Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Warhawk


Vi hadde ikke en Warhawk tråd. So here we go.

Warhawk er et PS3 eksklusivt online skytespill hvor du skal drepe fienden enkelt å greit.
En viktig del av spillet er å fly flyet Warhawk.
Det har kommet flere utvidelses pakker til spillet, og det er trophies i det.

Så jeg starter med et spørsmål. Må jeg ha den nyeste utvidelses pakken for å få trophies?
Et til, må jeg kjøpe de gamle utvidelses pakkene og eller holder det med å bare kjøpe den nye?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ja du må helt sikkert ha den nyeste exp.pack'en for å få trophies, siden et par av trophy'ene involverer Jet Packs som er nytt, du må sikkert ha de gamle også siden det er noen trophies som har med APC'en å gjøre også.

En annen ting. Disse trophiene kommer til å ta en evighet, en del av de tror jeg aldri at jeg kommer til å greie, jeg har justert mye sensitiviteten og prøvd å få siktingen slik jeg liker den, men jeg greier liksom aldri å få til å sikte bra i dette spillet i motsetning til hva jeg greier i andre spill.

Føler at siktet er hypersensitivt på små bevegelser, men samtidig alt for treg når jeg skal prøve å snu meg fort, greier ikke å finne den gylne middelvei akkurat der, litt frustrerende.

Samt føler jeg spillet kommer med så og si alle settings, styringsmessig, komplett motsatt av hva jeg er vandt med og hva som er vanlig i alle andre 3rd Person Shooters.

Får følelsen av at jeg ikke kommer til å bli god i dette spillet.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer Steve Vice:
Får følelsen av at jeg ikke kommer til å bli god i dette spillet.

Den følelsen har jeg også. Så du er ikke den eneste.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
<quote author="Kronoz">Citerer Steve Vice:
Får følelsen av at jeg ikke kommer til å bli god i dette spillet.

Den følelsen har jeg også. Så du er ikke den eneste.</quote Jeg har løst det problemet Du må gå inn på innstillinger og så må du velge sensitiviteten til de forskjellige enhetene.
Naughty dog
  • 0
Siterer Kronoz:
Så jeg starter med et spørsmål. Må jeg ha den nyeste utvidelses pakken for å få trophies?
Et til, må jeg kjøpe de gamle utvidelses pakkene og eller holder det med å bare kjøpe den nye?


Nei, man trenger ikke den nyeste exp. pakken for å få trophies, det har ikke jeg f.eks. Men hvis du vil ha alle, må du det.
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Har dere opplevd et fantastisk massedrap eller et unikt drap en gang?
Naughty dog
  • 0
Nope. Ikke egentlig.
Men jeg var i en "kanon" en gang å greide å skyte ned minst 15 warhawk's før de fikk tak i meg. Det var litt tøft.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Tok en fyr med flagget med en håndgranat (i CTF selfølgelig) ca. 15 sekunder etter han tok meg.

BOOOM! HA, HA
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Likte domino minene
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Elsker Jetpacken som er i den nye tillegspakken til WarHawk! Det eier å sveve over og blaste alle
My Brain...
  • 0
Ja! ikke sant. Nå er det mer taktikk, spesielt i Utpost på hovedbasen.
Naughty dog
  • 0
Yup!

I går så spillte jeg CTF og jeg var bak en ås. og da kom det en tanks! jeg hadde bazooka så jeg blåste den plus de 2 spillerne som var i den til Kingdom Come

Så klart kom det en å snipa meg 20 sec etter på
My Brain...
  • 0
Hvor mange trophies har de forskjellige her fått i Warhawk?

Jeg har 56% nå, men kommer til å ta ei god stund før jeg får flere enn det, kommer sikkert til å få et par bare med tilfeldigheter, mangler f.eks den med å være med i et fullasta dropship.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har ikke sett etter om hvor mange trophies jeg har fått. Tror jeg har 10 stykk

Har ikke spillt så ofte.
My Brain...
  • 0
Jeg har 0 trophies i Warhawk. En av grunnene er vel at jeg ikke har kjøpt noen av utvidelses pakkene. Tenkte jeg skulle kjøpe alle tre i et, men det er andre spill som må prioriteres først.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Da jeg så tilfeldig på trophies var det en som hadde fått 89% av alle trophiesene, men det var bare en trophie i tilleg til platinium.
Det kaller jeg en god warhawkspiller

Dumt jeg har mistet nettet i stuen min. Det er liksom ikke det samme å spille spill hvis du ikke er pålogget og har gode online spill.
Naughty dog
  • 0
Jeg har 27.

Hvilken fly klasse liker dere best, Warhawk eller Nemisis (altså Chernovian eller Eukadian)?

Min er Warhawk
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Hva er forskjellen?
Naughty dog
  • 0
Warhawk's er de som er grønne som default, Nemisis er svarte og ligner nesten Stalth fly (F117 Nighthawk).
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Å jaaa, jeg trodde du mente spesifikasjonene. Siden det er kulere farger å velge mellom på en Warhawk, synes jeg nok det er den beste.
Naughty dog
  • 0
Warhawk er sykt tøft! og angående det om vi hadde hatt noen syke/kule kills, ja jeg har hatt en.

Jeg synes den var syk iallefall, jeg fløy med warhawk, og hadde en cluster bomb eller hva den nå heter (den som dropper mange bomber samtidlig), så fløy jeg over fiendens base, og droppa bomben på et helt random sted, og fikk seks kills med den ene bomben, hele den kill lista var fyllt med navnet mitt, trur til og med at jeg hadde 7 kills med den bomba! Det var sykt morsomt, holdt på å dø av latter!

Å ja, hva med en GR klan i Warhawk?
  • 0
Kanskje vi skulle det jeg blir med når jeg får tilbake nettet.
Jeg tror det er i jul og jeg er ofte online i fritiden min.
Naughty dog
  • 0
Siterer -Dan-:
Å ja, hva med en GR klan i Warhawk?

Den er jeg med på også
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!