Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fallout 3-tråden


Du trenger ikke det på patchen, men hvis du skal ha utvidelsene må du ha Live.
  • 0
Jeg fikk en sånn brotherhood of steel armor ting siden jeg fullførte operation Anchorage. + at jeg fikk en broterhood of steel outcast armor og fullt av våpen, ammo, osv.
  • 0
minste du må ha er silver membership.. og den lager du bare. koster ingenting å ha sølv.
Bygones
  • 0
Digger Scoped Magnum.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer The-gamer:
Du trenger ikke det på patchen, men hvis du skal ha utvidelsene må du ha Live.


Hver gang etter at patchen er ferdig, launcher FO3, å på starten av downloadingen står det endel om Live og Membership
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer kokiri:
Digger Scoped Magnum.

Da vil du digge Blackhawk-en

Forresten, holder på med de trophies'a/achievementene der du skal være i level 8, 14 og 20 med nøytral karma. Jeg kom da i en dum situasjon: Jeg skulle redde en slik "Wasteland captive" og valgte "Untie Him". Så fikk jeg bedre karma... alt for mye karma. Derfor endte det med at jeg skjøt den fyren jeg akkurat hadde reddet.
Jeg havner stadig i slike situasjoner

Jaja, med nøytral karma får jeg i hvert fall Sergeant RL-3 med meg
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Hva er Blackhawk ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer BrUS:
Citerer kokiri igger Scoped Magnum.

Da vil du digge Blackhawk-en



Forresten, holder på med de trophies'a/achievementene der du skal være i level 8, 14 og 20 med nøytral karma. Jeg kom da i en dum situasjon: Jeg skulle redde en slik "Wasteland captive" og valgte "Untie Him". Så fikk jeg bedre karma... alt for mye karma. Derfor endte det med at jeg skjøt den fyren jeg akkurat hadde reddet.

Jeg havner stadig i slike situasjoner



Jaja, med nøytral karma får jeg i hvert fall Sergeant RL-3 med meg


Snart nådd lv20 med very evil karma, gruer meg til å gjøre det samme med nøytal...
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer kokiri:
Hva er Blackhawk ?

Vel, du sa du likte .44-kaliberen, så gjett hva det er, da.

...eller du kan sjekke her: http://fallout.wikia.com/wiki/Blackhawk


Big Hurt, jeg skal si deg, det er ikke så vanskelig. Får du god karma stjeler du bare noen ting fra folk, eller dreper noen folk for den slags skyld
Får du dårlig karma gir du bare noe "Purified Water" til en fattig fyr.
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Siterer BrUS:
Big Hurt, jeg skal si deg, det er ikke så vanskelig. Får du god karma stjeler du bare noen ting fra folk, eller dreper noen folk for den slags skyld

Får du dårlig karma gir du bare noe "Purified Water" til en fattig fyr.


Det er bra, må vel passe på å ikke gjøre noe med nuken, da får man vel enten masse good eller evil karma.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer Big Hurt:
Det er bra, må vel passe på å ikke gjøre noe med nuken, da får man vel enten masse good eller evil karma.


Så sant, så sant. Heldigvis nuker jeg ikke så mye selv. Noe du må passe på er oppdrag man får karma og XP av etter å ha fullført dem.
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
dritt. fallout klikker hverr eneste gang jeg har spilt ca 7 minutter inn i spillet.

Og cden er ikke ripete engang!

Møkk.
There are no weapons of mass destruction in Iraq, Chuck Norris lives in Oklahoma.
  • 0
Siterer savage:
dritt. fallout klikker hverr eneste gang jeg har spilt ca 7 minutter inn i spillet.

Og cden er ikke ripete engang!

Møkk.


Uheldige deg
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer savage:
dritt. fallout klikker hverr eneste gang jeg har spilt ca 7 minutter inn i spillet.

Og cden er ikke ripete engang!

Møkk.


Prøvd og patche og søke litt rundt på nettet for og finne ut hva problemet er?
  • 0
Uæ. Hun lille jenta i Tranquility Lane creeper meg ut.
  • 0
Siterer BrUS:
Citerer kokiri:Hva er Blackhawk ?
Vel, du sa du likte .44-kaliberen, så gjett hva det er, da.

...eller du kan sjekke her: http://fallout.wikia.com/wiki/Blackhawk


Big Hurt, jeg skal si deg, det er ikke så vanskelig. Får du god karma stjeler du bare noen ting fra folk, eller dreper noen folk for den slags skyld
Får du dårlig karma gir du bare noe "Purified Water" til en fattig fyr.


den skal skaffes i morra.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer hestejenta16:
Uæ. Hun lille jenta i Tranquility Lane creeper meg ut.

Syns den jenta er konge, jeg NB: Ikke slå henne! Du vil ikke vite hva som skjer hvis du slår "jenta".

Siterer kokiri:
den skal skaffes i morra.

Du trenger jo et ark, "Music Sheet" eller hva det heter. Jeg har alltid funnet et slik ark i Vault 92, hvor "Agatha's Song" questen leder deg. Music Sheet ligger på et toalettrom, ved siden av et toalett. Før du kommer til det toalettrommet går du gjennom et rom med flere senger. Vel, bare let... Music Sheets finnes jo forresten på flere steder
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Greide ut Fallout 3 igår. For et fantastisk spill det var. Og husk, trenger dere hjelp til noe kan jeg svare.
  • 0
Fullførte Operation Anchorage <- ?

Tok ca. 2 - 3 timer
Headshots med silenced pistol på jævlig lang avstand uten å bruke V.A.T.S,
det er en fin ting

Sier bare en ting, sverdet man får til slutt er awesome!!!
  • 0
Jepp. Sverdet er utrolig bra!
  • 0
Digger Veangence(vet ikke om jeg skrev det riktig), Eugene og Deathclaw gauntlet
When you meet the wall, find a stair and climb over
  • 0
Runna fallout i går kveld... Etter tre dager. Brukte kanskje litt over 8 timer. Ble litt skuffa på det punktet. Pluss at jeg glømte å lagre før det siste oppdraget, sånn at jeg har kasta bort en SYKT bra karakter! Klarte foresten ikke å skrive inn koden.... flaut? ja! Hadde tre followers. Palladin, dogmeat og han supermutanten inne i walt 87. Men palladin forsvant etter at jeg ble kiddnappa av the enclave, og fikk aldri testa ut skillsen til mutantkisen (pga at jeg gjorde det siste oppdraget rett etter at jeg fikk han). Det er litt flaut å spørre, men er det noen som veit hva den GECK tingen var?
Spotify<3
  • 0
Hvis du har det til PC kan du jo laste ned en Mod, som gjør at du kan fortsette etter at du har ''besvimt''. Søk på Fallout 3 Nexus

Walt=Vault.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Hvis du har det til PC kan du jo laste ned en Mod, som gjør at du kan fortsette etter at du har ''besvimt''. Søk på Fallout 3 Nexus

Walt=Vault.


haha! Skriveleif Men nei har det t ps3! Men har starta med en big gun karakter. Har så lyst på gatling gun
Spotify<3
  • 0
Man runder ikke Fallout 3 på 8 timer...
Mainquestet muligens ja, hele? HELL NO!!!

Har spillt i rundt 70 timer på denne saven,
og jeg har masse igjen å gjøre.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!