Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bilde av din spillsamling!


Det har kommet noen "Bilde av" tråder i det siste.

"Bilde av deg selv"
"Bilde av rommet ditt"
"Bilde av din filmsamling"

Disse er gode tråder, og det er morsomt og se andres rom ser ut, for eksempel. Og nå fikk jeg lyst til å lage en ny sånn tråd.

Det som skjer her, er at du tar et bilde av spilla dine, og legger det ut her. Ta gjerne bilde av din konsoll/konsoller.

Selv har jeg ikke mulighet til å laste opp bilder nå, men jeg skal gjøre det snart.

Legg ut!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Bilde av PS spilla mine :

http://www.gamereactor.no/minebilder/-sebastian-/?id=44499

PS3'en: http://www.gamereactor.no/minebilder/-sebastian-/?id=44175

Sorry for litt dårlig kvalitet

Spilla er fra ventre:

-Call of Duty 4
-Gran Turismo 5: Prologue
-Rainbow six Vegas
-Lego Star Wars Complete Saga
-Ghost Recon Advanced Warfighter 2
-Rainbow Six Vegas 2
-Metal Gear Solid 4
-Skate
-Grand Theft Auto 4
-Army of Two
-Uncharted: Drakes Fortune

Ikke med på bildet: Oblivion Game Of The Year Edition
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Sinnsyk digg sofa og jævla tøft teppe med sauer i fokus!
Jeg sparker rompe
  • 0
geez.. Har for mye spill at jeg ikke får plass på kamereat + det vil ta en hel dag å få alle spillene på golvet eller noe..
  • 0
Siterer CeroX:
Sinnsyk digg sofa og jævla tøft teppe med sauer i fokus!


Jo takk
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Skal se om jeg får noen bilder oppe og går i løpet av uka
Må ta noen nye nå nor jeg har oppdater samlingen såpas kraftig som jeg har.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har ikke ryddet på en stund så det er litt...rotete.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Har ikke ryddet på en stund så det er litt...rotete.


Det spiller ingen rolle det er jo en spill bule
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Ikke ille det oppsettet der Heretic Neste blir vel skikkelig surround anlegg? hehe

Skal se om jeg får tatt bilde av mitt oppsett i morgen å lagt ut
  • 0
det er 42. jeg har akkurat samme
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Siterer The Heretic:
Har ikke ryddet på en stund så det er litt...rotete.

Det er da akkurat slik en spillbule og ungkarsbolig skal være
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har noen bilder, men det er så slitsomt å laste opp... Kanskje når jeg kommer hjem eller i morgen.

Og Heretic, fett rom.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Her er et bilde jeg tok fra pc stolen Giddet ikke flytte meg hehehe..

Litt rotete for øyeblikket
http://www.home.no/losten79/gamingogfilm.JPG

Men det viser følgende:
-TV Sony Bravia 40" LCD-TV KDL-40V3000
-Surround Receiver Pioneer VSX LX-70
-Canal Digital HD-PVR tuner
-Høytalere som er ombygde Patos 501 lyric og en Patos center høytaler
-Og såvidt PS3'en nederst i tv bordet hehe
  • 0
Siterer legion_kart:
det er 42. jeg har akkurat samme

32" Elfunk
Hodet mitt er 2,5 meter unna skjermen, så hvis det blir noe særlig større så får man den samme følelsen som om man sitter foran i kinosalen.

Siterer Losten79:
Neste blir vel skikkelig surround anlegg?

Skal jeg ha det må jeg kjøpe meg mindre TV bord slik at jeg får plass til høytalere uten at de går i veien for døra. Å ta en total renovering i kjelleren med nytt TV-bord, surround annlegg osv. er ikke aktuelt akkurat nå. Jeg har planer om å en PS3 først, og siden jeg om to år er ferdig med videregående, så er ikke penger noe som kommer rennendes inn.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Losten79:
Neste blir vel skikkelig surround anlegg?

