Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Arby'n the Chief tråden


Arby'n the chief er en serie fra machinima om to action dukker av the arbitor og master chief stemmene er to syntetiske stemmer (Microsoft mike og mikrosoft sam) the arbitor er en smart fyr som rocker halo hardt mens Masterchief er verdens mest barnslige person som alltid har en grov vits på lager han suger i halo første episode finner du på: http://www.youtube.com/watch?v=kb8rdc-0OpQ
Lefle!!
  • 0
første del av episode 1 er bra, resten av episodene syns jeg er skikkelig latterlig dårlige...
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Har sett alle episodene mange ganger Elsker Arby `N the Chief
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Arby'n' the Chief er serien som fikk meg til å ville spille Halo.
Takk for Arby'n' The Chief!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Syns nå 1ern og 3ern var de beste egentlig, men de andre er ikke dårlig, tror helt ærlig at det ikke er så mange som hadde klart å lage det på tanke med tålmodighet.

Men jeg vil gi en stor takk til DigitalPh33r som fikk meg til å oppdage Halo serien
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Ja, Arby n The Chief er genial! Mom jokes ftw
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
ja, det er incredibly morsomt, i allefall mesteparten av episodene
Synes brawl-episoden er hysterisk!
også; "NO U!"
Why care when you have the option not to?
  • 0
omgwtfbbq

Arby n the chief er genialt.
The cake is a lie!
  • 0
Synes de 4 første episodene var GENIALE, men synes det har gått nedover nå! Ble liksom bare teit med alle de ekstra folka som kom!
  • 0
Arby 'n' The Chief er hysterisk morsomt. Har sett alle episodene pluss filmen.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Sett alle episodene og filmen selv, kan si at Digitalph33r kan lage machinima.
Eneste jeg ikke liker med den serien er alle dissa uforklarte cliffhangersene den har hatt i det siste, jeg mener... hva skjedde med de to nye? Hvorfor begynnte dissa banene til Chief å slette seg selv? Vi får vel vite det etter hvert, I guess
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!