Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Far Cry 2 Map Editor


På Gametrailers.com kan man finne en trailer med Far Cry 2 Map Editor ved bruk av Xbox360's kontrollen.

Men det man kan diskutere her er om Far Cry 2 Map Editor vil komme til PS3 også?
Jeg håper det

Link:

http://www.gametrailers.com/player/38618.html

(Linken ble settet inn siden SBB ville ha en )

Tro meg! Denne Map Editoren vil overgå Crysis Map Editor Enklere system fins ikke.
My Brain...
  • 0
Link?

Er jo alltid gøy med map editor da
7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
  • 0
Map editor er gøy det, men siden det handler om playsation kunne det ha vært en tråd i playstation-forumet? Har gjort så mange slike feil og myyyye verre også. Tror jeg har lært nå.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Siterer kris2ffer:
Map editor er gøy det, men siden det handler om playsation kunne det ha vært en tråd i playstation-forumet? Har gjort så mange slike feil og myyyye verre også. Tror jeg har lært nå.

Han nevner ikke ps3 i førsteposten
:D <3<3<3
  • 0
Jo det gjør han. Han håper at det kommer ut på PS3, og det er det vi skal diskutere. Hvis det er førsteposten da.....

Hvis det kommer Map editor på xbox kan du være sikker på at det kommer på PS3 også. Det er mulig jeg kjøper det, siden det kommer på 360 og ikke er 18 årsgrense da......
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Det gir jo ikke mening! Han burde heller laget en tråd om Far Cry 2 Map Editor, til alle konsoller. Så slapp man å lage enda en til Xbox delen
:D <3<3<3
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Joeminator:
Det gir jo ikke mening! Han burde heller laget en tråd om Far Cry 2 Map Editor, til alle konsoller. Så slapp man å lage enda en til Xbox delen


Du sa det.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Nå Er vi ferdig med å diskutere hvor han burde plassert tråden.

Nå må han få svar på spørsmalet sitt!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer IGN:
With Far Cry 2, the map editor's functionality has been expanded and from what we saw, it looks as though the editor should provide players with plenty of opportunity to create a wide range of maps pretty easily on Xbox 360, PlayStation 3, and PC.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer kris2ffer:
Nå Er vi ferdig med å diskutere hvor han burde plassert tråden.

Nå må han få svar på spørsmalet sitt!

Jeg er uenig. Jeg synes at han skal ta en skikkelig helvri på førsteposten, og istedet skrive det som burde stå. Som kanskje litt informasjon om spillet. Kanskje litt om hva han mener med "På Gametrailers.com kan man finne en trailer med Far Cry 2 Map Editor ved bruk av Xbox360's kontrollen.". Den delen gir ikke mening. Har det kommet et spill som man kan lage baner med, ved hjelp av kontrolleren, eller er det en trailer hvor man får se en fyr som leker seg med den?
Han burde altså lage et emne fordi at han har noe å diskutere, ikke for å lage bare for å lage.

Siterer HHH:
Citerer IGN:
With Far Cry 2, the map editor's functionality has been expanded and from what we saw, it looks as though the editor should provide players with plenty of opportunity to create a wide range of maps pretty easily on Xbox 360, PlayStation 3, and PC.

Se hva litt titting på andre siden kan gi. Mye mer info enn det førsteposten har.
:D <3<3<3
  • 0
Oi, jeg hadde nesten strøket Farcry2 av listen min, men nå...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det så sykt fett ut. Jeg fikk lyst på det, bare for map editor! Og resten av spillet da.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Hvis man kunne satt ut NPCer også og spillt splitscreen så hadde det jo nesten blitt en slags coop!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
I følge videoen er det små glims av NPC's hvis du legger merke til røde objekter når du ser på konstruksjons mapen
My Brain...
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Ganske god map-editor på Far Cry til Xbox også. Synd at spillet i seg selv ikke var spesielt bra.
  • 0
What!? Farcry til Xbox var jo kjempebra, det er jo det til 360 og wii som suger balle...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Ops, en liten misforståelse. Mente Xbox 360...
  • 0
ser sinnsykt kult ut. og enklere enn crysis map editoren... skal helt klart kjøpe spillet, håper det har litt lavere specs enn crysis dessuten så det enkelt ut å lage skikklig kule brett, i motsetning til enkelte andre spill...
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!