Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Det beste pokemon spillet


Hvilket pokemon spill er best? Er det det Pokemon red? Pokemon diamond? Eller kanskje pokemon coloseum? Hvem er DIN favoritt?
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Jeg liker Pearl og Coloseum.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Pokemon gul blå rød og crystal.


Og de gamle 64 spillene av pokemon var morsome
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Jeg liker Pokemon xd, pokemon yellow og ikke minst pokemon silver.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Sapphire helt klart
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Pokemon Blue! Ingen over, ingen ved siden av! >< Har brukt utallige timer av min barndom på dette spillet!
  • 0
Pokemon Red var også en klassiker. Jeg var populeær pga at jeg hadde link kabel, så vi kunne bytte pokemon og starte med alle tre hoved pokemonene
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Digger Pokemon Red, for det var det første Pokemon-spillet jeg fikk! Synes det er litt spesielt... Liker Pokemon Crystal best, for monstrene mine der er noen monstre( )! Også er det morsomt å besøke Kanto etter alle hendelsene fra forrige spillene.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
det må være Pokemon Stadium neida, jeg liker best pokemon blå, for det var det første å eneste spillet jeg har giddet å holde på med
R`n B get the hell away from me...
  • 0
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CRYSTAL EIER ALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Er det ikke klart at det ikke finnes noe fasit på dette. Alle her har spilt et eller annet Pokemon spil på gameboy, i sin barndom. Dessuten er det ingen forskjell på Sapphire/crystal, Red/Blue bortsett fra fargene...
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
ehh... Sapphire/Crystal?.... Finn minst EN stor feil i det forrige innlegget...
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Ikke det nei... Sapphire/pearl? Crystal/pearl?
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Red/Blue/-Yellow, Gold/Silver/-Crystal, Ruby/Sapphire/-Elmerald, Diamond/Pearl

Yellow, Crystal og Elmerald er oppgraderte versjoner av de andre i samme generasjon.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Uansett blue/red eier pwnage.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Det første. Alle andre er jo bare mer og mer pokemon.. Jesus.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Synes gen 2 er helt genial. Men vi trenger egentlig ikke flere etter det. Men det var jo sansynlig at den skulle komme, ettersom Ho-oh(gold-fuglen) viser seg i slutten av første episode i TV-serien.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Liker Diamond, FireRed og Ruby.
  • 0
det må bli pokemon rød og ruby
Rød: fordi det var det første jeg fikk til gameboy, pluss at jeg kan det helt utenatt

Ruby: jeg syntes det er veldig gøy, pluss alle pokemonene, og så har jeg spilt det kjempe lenge så kan det også utenatt
The Simpsons!
  • 0
Emerald er etter min mening best. Så mange hemmeligheter... nydelig.
  • 0
Emerald var rått, siden man kunne få start pokemon fra G/S/C (eller var det et annet spill?)
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Siterer Spillpwnern:
Emerald var rått, siden man kunne få start pokemon fra G/S/C (eller var det et annet spill?)
Nnneeeeeeeiiiiiii, jeg tror det var derfra.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Hmm, ja sjekka litt rundt, er nok derfra ja
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Siterer Spillpwnern:
Emerald var rått, siden man kunne få start pokemon fra G/S/C (eller var det et annet spill?)


Kunne man det?! Hadde jeg visst det, ville jeg skaffet meg spillet Cyndaquil er yndlingsstartern min.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Pokèmon Silver! Spillte det i hundrevis av timer!!
Ære være Naughty Dog!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!