Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Jack Thompson har fått ett spark i ræva


Jo, alle fortjener noe og leve av, uansett om noen uttaler seg negativt til spill...
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Det er visse ting man ikke skal trosse, ass. Jack Thompson er en dum fyr som elsker å komme på TV, og for å komme på TV trenger han noe å skylde på. Så hører han om et ran på en kiosk i en liten by i Iowa, og så kommer'n på TV og forteller bredt om hvordan denne tyven hadde spilt San Andreas og rana hus og sånn der. Han er en idiot, og når ha gjør som han gjør, fortjener han det han får!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Kan Jack the Lack of Crack ha noen kobling til Jack Thompson? Der har du en interessant tanke.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Akk, ja. Mitt egentlige navn er Jack Thompson. Jeg snakker flytende engelsk og norsk, og jeg hater spill. Btw, alle anmeldelsene mine er fake, jeg har jo ikke prøvd noen av dem! HATE ME!!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Akk, ja. Mitt egentlige navn er Jack Thompson. Jeg snakker flytende engelsk og norsk, og jeg hater spill. Btw, alle anmeldelsene mine er fake, jeg har jo ikke prøvd noen av dem! HATE ME!!


Excactly my thought.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Stjal anmeldelsene fra en avis. Ikke internett, en avis. Bruker internett så lite som mulig. Alt som kan forbindes med spilling hater jeg, altså PC. Nå jobber jeg på spreng for å få lagt ned alle spillsidene, og GR Norge er siden jeg starter med!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Stjal anmeldelsene fra en avis. Ikke internett, en avis. Bruker internett så lite som mulig. Alt som kan forbindes med spilling hater jeg, altså PC. Nå jobber jeg på spreng for å få lagt ned alle spillsidene, og GR Norge er siden jeg starter med!


Tenk hvis du bli bannet, da.
Beklager for off-topic, men klarte ikke å la være.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Faen, du fant et smutthull i planen..
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!