Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 3-tråden


Faen, da har jeg 75 bortkastede skills i energy weapon?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Kanskje... mtp. at jeg bare har 60 elns så kan det jo være at dine blir litt bedre, men sånn jeg ser det er Energy Weapons bare dritt. Det eneste gode energivåpenet er Gatling Laser, og den regnes som Big Weapon...
  • 0
''SPOILER ALERT''
Er på den siste kapitle til boka. Det er hu jenta fra Supply som jobber med boka. Oppdraget er kjedelig for å si det sånt.

Når Enclave har kommet, og man har kommet et stykke i tunnelen der hvor en forsker trenger hjelp. Hva gjør man der? Jeg hadde ikke stimpacks da det skjedde. Så jeg gikk litt lenger for å finne, så når jeg fant en så dro jeg tilbake og da funka det ikke å hjelpe ''situasjonen'' hans. Ble så forbanna sur fordi jeg prøvde mange ganger og gikk ikke. Så jeg ga Fallout 3 en sjanse til.

Så spørsmålet er, hva skal man gjøre med ''situasjonen'' hans? Dra tilbake og hente medisinen hans eller?

PS har ikke kommet til den delen enda pga har startet på nytt igjen.

Lagt til 2009-08-20 18:07:
For å få trophies om karmatype, burde jeg ha da 3 saves? Hvert saves har ulike karmatype.
  • 0
Om du gidder så. Men det går ikke å ha god og dårlig karma åp en gang
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
hallais

har nettopp begynnt å spille fallout 3 og lurte på om noen kunne gi meg noen råd? som f.eks hvilke skills burde jeg maxe ut først og de viktigste våpen og items burde jeg ha/satse på? ser ut som et veldig stort spill med veldig mange muligheter så det ser ut som dette er et spill jeg kommer til å ha en stund
a dance with tha devil wil last u 4 ever :)
  • 0
-Lost boy, jeg vet ikke helt hva du spør om, men råder deg (derfor) så absolutt å ta en titt her: http://fallout.wikia.com/wiki/The_Wasteland_Survival_Guide

-sinix, et lite tips: ikke max noe ut ved leveling alene.. det er bortkastet ettersom du finner så mange bøker og slikt (f.eks. quest rewards) som gir poeng.
Small guns er et veldig trygt alternativ hva våpen angår (mange våpen, mye ammo +).
  • 0
Siterer sinix:
hallais



har nettopp begynnt å spille fallout 3 og lurte på om noen kunne gi meg noen råd? som f.eks hvilke skills burde jeg maxe ut først og de viktigste våpen og items burde jeg ha/satse på? ser ut som et veldig stort spill med veldig mange muligheter så det ser ut som dette er et spill jeg kommer til å ha en stund


Først Science, Repair, lock pick, Speech (VELDIG VIKTIG) og Little gun greia (i starten av spillet satser du på det).

Lagt til 2009-08-21 21:08:
Bruk mest melee weapons fortiden og så vil du spare mye ammo på det. Lærte det av en her i GR.

Lagt til 2009-08-21 21:23:
Går det ann?!!!Nesten spillet er full av bug! Hver oppdrag som jeg gjør, oppstår det bug midt i oppdraget. Det er en bug som hindrer meg å komme videre i spillet. Og da må jeg spille på nytt igjen. Er det min PS3 som har problemer eller er det spillet?
  • 0
Siterer The Lost Boy:
Går det ann?!!!Nesten spillet er full av bug! Hver oppdrag som jeg gjør, oppstår det bug midt i oppdraget. Det er en bug som hindrer meg å komme videre i spillet. Og da må jeg spille på nytt igjen. Er det min PS3 som har problemer eller er det spillet?


Utrolig kjipe greier. Jeg er virkelig ikke sikker, men jeg tror det har noe med spillet å gjøre. En venn av meg skulle begynne på side queste "Those", men lille Bryan Wilks var ikke til å finne. Senere ble han funnet på bunnen av en innsjø i nærheten... I live.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
får opp denne beskjeden: u are overencumbered and cannout run. wtf,hva betyr d? går ut ifra at jeg skadet eller noe men hp er på max

og en ting til, spillet fryser til på xboxn min og jeg må hele tiden restarte spillet. normalt? d starter med at den gjør en jævla rar lyd før xboxn blir helt stille og så stopper spillet opp
a dance with tha devil wil last u 4 ever :)
  • 0
Siterer sinix:
får opp denne beskjeden: u are overencumbered and cannout run. wtf,hva betyr d?



Det betyr at du bærer på for mye.. sjekk pip-boy og inventory så ser du weight du bærer og max. Mer strength gir muligheter for å bære på mer.
  • 0
Sjekk om det skjer med andre spill. Jeg hadde det problemet jeg også men det forsvant ikke før MS fikset den for RRoD
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer sinix:
får opp denne beskjeden: u are overencumbered and cannout run. wtf,hva betyr d? går ut ifra at jeg skadet eller noe men hp er på max

og en ting til, spillet fryser til på xboxn min og jeg må hele tiden restarte spillet. normalt? d starter med at den gjør en jævla rar lyd før xboxn blir helt stille og så stopper spillet opp


Det som skjer med Xboxen din, skjer med meg i blandt også.
Har ikke peiling på hva det er, men det er sykt irriterende!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ta en fiberklut og tørk av CD jeg gjorde det etter at det skjedde med meg.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer Traxgen:
Ta en fiberklut og tørk av CD jeg gjorde det etter at det skjedde med meg.


Fallout 3 fryser seg ofte. Det hjelper ikke tørke av cd'en. Er ikke akuratt mangler på tekniske promblemer i spillet kan en si...
  • 0
Det skjedde med meg og jeg brukte fiberklut og da funka det
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer -sebastian-:
Faen, da har jeg 75 bortkastede skills i energy weapon?

Nope. Du kan få ei plasma-rifle leeeenge før The Enclave kommer, som i tillegg er mye bedre. Du kan få tak i den i sammenheng med den forsvunnede androiden, det er alt jeg vil si.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Citerer -sebastian-:Faen, da har jeg 75 bortkastede skills i energy weapon?
Nope. Du kan få ei plasma-rifle leeeenge før The Enclave kommer, som i tillegg er mye bedre. Du kan få tak i den i sammenheng med den forsvunnede androiden, det er alt jeg vil si.

Det er sant det ja. Rivet city...
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Åja. Jeg valgte å hjelpe foreningen som slpapp ham fri isteden jeg
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Det fryser på ps3 også.
  • 0
Siterer Traxgen:
Åja. Jeg valgte å hjelpe foreningen som slpapp ham fri isteden jeg

Jeg fikk både rifla + belønningen fra foreningen ^^
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Er det noen som kan noen caps glitcher til 360??
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
fallout 3 fungerer litt dårli på windows 7

edit: neida, det funker fint
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Gleder meg skikkelig når jeg har bare en hoved oppdrag igjen. Har tenkt å gjøre alle questene fra Megaton og sprenge alle befolkningen der. Og stjele alle pengene og våpnene.

Btw, vanskelig å finne ''secret room''.

Har utforska 47 steder. 53 igjen. Skal sikte på trophie ''One man scouting'' greia.
  • 0
Skaff deg explorer perket! Secret room?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Hva slags explorer perk er det?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!