Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Need for speed


Hva vil dere ha i neste need for speed spill?

Jeg: flere biler, politijakter, customisering medelementer fra pro street og underground 2, lastebiler og suver
vnb
  • 0
Hadde vært bra med et litt The Fast and the Furious lingnene greier med dyp hitorie, du kan lage den ultimate bil, ville biljakter og over 100 biler av vær klasse (SUV, muskel, luksus, import, osv).
I was frozen, today!
  • 0
Jeg synes de kan dra tilbake til NFS: Hot Pursuit konseptet og droppe dette respekt og wannabe gangster konseptet sitt. Det beste NFS spillet må være Porsche Unleashed. Det nest beste er NFS: Hot Pursuit 2, og det er et av de få spillene jeg har solgt. Ærlig talt synes jeg EA kan droppe hele NFS serien som de bare har kjørt lenger og lenger ned i grøfta siden Underground 2.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg synes de kan dra tilbake til NFS: Hot Pursuit


indeed... utroleg bra spel!
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Jeg vil ha et spill som ikke suger mine baller! I det siste har det bare blitt mer og mer sånn underground og komme seg opp fra tah gutter... mens selve kjøreegenskapen har gått ned betrakterlig... Så er det jo bae sånn 6åringer som liker underground konseptet... Vi vala gaemplay!
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
http://www.gametrailers.com/player/42388.html
Håper virkelig ikke dette tyder på at man kan gå ut av bilen i neste spille
Får virkelig håpe dette kan bli litt bedre enn de andre NFS spilla, ellers har jeg mistet absolutt all tillit til EA. Nå som de har sagt at de skal forbedre seg og greier.
  • 0
flere kule biler. fartsfølese, forsette med speedbraker og boosting.
i stay in dark side... With dark sonic
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!