Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Siterer Finalfantasyfrelst:
Vil dere ha en skikkelig freaky opplevelse? Gå til frostflow lighthouse.. og gjør oppdraget..damn freaky..sitter md grøssninger.


Gjorde det nå nettop, fy flate. Creepy shizzle.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Finalfantasyfrelst:
Vil dere ha en skikkelig freaky opplevelse? Gå til frostflow lighthouse.. og gjør oppdraget..damn freaky..sitter md grøssninger.


Gjorde det nå nettop, fy flate. Creepy shizzle.


Haha..knows,flere må prøve d oppdraget
The D' is silent.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Finalfantasyfrelst:
Vil dere ha en skikkelig freaky opplevelse? Gå til frostflow lighthouse.. og gjør oppdraget..damn freaky..sitter md grøssninger.


Gjorde det nå nettop, fy flate. Creepy shizzle.

Gjorde det nå nettopp jeg også. Tenkte bare WTF når jeg kom inn
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Citerer dark samus nemesis:
Citerer Finalfantasyfrelst:
Vil dere ha en skikkelig freaky opplevelse? Gå til frostflow lighthouse.. og gjør oppdraget..damn freaky..sitter md grøssninger.


Gjorde det nå nettop, fy flate. Creepy shizzle.

Gjorde det nå nettopp jeg også. Tenkte bare WTF når jeg kom inn


Gjorde-du-oppdraget?
The D' is silent.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg må bare si at Skyrim har fått meg til noe jeg ikke har gjort før.. jeg bruker en selvtatt screenshot som Wallpaper

Jeg var på vei over et fjellpass, på vei ned mot Winterhold, da himmelen fyltes med nordlys. Der var en stor måne fremme og litt skyer, og masse fint nordlys. Måtte bare ta bilde og ha det som bakgrunnen min! Det er et veldig vakkert spill!

Mye av bakken er ikke noe spesielt, med de utrolige utsiktene, vakre byene og kule dragene blir spillet noe helt spesielt!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
16 og en halv time spilt, regner med å runde av 24 spilte timer før jeg legger meg i kveld. Fy helvete, for et fantastisk spill. Musikken er hands down den beste musikken noensinne laget til et spill, ever. Slår filmmusikk også. Og mye annen musikk, generelt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har spilt i 20 timer.
Har bare noe problemer. Spesielt i Riften lagger det uvanlig mye. Og PC'en min bør virkelig takle det, folk med samme PC drar det jo på Ultra med 60 FPS.
Synes det er så synd at Skyrim er en console port.

Siterer Predator:
jeg bruker en selvtatt screenshot som Wallpaper


Haha, samma her!
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Haha..knows,flere må prøve d oppdraget
Siterer Finalfantasyfrelst:
Gjorde-du-oppdraget?
?
Sikker på at space ikke funker?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer MationMac:
Citerer Finalfantasyfrelst:
Haha..knows,flere må prøve d oppdraget
Citerer Finalfantasyfrelst:
Gjorde-du-oppdraget?
?
Sikker på at space ikke funker?


Har-mista-knappen..men-har-fortsatt-en-liten-hvit-prikk-jg-kan-pre
sse-hardt-på-for-å-få-mellomrom..men-da-skriver-jg-treigt-og-den
-er-varm.
The D' is silent.
  • 0
En Blood Dragon angrep Riverwood. Alvor og Sigrid mistet livet, lurer på om det var meninga med tanke på at de var samboere.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Har-mista-knappen..men-har-fortsatt-en-liten-hvit-prikk-jg-kan-pre
sse-hardt-på-for-å-få-mellomrom..men-da-skriver-jg-treigt-og-den
-er-varm.


Lim fast en trebit, eller noe da. Det hadde sett litt rått ut
Tenk å game på et tastatur av tre? Hvorfor har ingen tenkt på det før?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer Finalfantasyfrelst:
Har-mista-knappen..men-har-fortsatt-en-liten-hvit-prikk-jg-kan-pre
sse-hardt-på-for-å-få-mellomrom..men-da-skriver-jg-treigt-og-den
-er-varm.


Lim fast en trebit, eller noe da. Det hadde sett litt rått ut
Tenk å game på et tastatur av tre? Hvorfor har ingen tenkt på det før?


Det finnes i bet..

Hadde-nettopp-en-raaar-opplevelse..d-kom-en-drage..jg-tok-ca-75
%-av-livet-hans..så-fløy-han-langt-oppi-lufta..snurra-rundt-og-rund
t-og-gikk-nedover-mot-bakken..så-gikk-han-under-bakken..så-fors
vant-den-rød-prikken..så-jeg-bare-"WTH"-så-skulle-jg-gå-videre..s
å-plutselig-føyk-han-ned-mot-bakken-fra-lufta..og-styrta-og-døde..
WOOT?!
The D' is silent.
  • 0
Skyrim er kongebra! Men opplevde en bug etter kort tid, som drepte hesten min... (den ble rett og slett avfyrt inn i et tre som stod 100 meter unna)

En ting jeg ikke liker er at det er noen vanlige fiendetyper (f.eks. en banditt) som er vanskeligere å drepe enn en drage. Dragene er jo nesten for lette å drepe. (Og nei, jeg spiller ikke på letteste vanskelighetsgrad)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Litt enig. Det er sykt mye som er vanskeligere å drepe enn en drage. Av og til må jeg skru ned vanskelighetsgraden, men det har jeg aldri gjort mot en drage.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Main-questet er ikke spesielt langt.


I am dissapoint. Hadde forventet at main-quest delen var ganske lang.

Lagt til 2011-11-13 17:41:
Siterer RockFuzzEleven:
En ting jeg ikke liker er at det er noen vanlige fiendetyper (f.eks. en banditt) som er vanskeligere å drepe enn en drage.


Skyrim bruker vel et annet levelsystem enn Oblivion. Så kan hende at de dragene du har møtt på er low levels.
  • 0
Brune og grønne drager skal vist nok være de letteste.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Noen andre som ser hvor Bethesda trolig har henter inspirasjonen sin til Whiterun?
What is dead may never die
  • 0
Storkoser meg med spillet!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Hopetify:
Noen andre som ser hvor Bethesda trolig har henter inspirasjonen sin til Whiterun?


Rohan?
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Spoiler fra ett av sideoppdraga:

Spoiler:Noen som har gjort oppdraget hvor man har en drikkeduell med en fyr og drikker seg drita full? Jeg våknet et helt annet sted hvor det var en dame som var sur på meg. Etter det skulle jeg gå rundt og finne ut hva som hadde skjedd. Jeg hadde blant annet nesten giftet meg med en grusomt stygg fugledame

The Hangover anyone?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
RFE: gjorde akr den questen jeg også! haha
  • 0
Hvor finner man den?
The D' is silent.
  • 0
Prøver å finne noen å gifte meg med. Har sånn amulett som viser at jeg er singel.
Alle de søte og pene damene er enten opptatt, eller jeg kan ikke prate med dem.
Det var ei småsøt kjerring som pratet om hvor fin jeg er, og at hun drømte om å bli med meg, for jeg var en drømmeprins. Men det å prate med henne, neida!

Yeye.
Singel
(Ingame)
  • 0
Drepte nettopp en Blood Dragon i Riverwood.
Website: http://mationmac.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!