Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Du som hater securom!


Til dere som hater SecuROM der ute . Nå må vi ta igjen snart eller?


Gå inn på dette forumet og diskuter: http://antisecurom.forumotion.net/ <-- Diskuter hva dere vil der angående SecuROM hva vi skal gjøre og sånt videre med problemet!.

Gå inn her og bli med på underskriftkampanjen: (JO FLERE JO BEDRE SÅ SI DET TIL VENNER OG)

[b]http://www.petitiononline.com/sec74562/petition.html[/b]

Til du som ikke veit hva det er så gå på siden her:

http://www.freewebs.com/antisecurom/

Linken blir endret senere men for test så funker den.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Hvorfor skriver du det på engelsk i tilegg?
This is great banter, it really is.
  • 0
Fordi postet det på et engelsk forum å
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Er jeg den eneste som har signa opp?
WTF?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Jeg har gjort det jeg og
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
/signed
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Ja, securom er irriterende, iogmed at hver gang jeg kjøper et spill med securom må jeg trykke på en knapp for å fjerne det etter jeg har klart spillet xD
( Om du lager en snarvei rett inn til cmd med mappen skrevet inn kan du slette securom fort hver gang du instillerer det)
  • 0
Good good, bare å forsette!. Post på andre forum også videre. FÅ MED OSS MANGE NÅ!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Boikotter spill med SecuROM. Låner Spore av en kamerat, men kommer ikke til å kjøpe det i protest mot EA.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Boikotter spill med SecuROM. Låner Spore av en kamerat, men kommer ikke til å kjøpe det i protest mot EA.

\Signed.
Square Enix.
  • 0
Bra flere som må signed, post dette på flere forum også videre.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Jeg blir ikke counta når jeg signer inn
Musikk > Film > Spill
  • 0
Er du den eneste? Funker med alle de andre.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Det er bra vi får en underskriftskampanje på dette! Håper vi slår igjennom
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Da må dere si det til venner og sånt. Som sagt poste på forum angående dette og andre ting .
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Da er som sagt EA saksøk fordi spore spillere synes SecuRom 7 er teit. Enda en vei for aa vinne krigen!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Ja, det er fantastisk. Håper EA taper saken!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Ja, det håper jeg og. Men hvorfor bare anmelde dem i USA? Anmeld dem her i Norge og hvem vil =)?
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
hvis Securom er som en rootkit, kan kanskje dette hjelpe:
AVG Antirootkit Free

Søk etter det på google, den fjerna rootkit-ene på laptopen min
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
ahhh jeg kjøpte Spore og ante fred og ingen fare også får jeg vite de har sneket inn noe drit program som kjører hele tida >_< EA gå å dø.
Your Hands Cant Hit What Your Eyes Cant See Float Like A Butterfly And Sting Like A Bee xD
  • 0
Sånn er det når de blir store.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Skrevet under. EA go u self
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Yarr har, fiddle, dee dee! Being a pirate is alright to be! Do what you want 'cause a pirate is free. You are a (this makes me want to be) a pirate!

Umm.. liek... Boikott EA!

Lagt til 2008-09-29 23:38:
http://www.new.facebook.com/group.php?gid=34551567680&ref=
mf


For oss som er så syndige å være på FB
  • 0
Kanskje vi kan saksøke EA her i Norge og?
Lurer på hva slags lover vi kan gjøre det da
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Zyrocz:
Ja, securom er irriterende, iogmed at hver gang jeg kjøper et spill med securom må jeg trykke på en knapp for å fjerne det etter jeg har klart spillet xD
( Om du lager en snarvei rett inn til cmd med mappen skrevet inn kan du slette securom fort hver gang du instillerer det)


hvordan da.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!