Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call of Duty: World At War


nooo idea.. prestiger heller =)
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Er i lvl 47 snart første prestige!
Just kill him with your awesome
  • 0
skaff deg xbox!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
jeg får det til jul!
The Simpsons!
  • 0
Siterer svenningen:
skaff deg xbox!

Cause?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer svenningen:skaff deg xbox!

Cause?


sånn jeg kan slå deg og spille med deg =)
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Jeg har fremdeles ikke spilt det online. Jeg venter med å gjøre det til jeg har spilt igjenom capaign. Da er jeg kjent med våpnene og kan kontrollene ut og inn
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Soraki:
Er i lvl 47 snart første prestige!


Hvilke stil spiller du, spiller som oftest Ground War, min K/D ratio vet jeg ikke 1200 kills og 1000 deaths. Nå har jeg brukt kjipe våpen for å få challenges, men hadde jeg brukt mine favorittvåpen Type 100 og MG42 hele tiden ville noke K/D ratioen vert mye høyere.
  • 0
hmm har 50000kills og rundt 36000 deaths.. (i fireren)

i femmeren husker jeg ikke..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
  • Rev
  • Rev
Vurderer femmern men likte ikke helt spillet. Svenning sa at search and destroy faila på femmern og det er yndlings game moden min på firern. Tror kanskje jeg venter på seksern ;)
  • 0
believe me! it sucks.. men jeg spiller bare team deathmatch, til vi er 4 spillere eller mer i party, da kjører vi capture the flag! det eier!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
er campaign moden bra/lang? og er det vært å kjøpe seg ?
  • 0
Jeg og kameraten min (Plogo som han heter her) kom opp fra lvl 27 til lvl 41 på en kveld og en morgen
Les en bok, pok en snok!
  • 0
10" prestige i cod4 tok jeg 1-54 på 1dag..

i cod5 er rekorden 1-36 på 1 dag..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Siterer svenningen:
10" prestige i cod4 tok jeg 1-54 på 1dag..

Da satt du og spillte hele dagen eller?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer svenningen:10" prestige i cod4 tok jeg 1-54 på 1dag..

Da satt du og spillte hele dagen eller?


njaa... 9-10 timer

Lagt til 2008-12-22 17:25:
med sabotage
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
  • Arda
  • Arda
Anbefaler dere Call of Duty World At War ? vurderer å ønske meg det til jul.
  • 0
Det er akkurat som CoD4, bare satt til WWII.
Jeg syns i alle fall det er helt greit.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Sabotage er det som gjelder
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Sabotage er det som gjelder

går mest i TDM her.. lei av folk som fastplanter for challengesene... :/
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Prøvde hardcore TDM i går og det var dritfett!
Just kill him with your awesome
  • 0
Synes hardcore er fetest uansett. Da kan du bevege deg fort, skyte, forsette. Istedet for å stoppe opp, sikte å holde inne avtrekkeren til fienden dør. Det blir mere flyt, og du må være litt mer obs. Nytter ikke å løpe bak en vegg om noen har deg i siktet. Har ikke klart å gå tilbake etter å ha prøvd hardcore.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer oski:
Ok, varning! Slakt av Cod5!

Ok, jeg er ikke så glad i cod: WaW. Singelplayern er tøff og morsom, blodig og! Men lagkameratene dine sliter med lav IQ, dytter deg hele tia ut av cover. Den er og veldig kort, men holdt litt lengre enn cod4 sin. Et annent problem(problem og problem) er at nesten alt er tatt fra Cod4. Det meste du ser er enten funnet på eller tatt fra cod4. Multiplayern, ARGH! Den er så forbanna kjedelig! Dårlige og kjedelige våpen og lite morsomme og godt designete baner. Plagsomt at du ikke kan få camofalge på våpna ved å få headshots, og alltid den siste attachmentsen er den beste og morsomme. I cod4 var det at du ville fortsette for å få red og blue tiger på våpnene, men her? Bullshit! Og alt er som dratt ut av cod4, poengsystemet, perks systemet og challenge greia. Når du dreper noen kommer det gule bokstaver 10+(spørs hvilken type game du spiller) perk systemet er og der, som i COD4! Bare ved å putte 2-3 nye og bare rename perksa som gjør det akkruatt samme! Kill streaksa er og nesten helt like! 3 killstreak= recon plane(som UAV i cod4) 5= Artelliry(som airstrike i cod4) og 7= dogs(som helikopteret i cod4, bare her er de mer irriterende og at du får poeng av å drepe dem). Og challenge systemet er der og, her har de faktisk lært og lagd sine egne(noen av dem vel og merke). Og hvilket geni fant på Tanks, venichle perks og venichle challenges? Tanksa er jevlig plagsomme, hvis du bruker de to rakettene fra bazooka du har, skader det nesten ikke en dritt! Og den jevlige rocke musikken i bakgrunnen, ARGH! Ja, mens jeg prater om kjøretøy i spillet. Hvorfor er det ingen jeeper eller båter(hvilke som helst) der? Hadde vert så fett! Og hvor er sniper classene? Må bruke dårlige bolt-rifler for å få det? Det er bullshit! Og de patetiske klonene deres på Red dot sight og ACOG scope i cod4? Et lite funksjonelt "aperture" sight, likt som red dot bare med et kryss! Klonen til ACOG husker jeg ikke hva het, men det er helt likt...

Treyarch. Nå er jeg Jev... lei dere! Lær dere å lage gode krigsspill! Tør ikke tenke på det makkverket spillet deres er fra før uten inspirasjon fra Cod4. Skjerp dere! Gled dere til cod6, som skal vise hvor tingene skal stå. Dere er patateiske og dere må virkelig bruke kreativitet, sorry dere. Hadde SPen vert som i det ufordragelige Cod3 hadde dette vert en 3/10.

Cod5, av meg får du en 5/10


Dere som er relativt nye på tråden
Hasta la-vista baby!
  • 0
Skal kjøpe spillte nesten bare fodi det er coop
Men, er det ikke non sniper class? w00t?
Siterer oski:
Og hvor er sniper classene?
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer mek001:
Skal kjøpe spillte nesten bare fodi det er coop
Men, er det ikke non sniper class? w00t?

Citerer oski:
Og hvor er sniper classene?


Njet, du må trene dårlige boltrifler for å få sniper scope på dem...
Hasta la-vista baby!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!