Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls V: Skyrim ~ Offisiell tråd ~


Siterer dark samus nemesis:
Vet bare at det hadde blitt et blodbad, ett eller annet sted.
Du kan heller spille online med meg.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Uff, bare 11 dager igjen! Lurer på når Elkjøp gir meg det i posten.

Lagt til 2011-10-31 20:09:
Siterer Ash Ketchum:
Citerer coolandcalm:
http://www.youtube.com/watch?v=uIQ9hs4sKio&feature=shar
e


STARTEN ER LEKKET UT PÅ INTERNET BEWARE! IKKE SE OM DU IKKE VIL BLI SPOILET


Faen ta deg. Endte opp med å se både part 1 og 2


Jeg skal ikke se! JEG SKAL IKKE SE!
  • 0
Siterer MationMac:
Du kan heller spille online med meg


Men jeg skal ikke ha Battlefield 3

Soundtracket blir tydeligvis på fire disker, og koster tredve dollar, Ca. litt over 150 norske kroner. Garantert kjøp? OH HELL YES.

Har også lastet ned og lyttet til noen av Bethesda Podcastene. Den nyeste, Complete Blue Sky. Herregud. Musikken som er på slutten av det er helt nydelig. Jeg elsker deg, Jeremy Soule.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Jeg skal ikke se! JEG SKAL IKKE SE!


Du trenger ikke bekymre deg noe mere. Videoen har blitt sperret ^^.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Supert!

Siterer dark samus nemesis:
Har også lastet ned og lyttet til noen av Bethesda Podcastene.


Where?!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Where?!


Itunes Store. Bare søk på "The Bethesda Podcast".
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Prisen?


Gratis? Er ikke vanskligere enn at du søker det opp, og ser etter selv
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Er så mye lettere å spørre
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Soundtracket blir tydeligvis på fire disker, og koster tredve dollar, Ca. litt over 150 norske kroner. Garantert kjøp? OH HELL YES.


Er glad for at soundtracket følger med spillet. Atleast i hope, Game presiserer ikke akkurat om det er hele greia eller ikke;

http://www.game.no/acatalog/Elder_Scrolls_V_Skyrim_360_Xbox_
360.html
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer fantomena:
Damn. SKal på traffikalt grunnkurs den 11. november. Me don't like!


Se det på en annen måte. Trafikalt grunnkurs er økonomibesparende innvistering for resten av livet. ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Herregud, så trailerene igjen nettopp. Gleder meg så sinnsykt til episke kamper mot drager!
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer fantomena amn. SKal på traffikalt grunnkurs den 11. november. Me don't like!

Se det på en annen måte. Trafikalt grunnkurs er økonomibesparende innvistering for resten av livet. ;)


LOL! Det er vel heller det stikk motsatte - helt bortkastet. Bortsett fra at man må ha det for å ta lappen nå til dags, selvfølgelig.

Vurderer å kansellere forhåndsbestillingen min. Spillet frister mindre og mindre, samtidig som jeg egentlig ikke har tid... Noe som har lyst til å overbevise meg om at jeg må ha det på release likevel? Jeg har nemlig lyst til å ha lyst på det
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Trenger man å overbrvises for å kjøpe det som kommer til å bli tidenes beste rollespill i 5år fremover, trenger man hjelp
"Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. NO is the answer."
  • 0
Fuckings 11 dager igjen nå!
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg sitter med 4 innleveringer, et prosjekt og 4 eksamener fra nå til 16. desember. Og jeg skal jobbe i høygir nå for å få et par dager hvor jeg ikke trenger tenke skole, bare Skyrim!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Lykke til, Los.
Nå er vi i November.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Hva skal folk spille som på første playtrough?
Skal selv være khajiit, uten tvil. Spørsmålet er om jeg skal satse longbow eller dual swords...
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
10 dager igjen. My god....
  • 0
Siterer Decyfer:
Hva skal folk spille som på første playtrough?
Tror jeg blir menneske. :d

Siterer HopeN:
10 dager igjen. My god....
Vi trenger ikke en countdown for hver eneste dag.
Ta heller en 3-2-1 countdown.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
  • Play
  • Play
Har fri dagen Skyrim slippes i butikkene. Ikke vanskelig å bestemme seg hva dagen skal brukes til.
  • 0
Siterer Play:
Har fri dagen Skyrim slippes i butikkene. Ikke vanskelig å bestemme seg hva dagen skal brukes til.
Oppvask, shopping og husvask?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer Decyfer:
Hva skal folk spille som på første playtrough?


Har sikkert nevnt det flere ganger, men selv kommer jeg til å gå for Nord. Føler liksom det blir mer naturlig å være Dragonborn i Skyrim, om man er en Nord. Det er selvsagt det jeg mener, og kommer garantert til å prøve ut de andre rasene også, i andre gjennomganger.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Decyfer:Hva skal folk spille som på første playtrough?

Har sikkert nevnt det flere ganger, men selv kommer jeg til å gå for Nord. Føler liksom det blir mer naturlig å være Dragonborn i Skyrim, om man er en Nord. Det er selvsagt det jeg mener, og kommer garantert til å prøve ut de andre rasene også, i andre gjennomganger.


Prøver Nord her også. Skal prøve å gjøre personen så lik meg som mulig på første playthrough så det kan bli litt spesielt. De neste playthroughene mine blir vel Dunmer, Orc og Khajiit tenker jeg
Carpe Noctem
  • 0
Anmeldelsen kommer klokken 14:00 den 10. Skal dere lese anmeldelser før dere spiller spillet? Jeg tror egentlig ikke jeg tør, i tilfelle jeg ser at det får 9/10. Da kommer jeg til å bli så sykt skuffet på forhånd..
Entourage!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!