Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Beste Mario spillet


Min personlige favoritt må være Paper Mario 2: The thousand year door. Men Mario 64 var også utrolig bra!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Den der var vanskelig gitt

Men må nok bli Mario 64 jevnt fulgt av Super Mario 3
  • 0
Super Mario 64
Har spilt det altfor mye opp gjennom tiden
  • 0
Det beste? Hm, tror jeg må la Paper Mario thousand year door og Mario Sunshine dele den plassen.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Elendig førstepost... Pluss at dette er enda en oppramsingstråd uten rom for noen spesiell diskusjon.

Men Super Mario 64 var etter min mening det beste. Galaxies var rett og slett alt for enkelt.
Fudge Yeah!
  • 0
Ingen slår Super Mario Bros.3
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Snekre sammen en bedre førstepost, så kan det bli aktuelt for meg å si hvilket Mariospill jeg favoriserer .
Square Enix.
  • 0
Tror jeg må si Super Mario bros 3. Spilte gjennom det utallige ganger for mange år siden. Spillet har mange varierende miljøer og ulike "krefter" Mario kan bruke, og ikke minst flott musikk. Et tidløst plattformspill!
  • 0
Super Mario 64 og Super Mario Bros 3 er best.
I was frozen, today!
  • 0
Der må jeg si Super Mario 64.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Var førsteposten SÅ dårlig?
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Må si Galaxy. Måten det er designet og bygd opp på er så unikt og bra at få spill kan måle seg.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Førsteposten var så dårlig ja. Det er vel egentlig ingen førstepost.. Det er mer et helt vanlig innlegg.
Fudge Yeah!
  • 0
Enig i at det er The Thousand Year Door.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Siterer dr peace:
Var førsteposten SÅ dårlig?


Grei førstepost, bare ikke bry deg om alle hobbymobs som løper rundt omkring -_-
  • 0
Uten tvil super mario 64, men likte faktisk mario sunshine
ganske godt også, men som sagt mario 64 er best.
Bolle?
  • 0
Topp 3 Mario spill som jeg har spilt:

1. Super Mario Galaxy
2. Super Mario 64
3. Super Mario Sunshine
  • 0
Ingen diskusjon, Mari 64 er det beste. Ingen ved siden, ingen over, men MANGE bak

Mario kart 64 bør også nevnes.
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Har bare Super Mario Galaxy, jeg...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Eh... Vanskelig spørsmål! LIker 2D spillene best så jeg må si Super Mario World! Super Mario Galaxy er beste 3D spillet...
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Super Mario 64
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Til noen av folka:

Super Mario Galaxy over Super Mario 64?! Galaxy over spillet som satte nye standarder for 3D-plattforming? OH BEHAVE

Nå har man som regel noe romantiske forhold til spillopplevelser i barndommen, men jeg har rundet det igjen og igjen etter den tid, og Galaxy er definitivt ikke over.

Siterer Christinem:
Ingen diskusjon, Mari 64 er det beste. Ingen ved siden, ingen over, men MANGE bak


Lagt til 2008-08-05 23:24:
Men det er selvfølgelig den berømte smaken... NEI! *chokes self* JODA, ja. Ja.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Mener ikke å gå mot min tro og min forkjærlighet for retro-gaming, men jeg har slitt Super Mario 64 helt ut (selv om det er en stund siden jeg spilte det), og jeg valgte Galaxy rett og slett pga de overlegne kontrollene!
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Super Mario 64 har jeg brukt nok timer av livet mitt på =)
Og det er herlig
Why care when you have the option not to?
  • 0
Super Mario 64 og mario kart wii Har ikke fått prøvd Super Mario Galaxy
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!