:
Citerer Parkour Gamer:
Angående random drager


Så ta vanskelighetsgraden ned da. De e ikke sterkere enn noen andre drager. Bruk Storm Call for å gjøre skade på begge.


Har ikke Storm Call.
Har Dragonrend da, men den er overaskende dårlig.

Lagt til 2011-11-14 23:29:
Citerer Finalfantasyfrelst:
Ble skuffa over Red Eagle's hemmelighet.. 1gang jg ble skuffa i spillet...wellwell, forventa vel en "litt" bedre skatt..Worth it tho.


Har funnet sverdet, men har ikke orket å finne "hemmeligheten" bak det.


Den var rett over..ca 100m unna.. tar dg 5 min når du er i hula også..liten hule.. uans, ditt valg
The D' is silent.
  • 0
Siterer MationMac:
Disse skal visstnok være vanskelige.
http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20111114145843/elderscroll
s/images/thumb/d/de/TESV_2011-11-14_22-52-19-98.png/830px-T
ESV_2011-11-14_22-52-19-98.png


De er lvl 50 og har 3000hp (vanlige drager har litt under 700hp)
Så ja, jeg vil tippe de byr på mer utfordring
  • 0
Bra med utfordring får jeg i lvl 15 nå må si at dragene hitill har vert lekende lett.. Hva burde jeg bruke pengene på etter mit pimpa hus i Whiterun? Har lyst på nytt hus men tenkte at jeg kunne finne noe nyttigere...

Lagt til 2011-11-15 00:10:
BTW har 5k å rutte med for øyeblikket, og ting i huset med Verdi for sikkert 30k men blir nok solgt for en tiende del av verdien...
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Må selge ting over dager, da merchants har så lite penger.

Man kan "reanimate" companions med en restoration spell.

Anbefaler å ta hesten mellom nye byer istedet for caravan.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer MationMac:
Må selge ting over dager, da merchants har så lite penger.

Man kan "reanimate" companions med en restoration spell.

Anbefaler å ta hesten mellom nye byer istedet for caravan.


Plager meg helt sinnsykt at merchants har for lite penger.... Må jo løpe fram og tilbake mellom alle byene for å få solgt ting
  • 0
Noen som vet om det er noe poeng i og legge seg og sove i spillet?
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Skyrim minner meg egentlig litt om Northrend Bare mye finere versjon
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Hvordan skaffer man seg flere amgiske spells? Bare finne bøker?
  • 0
Har spilt Skyrim i 28 timer nå, og må bare si at det er helt topp! Utrolig episk hele veien.

Animorpher: Det hjelper å sove, da blir du "well rested", og stamina, hp og magi fylles opp. Hvis du går lenge uten å sove spør hvertfall folk om du føler deg bra

Fantomena: Det virker som den eneste måten ja.. Bøkene er ganske billige hos forskjellige trollmenn, men det kule er når du får perken som lar deg kombinere to magiformler sammen, og ikke bare i hver hånd. )
Entourage!
  • 0
Siterer Animorpher:
Noen som vet om det er noe poeng i og legge seg og sove i spillet?
Du må sove for å joine The Darkbrotherhood etter at du har snakket med en liten gutt og drept en gammel dame. Men ellers vet jeg ikke om det er noe annet poeng en at det fyller healt, stamina og magika.

Siterer fantomena:
Hvordan skaffer man seg flere amgiske spells? Bare finne bøker?

Du kan kjøpe bøker. Et godt sted er i underkeep i Markhart (Ta til venstre med en gang du kommer inn og snakk med en gammel mann i kappe)
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg har 10K hva skal jeg bruke dem på?
Hus, våpen eller?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Bruk dem på undervisning i forskjellige skills rundt i Skyrim. Flere companions feks. som kan trene deg i bueskyting eller onehand-swords o.l

Kan jo kjøpe et hus i Whiterun (5000), fint til å lagre alle tingene.
Entourage!
  • 0
Siterer Animorpher:
Noen som vet om det er noe poeng i og legge seg og sove i spillet?
Skills trenes fortere i 8 in-game timer etter en god søvn.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Hvorfor bruker pluttselig ingen av magiene mine mana lenger? Jeg har et par slike blessings som gir meg veldig mye ekstra magicka, men likevel. Noen som har opplevd det samme?

Siterer MationMac:
Skills trenes fortere i 8 in-game timer etter en god søvn.


Godt tips, jeg sover sjelden og merker at ferdighetene går veldig sakte oppover. Skal se om det hjelper å sove neste gang jeg setter meg ned for å spille.
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer MationMac:
Citerer Animorpher:
Noen som vet om det er noe poeng i og legge seg og sove i spillet?
Skills trenes fortere i 8 in-game timer etter en god søvn.

Ser? Så det er derfor skilsen ikke akkuratt skyter i været lenger
Per aspera ad astra
  • 0
Etter main questet, så har jeg et lite problem, håper noen kan hjelpe.

Spoiler:Enkelt og greit, hvordan kvitter man seg med Elder Scrollen? Det samme gjelder forsåvidt Attunement Spheren man får av Septimus. Det er sykt irriterende å bære rundt på noe man ikke trenger. Spesielt når f.eks Elder Scrollen har 20 poeng i vekt.

Halp plz.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
noen som vet hvordan man kan selge varer og lignende som man finnner rundt om i skyrim?
Bring it next time!
  • 0
Gå til en butikk?
Per aspera ad astra
  • 0
Det er bare å gå til butikkeiere/selgere det Hvis du vet hvordan man kjøper noe av dem, så er det bare å gå lenger ned på butikkmenyen, til du kommer til dine egne varer, og da kan du trykke på de du vil selge. Etter hvert går selgeren tom for penger. Et tips er å bruke enchantmentede amuletter eller potions som gjør deg ekstra god på merchandise/speech. Jeg fikk et skjold til å koste 350 i stedenfor 600- og noe
Entourage!
  • 0
Siterer sowns:
Ser?
Sjekk active effects etter en søvn. Skal finnes Well Rested.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer MationMac:
Skills trenes fortere i 8 in-game timer etter en god søvn.


Oh shit, jeg er varulv og føler meg derfor ikke well rested etter søvn. Men merker ikke noe til det, levler ganske fort. Men i tilfelle det plutselig går skikkelig sakte, hvordan kvitter man ser med varulvblodet?
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!