Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Resistance 2 tråden


amen brother.

føler nå at resistance er et *slapper-fullstendig-av-og-dreper-det-meste-men-kun-1 øye-er-åpent* i motsettning til killzone så det er vell i halv 3 tiden jeg bytter til resistance. jeg SKAL ha det platinumet. bare jeg finner nok tid..
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Det har skjedd noe rart. På trophyen Hyll Meg så står det få graden løytnant, Nå har jeg fått graden løytnant men ikke trophyen, Har dette skjedd med noen av dere?

EDIT: NOen som vet hva det kan være
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
du må opp i rank/level 33 mener jeg å huske før du får det trofeet.

har aldri hørt om noen som har hatt et slikt problem så vil mene at du må spille til du kommer i riktig rank.
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Har spilt ganske mye samarbeid
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
hm, det trophiet har ikke noe å si på hvilken online du spiller. men du må passe på at du ser på riktig rank siden det er en competitiv rank, en cooperation rank og en sammenlagt rank(setter sammen all xp du har, camp/coop/comp.)

du må ha ca 3 mill i den sammenlagte ranken mener jeg. den sjekker du med å se på partyet ditt og trykk inn på profilen din.



det går rykter om ny patch og DLC ifra Insomiac 25.mars

http://www.ps3center.net//news/2521/insomniac-confirms-dlc-and-
patch-for-resistance-2/
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Siterer Soraki:
Rampage Jackson på forumet her har tatt spillet på vanskeligste!


yes I have... takk for at du la merke til det. måtte nerde hardt for og få det til!
  • 0
Jeg satser på Online'en først jeg Etter det tar jeg den OMGWTF greia
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
OMGBBQ heter det vell

*BRAGGING* har klart det også. med det tar ca like lang tid ettersom du vet hvor du skal.
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
beklager dobbel post men edit knappen fungerer ikke.
etter 1.50 er det noen flere som har problemer med å se partyet sitt?
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Hejsa
Den danske Resistance 2 tråd er gået godt og grundig i stå.. Så jeg skriver her, håber ikke det gør noget...

Jeg mangler kun sidste chapter af spillet på hard, for at unlocke Superhuman, så jeg kan få trophiet..

Af online trophies mangler jeg kun 10.000 kills trophiet

Jeg synes det er et rigtig fedt spil!
  • 0
Hadde akkurat det man kan kalle griseflaks. En selger klarte å overtale faren min til å kjøpe Resistance: Fall of Men til 149,- brukt. Faren min kom hjem å ga meg spillet som var 'Resistance: Fall of Men' ga han til meg glad, MEN da jeg satte i cd'en sto det Resistance 2 på XMB.. Jeg begynte å lure så sjekket jeg cd'en så var det faktisk TO'ERN! GOSHAMEG LIKSOM!
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
hehe, grattis
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Hehe, takk selvom jeg ikke trengte den siden jeg fortsatt er i lykkerus.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
noen som kan si om serverne til R2 er fikset?
etter 1.50 slet jeg med å få opp party boksen og har hatt et helvette når jeg skulle spille med mange..
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Siterer Revne:
du må ha ca 3 mill i den sammenlagte ranken mener jeg. den sjekker du med å se på partyet ditt og trykk inn på profilen din.



fuck.. hadde nesten 2 mill i singelplayeren. også nesten 200 000 på competetiv og 300 000 på coop... alt ble jo så klart borte når maksinen min røyk og jeg måtte få ny..
  • 0
YaY, klarer å spille etter 1.60 oppdateringen
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!