Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Warcraft 3-tråden


  • RDB
  • RDB
Siterer Matscoolio:
Bare ta den campaignen du liker best da.

Selv liker jeg Human-campaignen best. På andre kommer Undead. også har jeg ikke prøvd Nigth Elf enda

Har du Frozen Throne? Da burde ta en titt på den spesielle campaignen. Kommer ikke på hva den heter. Tror det er "Bonus Campaign", elns. Den hvor du spillers om Rexxar. Det er min favorittdel av hele singleplayeren.

Råder deg forresten til å spille igjennom alle campaignene i rekkefølgen de står oppramst i (i spillet). Da får du historien fortalt mye bedre.

For du følger selvfølgelig nøye med på historien, sant?
(Dersom ikke: Gjør det for helvete!)

Siterer Love-PlayStation:
Husker ikke hovr jeg var helt

Cirka hele tiden i singleplayeren. Jaina, Arthas, Thrall, etc. Du kan (og burde) jo òg ha med heroes i skirmish-gameplay. Hero-delen er jo noe av det som får Warcraft 3 til å skille seg ut kraftig fra andre RTS: Det er veldig mye RPG i gameplayet.
  • 0
Siterer RDB:
Har du Frozen Throne?


Jeg har det, men jeg skal ikke spille det før jeg er ferdig med Reign Of Chaos.

Siterer RDB:
Råder deg forresten til å spille igjennom alle campaignene i rekkefølgen de står oppramst i (i spillet). Da får du historien fortalt mye bedre.


Såklart tar jeg dem i rekkefølge. Det er jo ingen annen måte å gjøre det på da vell?

Siterer RDB:
For du følger selvfølgelig nøye med på historien, sant?

(Dersom ikke: Gjør det for helvete!)


Såklart følger jeg med på historien! Å ikke gjøre det og gå glipp av en så flott historie er en skam.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Hva er bnet navnene deres? Nå virker det litt mer stabilt for meg

Jeg er (oftest) manidota
  • 0
Nå har jeg fått tilbake på dataen så vurderer på det sterkeste å kjøpe meg WC3 nå slik at jeg kan spille Battlenet.
Jeg sparker rompe
  • 0
gjør det. koster vel rundt 50 spenn vil jeg tro. absolutt verdt det. men ikke bare multiplayer delen er kul, som sagt tidligere, så ruler også singleplayer delen hardt!
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Dette spillet er utdatert, det finnes mye bedere RTS spill ute og er derfor aldri så lite oppskrytt i forhold til at det fortsatt blir mye spillt på lan.
WAR is coming
  • 0
Kan godt hende at det er udatert, for deg. Men andre kan jo si at dette fremdeles er jævla bra. Og hva er egentlig så veldig utdatert med W3? Mye bedre RTS, kan godt hende. Men RTS med bedre historie, lunhet, oppfinnsomhet og "attention to details", god multiplayer, ekstremt god kartlager?

Si et spill som har nettopp det og jeg skal bøye meg i støvet.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer N3ron:
Dette spillet er utdatert, det finnes mye bedere RTS spill ute og er derfor aldri så lite oppskrytt i forhold til at det fortsatt blir mye spillt på lan.


Derfor kartene lagd av spillere er utrolig underholdene... Og det har en skikkelig god historie.. Derfor spilles det fortsatt.
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Siterer Matscoolio:
Men RTS med bedre historie, lunhet, oppfinnsomhet og "attention to details", god multiplayer, ekstremt god kartlager?

Supream commander
WAR is coming
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Siterer N3ron:
Citerer Matscoolio:
Men RTS med bedre historie, lunhet, oppfinnsomhet og "attention to details", god multiplayer, ekstremt god kartlager?

Supream commander


Ikke i nærheten hvis du spør meg. Som andre har nevnt i denne tråden, For DEG er det kanskje utdatert, men hvsi du ser bort fra det rent grafiske så er det få spill som måler seg med Wc3 i intensitet, spillbarhet og underholding.
Tungur Knivur
  • 0
Siterer ISAF:
Citerer N3ron:Citerer Matscoolio:
Men RTS med bedre historie, lunhet, oppfinnsomhet og "attention to details", god multiplayer, ekstremt god kartlager?

Supream commander

Ikke i nærheten hvis du spør meg. Som andre har nevnt i denne tråden, For DEG er det kanskje utdatert, men hvsi du ser bort fra det rent grafiske så er det få spill som måler seg med Wc3 i intensitet, spillbarhet og underholding.


... som jeg har sakt tidligere så synes jeg hele konseptet med lav building limite og (ofte) stor mangel på gull i slutten av kampen. Jeg har spilt en del kamper hvor vi har sluttet, siden vi ikke har hatt store nok armeer i slutten av kampen etter at armeene våre har drept hverandre.
WAR is coming
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Da er det du som ikke sørger for og bruke de ressursene rett! Har aldri opplevd det samme som du beskriver! I Wc3 gjelder det og utnytte de fordelene som vær rase gir deg.
Så enkelt er det faktisk!
Tungur Knivur
  • 0
Hvis noen vil adde meg heter jeg "Kebby" og spiller wc3 på et høyt lvl
4.Kings Dont contact us, We'll contact you
  • 0
Spiller helst bare på Bnett og hvis noen vil adde meg til vennelisten er det bare å gjøre det.

Navn: Markus000
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Yahoooooo lenge siden noe har blitt skrevet her ja.

Wc3 ruler skal kjøpe Ft i dag (yeees im soh lazy)

knuste en venn i går

etter 3timer med bygging kaprin og fighting stod jeg igjen som vinneren med mine helter i lvl 12
  • 0
spiller en del WC3, akkurat nå går det mest i enfo.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jepp, spiller omtrent bare på Bnet custom games og der går det mye i Enfo.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Noen som spiller DotA?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!