Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Empire: Total War-tråden!

Jeg må ha hatt utrolig flaks. Eneste buggen jeg har er den ene flåten som jeg ikke kan velge. Og den angriper fienden hele tiden, så den hjelper meg å utslette flåten deres, selvom den selv blir ødelagt litt etter litt...

Var veldig fornøyd med online delen. Det lagget ikke en prikk! Mulig det bare var flaks, men spillet fløt faktisk bedre online enn på campaign.
Run away, fight another day...
  • 0
Men går det ann å spille Onliene uten bugs, og kamper mot computeren (ikke som campain men som online kamp bar mot comp) uten bugs?
Håper det for da kjøper jeg spillet
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Jeg har aldri hatt problemer med Custom Battle eller online ihvertfall.
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Men går det ann å spille Onliene uten bugs, og kamper mot computeren (ikke som campain men som online kamp bar mot comp) uten bugs?
Håper det for da kjøper jeg spillet

Det er kun campaignen som er bugget sånn at noen av brukerne blir kasta ut til skrivebordet ja. Custom battle og online funker som Snodig Gutt sier.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Etter ett par online har jeg kommet til en konklusjon... Jeg stinker hestemøkk i dette spillet... Enten det, ellers er alle andre super mega gode...
  • 0
Siterer Snodig Gutt:
Etter ett par online har jeg kommet til en konklusjon... Jeg stinker hestemøkk i dette spillet... Enten det, ellers er alle andre super mega gode...

De fleste andre merker også det Jeg suger online ^^
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Puh. Flaks å vite at jeg ikke er den eneste da... Men det rakker virkelig ned selvtilliten når jeg taper en online match og det i chatten kommer "Haha! First time playing?" eller "Did you hide any light infantry?".
  • 0
Yeah da funker det viktigeste for meg
Takk for mange bra svar alle sammen, dere fikk meg til å ta avgjørelsen å kjøpe spillet
  • 0
Er det mulig å kjøre skipenen dine inn i motstanderens skip slik at de synker, eller ihvertfall tar skade?
  • 0
Siterer Snodig Gutt:
Er det mulig å kjøre skipenen dine inn i motstanderens skip slik at de synker, eller ihvertfall tar skade?

Nei, det er jeg sikker på at ikke går. Skipene bare står stille og sturer hvis du kommer for nærme.
  • 0
Ok. For jeg begynte ihvertfall og dytte en liten båt med en av mine store når den hadde mistet alle kanonene og jeg hadde tenkt og borde den. Men etter mye om og men sank den uten at jeg skjønte hvorfor. Trodde kansje båten min hadde kjørt den i senk...
  • 0
kjønner at du lurte. kanskje den bare brukte lang tid på å synke ?
  • 0
Hvem vet. Jeg pleier å autoresolve sjøslag, siden jeg er så dårlig i dem, så jeg vet egentlig ingen ting om hva som er lurt og slikt der. Ender alltid opp med å skyte egne båter...
  • 0
Er bugsene fikset nå?
  • 0
Nei?
  • 0
Nå har jeg skaffet meg Empire Total War, jeg kaller meg på steam det samme som her.
  • 0
Jeg heter også det samme som her, men jeg taper alltid når jeg spiller online...
  • 0
Siterer Snodig Gutt:

Eg meinar å ha sett at eg eller motstandaren kjørte eit skip inn i motstandaren sitt vesentleg større skip, som førte til at det sank ...

Lagt til 2009-03-29 13:33:
men etter det 'uhellet' har eg ikkje fått det til
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Jeg kjørte skipet mitt i et annet en gang, og da brakk den dritten på tuppen
Men er keen på å teste å knekke det i to på midten, men da burde man ha et skip med stor fart!
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Steamboat i medvind?
  • 0
Fant en kul film jeg tenke kanskje dere på denne tråden kan like?

Empire: Total war forever! http://www.youtube.com/watch?v=gZ6UMdUC4PM

Sangen heter Europa, wow for en kul sang!

Hva syntes dere?
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Hehe, jeg lagde faktisk nettopp en trailer til Empire: Total War i en selvalgt oppg. i Medier og Kommunikasjon. Skal se å få lastet den opp på youtube så kan dere se. Det er en filmatisk trailer, der alt er tatt opp selv. Fikk 6-
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Siterer Tøysekoppen:
Fant en kul film jeg tenke kanskje dere på denne tråden kan like?

Empire: Total war forever! http://www.youtube.com/watch?v=gZ6UMdUC4PM

Sangen heter Europa, wow for en kul sang!

Hva syntes dere?

Dritbra sang
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer tarkan:
Hehe, jeg lagde faktisk nettopp en trailer til Empire: Total War i en selvalgt oppg. i Medier og Kommunikasjon. Skal se å få lastet den opp på youtube så kan dere se. Det er en filmatisk trailer, der alt er tatt opp selv. Fikk 6-

Gjør det!

Siterer torleif:
Dritbra sang

Jepp, digger den

Ellers hvordan går det med Empire kampanjene til folka her? Syntes det har vært lite med aktivitet her den siste tiden.

Jeg spiller fortida Medieval 2 Stainless steel da. Er Venezia og har akkurat fått den høyeste oppgraderte "barracksen". Endelig kan jeg trene Venetian Heavy Infantry, så nå blir det bank på Sicilianerne
ah, som jeg hater dem - så fryktelige aggresive. Det er på høyst tidspunkt de får seg en lærepenge...hehe
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Siterer tarkan:

Last den opp snarest! Jeg vil se den!

Nå er jeg endelig ferdig med min første campaign noen sinne! Jeg har vært veldig plaget av bugs og CTD (crash to desktop), men den siste patchen har endelig retta det opp! Etter å ha begynt på seks campaigner føles det godt å endelig kunne fullføre! Jeg vant en prestige campaign med Prøyssen. Jeg har fortsatt å spille etter tida gikk ut, er i 1809, og har hele Europa. India står for tur
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!