Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 3-tråden


Siterer The Lost Boy:
Hva slags explorer perk er det?


En perk du får ved Lv 20 hvor alle locations er markert på kartet ditt
MGS4 FTW =)
  • 0


Vet ikke om jeg burde spille spillet helt til nivå 20. Er nå snart på nivå 14.
  • 0
Har du alle DLC's forresten?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer The Lost Boy:
Vet ikke om jeg burde spille spillet helt til nivå 20. Er nå snart på nivå 14.


Er jo valgfritt å velge den perken da
MGS4 FTW =)
  • 0
Har ikke alle, men trenger visst ikke explorer perk fordi jeg skal oppdage mange steder for å skaffe seg ammunisjon og caps.

Har en hjm på Arefu som jeg har MASSEAVIS av våpner. alt fra 10mm til minigun eller sniper. Minigun er lett å få tak i!

Lagt til 2009-09-02 18:12:
Noen tips hvilket perk er viktigst i lv 14?
  • 0
Alle perks som gir deg spessielle evner er bedre en de som booster skills
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
er i starten på spillet og har begynnt å prøve meg litt på å hacke de terminalene. noen som kan gi meg noe tips for jeg skjønner ikke en dritt av det.
a dance with tha devil wil last u 4 ever :)
  • 0
Siterer Traxgen:
Alle perks som gir deg spessielle evner er bedre en de som booster skills


Vet ikke om jeg kan si meg helt enig i det =)

Det kommer jo helt ann på hvordan du spiller.

Siterer sinix:
er i starten på spillet og har begynnt å prøve meg litt på å hacke de terminalene. noen som kan gi meg noe tips for jeg skjønner ikke en dritt av det.


hmm, ja det er ikke så lett. Det står som f.eks. 3/5 o.l. når du har trykket på et ord. Da vet du at tre av de bokstavene i det ordet er riktig. Du kan også finne hjelp i all den mengden tegn som står mellom ordene ved å finne en parantes eller lignende. Når du trykker på den kan du få fjernet et feil ord eller til og med få tilbake alle forsøkene dine.

Håper det var til hjelp da Syntes det er vanskelig selv. Syntes faktisk (ironisk nok) at det er mye vanskeligere å finne korte ord (very easy) enn lange ord (very hard).
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Jeg anbefaler å velge øverste først. Om det er feil ser du på det og prøver to ganger til NB! IKKE RISIKER Å BLI LÅST UT Det er ofte øverste. men om du ikkegreier det på 3 forsøk så gå ut av maskinen og prøv på nytt
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Har blitt låst ut 2-3 ganger. Det var da helt i starten av da jeg kjøpte spillet.
Låser du deg ute for mye ganger kan du kjøpe en perk som hjelper deg å låse opp pc'er(kun kåte pc!).
  • 0
Ingen andre enn meg som har funnet ut det store trikset med hackingen?
Mellom ordene står det for eksempel ")[/&¤¤]%@. Her må du lete etter kombinasjoner, altså rekker med tegn som har [ på venstre side og ] på høyre, for eksempel sånn som dette [¤$%@£]

Det samme gjelder for ( og ). Hver gang du finner en slik kombinasjon, trykker du på det første tegnet i rekken (altså [ eller (. Da vil ett av ordene fjernes, og det er alltid nok kombinasjoner til å fjerne alle ordene unntatt ett, slik at du til slutt sitter igjen med det rikitge ordet

Hvis noen ikke forstod hva jeg mente kan jeg lage en videotutorial
  • 0
The-gamer, for en fantastikk måte å bruke trikset. Visste ikke at man kan ha en triks. Skal prøve trikset så snart jeg finner en pc å hacke.
  • 0
Siterer The-gamer:
Ingen andre enn meg som har funnet ut det store trikset med hackingen?
Mellom ordene står det for eksempel ")[/&¤¤]%@. Her må du lete etter kombinasjoner, altså rekker med tegn som har [ på venstre side og ] på høyre, for eksempel sånn som dette [¤$%@£]

Det samme gjelder for ( og ). Hver gang du finner en slik kombinasjon, trykker du på det første tegnet i rekken (altså [ eller (. Da vil ett av ordene fjernes, og det er alltid nok kombinasjoner til å fjerne alle ordene unntatt ett, slik at du til slutt sitter igjen med det rikitge ordet

Hvis noen ikke forstod hva jeg mente kan jeg lage en videotutorial


Lag gjerne en Video Tutorial, for jeg skjønte ærlig talt ikke en dritt!
Men så er jeg passe trøtt og sitter og hører på Metallica samtidig da.
Men en Video hadde sikkert vært fint.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
takk for gode råd . det med denne hackingen av terminalene er det eneste som har irritert meg no jævli til nå i spillet og nå er det like før jeg lar mitt sinne gå utover min kjære xbox hehe. d fikk min første xbox erfare, xbox 1, RIP. da var det en dødelig mix av en kasse pils, lite søvn og en meget frustret person som sto fast i et spill som førte til xboxens sikkre død hvor den ble sluppet i døden fra 6 etasje. den ble erklert død på "ulykkes" stedet etter gjentatte forsøk på gjennopplivning og bønn. men litt hjerne trimm i spill er vel altis bra d
a dance with tha devil wil last u 4 ever :)
  • 0
THX!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer The-gamer:
Kay, her er den
http://www.xfire.com/video/130568/

Håper du forstår litt mer av det jeg sa nå Full skjerm anbefales


Det hjalp! Takker!=D
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Historien er utrolig trist. Bethesda Studios må slutte å lage sånne triste slutter. Men uansett er ferdig med spillet og hunter nå på side quester.
  • 0
Har du Broken Steel?
Da får du fortsatt etter main storien...
Digger den utvidelsen!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Nei, gir opp med å forsette hoved historien. Satser på å få de fleste side questene samt de challengene.
  • 0
eer det noe spess våpen som er best å bruke på de div fiendene? spørs hvilke beskyttelse de har på seg? som feks de leiesoldatene, talloon merc eller hva de het, de bruker jeg satans mye ammo på. jeg har holdt meg til minigun og combat shotgunn. eller for å si det sånn, hvilke våpen bør jeg allti ha på meg?
a dance with tha devil wil last u 4 ever :)
  • 0
Plasma Rifle er min favoritt
Tar masse liv og bruker lite ammo
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Bruk assault og chinese assault. De bruker jeg mest. Eller bare bruk rocket launcher for å få en rask slutt på dem.
  • 0
kk. har de brotherhood of steel en base? og kan man joine dem?
a dance with tha devil wil last u 4 ever :)
  • 0
Ja de har en base nær GNR Building og en til som jeg ikke kommer på nå. Du kan ikke bli med dem, men betaler du 1000 caps for hver brother of steel menn vil de være din ''body guard''. Siste oppdrag må du gjøre et oppdrag med brother of steel.

fant endelig lincoln repeater og fant alien blaster. Dette blir moro med to av de beste våpenene. Noen soom vet hvor jeg kan skaffe meg masse .44 caliber ammo? Unntatt den fabrikk stedet som jeg finner i Broken Steel.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!