Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Empire: Total War-tråden!


fra total war sin hjemmeside

3rd December, 2008
Minimum System Specs!
By popular demand, here are the minimum specs for Empire: Total War:

2.4Ghz single core processor
256MB Gfx card (DX9 compaitble)
1GB RAM (For XP, 2GB if using Vista)

jeg har ikke god nok pc
  • 0
Jeg overlever nok... Får ikke installert det på laptoppen da desverre...
Run away, fight another day...
  • 0
  • Enro
  • Enro
Har dessverre ikke god nok PC . Skal kansje få en ny en og da blir det garantert kjøp.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Liker at det faktisk har noe å si om du står bak hus og gjerder og slike ting. Det hadde ikke noe å si i de forrige spillene, fordi de brukte buer.
Run away, fight another day...
  • 0
Jess da . Har god nok PC (har nettopp fått ny, mykje pga. empire total war XD)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer mrcoool:
fra total war sin hjemmeside



3rd December, 2008

Minimum System Specs!

By popular demand, here are the minimum specs for Empire: Total War:



2.4Ghz single core processor

256MB Gfx card (DX9 compaitble)

1GB RAM (For XP, 2GB if using Vista)



jeg har ikke god nok pc


Det er utrolig lave minimumskrav til et spill med den grafiske kvaliteten da, så da anbefaler jeg deg å kjøpe en ny PC

Lagt til 2009-01-22 10:54:
Siterer Snodig Gutt:
Håper ikke det tar mye plass. Medieval II tok über mye plass.


Husker ikke hva Medieval II krevde av plass, men Kingdoms tok vel 13 GB eller noe, og det er litt drøyt Har 165 GB igjen, så det skal være plass til mitt elskede Empire: Total War uansett
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Medieval tok litt over 7GB... Jeg tror jeg må kjøpe meg en ekstern hardisk hvis jeg skal ha spillet på laptopen...
Run away, fight another day...
  • 0
  • ja9
  • ja9
Jeg og gleder meg noe voldsomt, prøver å sjekke nettsiden for nyheter hverdag, men det er ikke mye som kommer ut

Angående pc så skal jeg kjøpe inn gtx 280 slik at pcen min ikke svetter en gang når jeg kjører dette på fullt
  • 0
Håper de har mer enn 1 "død" animasjon. Det er så teit når du treffer en større gruppe mennesker med kanon og alle faller på samme måte helt samtidig...
Håper de har det sånn at hvis du treffer noen med kanoner blir de til biter som blir liggende. Det er så gøy å sprenge folk i biter (i spill vel å merke)!
Run away, fight another day...
  • 0
Siterer Snodig Gutt:
Håper de har det sånn at hvis du treffer noen med kanoner blir de til biter som blir liggende.


Tviler på det . Kan du sjå føre deg ein hær på 1000 folk som ligg i bitar? XD. Det ser nok ikkje så bra ut for aldersgrensa heller;)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Snodig Gutt:
Håper de har mer enn 1 "død" animasjon. Det er så teit når du treffer en større gruppe mennesker med kanon og alle faller på samme måte helt samtidig...

Håper de har det sånn at hvis du treffer noen med kanoner blir de til biter som blir liggende. Det er så gøy å sprenge folk i biter (i spill vel å merke)!


Det har de garantert. Mener å ha sett det ut fra noen videoer. Det ser dumt ut det på Medieval II ja. Er kjipt. De blir ikke biter da, men jeg håper de spretter litt i forskjellige retninger.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=NuyIXKNarvE

Relativt ny video . Ser ut til å bli bedre 'døing-måter'
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Yay! Gleder meg til å spre panikk blant fiendenes rekker!
Run away, fight another day...
  • 0
Nå begynner ventetiden å bli desperat her! Har én Medieval-save i år 1965 og en i år 2500 nå
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
År 2500? Har du über teknologi?
Run away, fight another day...
  • 0
Noen som vet når demoen kommer?
  • 0
Har litt lyst til å forhåndsbestille... Var det ikke noen her som sa at hvis du forhåndsbestilte fikk du med ekstra materiale?
Run away, fight another day...
  • 0
Håper det går an å kombinere sjøslag og kamper på land. Hadde vært ekstremt kult å meie ned fienden med min flåtes mektige kanoner, eller å knuse murene på en festning på samme måte!
  • 0
Eller å kunne putte folk inn i båten for så å slippe dem ut lenger borte, alt i en og samme kamp.
Run away, fight another day...
  • 0
Siterer Snodig Gutt:
Var det ikke noen her som sa at hvis du forhåndsbestilte fikk du med ekstra materiale?
Kart, såvidt jeg vet.

Siterer bjarnebjarne:
Håper det går an å kombinere sjøslag og kamper på land. Hadde vært ekstremt kult å meie ned fienden med min flåtes mektige kanoner, eller å knuse murene på en festning på samme måte!
Da GR intervjuet en talsperson for Creative Assembly sa han at det trolig ikke ville skje i dette spillet grunnet en god del praktiske problemer. For eksempel vil det være svært vanskelig å avgjøre hva som skal føre til seier i et slikt slag. Du risikerer å sitte igjen med en hær og en flåte som ikke har mulighet for å angripe hverandre og bare driver rundt i hvert sitt element.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Da GR intervjuet en talsperson for Creative Assembly sa han at det trolig ikke ville skje i dette spillet grunnet en god del praktiske problemer. For eksempel vil det være svært vanskelig å avgjøre hva som skal føre til seier i et slikt slag. Du risikerer å sitte igjen med en hær og en flåte som ikke har mulighet for å angripe hverandre og bare driver rundt i hvert sitt element.


Ja, kansje det er best at vann er vann og land er land tross alt... Bare det ikke blir som i Medieval der noen alltid kjøpte en unit og gjemte den i skogen langt borte fra alle de andre soldatene... Håper de har en lettre måte å lete etter sånne uniter på...
Run away, fight another day...
  • 0
Siterer Snodig Gutt:
Bare det ikke blir som i Medieval der noen alltid kjøpte en unit og gjemte den i skogen langt borte fra alle de andre soldatene...
...Det kalles taktikk - psykologisk krigføring. Have you been playing against me?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Nei, men det er ikke taktikk når alle unitene dine untatt den ene er igjen, og du gjemmer den langt borte i skogen når fienden har halve hæren igjen... Det ville jeg si er å trekke ut tiden uten grunn...
Run away, fight another day...
  • 0
Siterer Snodig Gutt:
Nei, men det er ikke taktikk når alle unitene dine untatt den ene er igjen, og du gjemmer den langt borte i skogen når fienden har halve hæren igjen... Det ville jeg si er å trekke ut tiden uten grunn...

Ja, jeg må vel være enig med deg om det. Har faktisk fått motstanderen til å gi opp ved og tape ved den taktikken én gang, men normalt satser jeg heller på å vinne med mer rettferdige taktikker. Men egyptiske assassins er uten tvil gode å ha i defensiv taktikk om man bruker dem rett.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Liker de folka i medieval som hopper når de angriper. De er både morsomme og gode! Håper det er med hoppe folk i Empire også!
Run away, fight another day...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!