Skal jeg ha det må jeg kjøpe meg mindre TV bord slik at jeg får plass til høytalere uten at de går i veien for døra. Å ta en total renovering i kjelleren med nytt TV-bord, surround annlegg osv. er ikke aktuelt akkurat nå. Jeg har planer om å en PS3 først, og siden jeg om to år er ferdig med videregående, så er ikke penger noe som kommer rennendes inn.


Du får jo surroundanlegg av de små typene, som faktisk spiller overraskende godt Og det er som regel høytalere du henger opp på veggen Men ja jeg skjønner angående penger! Koster å være storkar som vi kaller det her oppi nord hehe...
  • 0
Siterer Losten79:
Du får jo surroundanlegg av de små typene, som faktisk spiller overraskende godt Og det er som regel høytalere du henger opp på veggen Men ja jeg skjønner angående penger! Koster å være storkar som vi kaller det her oppi nord hehe...

De funker kanskje bra til spill, men skal du ha deg ett orndlig surroundannlegg til musikk må du kjøpe dyrt og fint hvis du vil ha no bra
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer tguls:
Citerer Losten79:
Du får jo surroundanlegg av de små typene, som faktisk spiller overraskende godt Og det er som regel høytalere du henger opp på veggen Men ja jeg skjønner angående penger! Koster å være storkar som vi kaller det her oppi nord hehe...

De funker kanskje bra til spill, men skal du ha deg ett orndlig surroundannlegg til musikk må du kjøpe dyrt og fint hvis du vil ha no bra


Du vil bli overrasket over lyden til de "små" surroundanleggene hehe Men bruker da ikke et surroundanlegg til musikk, men til film noe som var hovedformålet med mitt anlegg, men som også spiller musikk veldig bra MEN det har selvfølgelig sin pris man må betale. Hva jeg har betalt for mitt utstyr er noe annet, men jeg mener det er verdt det


Skal man ha anlegg til musikk kjøper man ikke multikanals anlegg, men 2 kanals anlegg! Da har man anlegg for musikk Så mitt anlegg blir brukt veldig mye til film og spilling, noe som var mitt hovedformål Men dra til en stereo/elektro butikk å hør på en surround pakke til 5000-7000,- og bli overrasket
  • 0
Siterer The Heretic:
Her:
http://www.flickr.com/photos/30809666@N06/


Wow, du har også Muppet Racemania og Mickey's Wild Adventure?! De to spillene var de første jeg fikk til PS1, til julaften sammen med PS'en for mange år siden.
www.steinskog.me
  • 0
Siterer Losten79:
Du får jo surroundanlegg av de små typene, som faktisk spiller overraskende godt Og det er som regel høytalere du henger opp på veggen Men ja jeg skjønner angående penger! Koster å være storkar som vi kaller det her oppi nord hehe...

Har faktisk vurdert det. Men problemet ligger i at jeg egentlig ikke har så veldig lyst til å ha flere ledninger ned i kjellerstua, siden det ligger strødd med ledninger overalt. Alternativet da blir å kjøpe surround anlegg med satelitthøytalere, og de er vel ikke av den billigste typen.

Tror jeg skal ta bilde av alle høytalerne mine som blir brukt til spill, film og musikk. Jeg fikk ikke med alt på bildene der.
Siterer Losten79:
Men dra til en stereo/elektro butikk å hør på en surround pakke til 5000-7000,- og bli overrasket

5000-7000? Wow, det er desverre for dyrt for meg. Har planer om å ta lappen så fort jeg blir 18 om et par måneder, så tviler på om samvittigheten min blir særlig glad om jeg slenger på både en PS3 til 3500,- og surround anlegg til 6000,-

Siterer Schass:
Wow, du har også Muppet Racemania og Mickey's Wild Adventure?! De to spillene var de første jeg fikk til PS1, til julaften sammen med PS'en for mange år siden.

Hehe, har begge de to ja. Muppet Racemania er skamfett altså, men M'sWA derimot. Det går jo ikke an å save spillet engang. Det er et sånn spill man starter også må man klare det iløpet av en økt, for hvis man skrur av, så må man starte på nytt.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!