Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du er 'Expert' i


Halo 3 og fallout 3
what happened to sex,drugs,and rock and roll now its just aids,crack and techno
  • 0
Er god i alle FPS men halo 3 eier jeg i Eller eide, er litt rusten og ute av trening
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
  • Kehz
  • Kehz
Uncharted 2: Among Thieves Multiplayer
  • 0
UPDATE ranka som 1100 i trials hd
  • 0
Er ikke sikker på hva jeg er eksepert på. Kanskje i Crysis (ikke Warhead). Har runna spillet sikkert 40 ganger, 30 ganger på høyeste vanskelighetsgrad. Og kommer på 1# på annenhver kamp.

Er også veldig god i historien/singelplayeren i CoD4 og MW2. Kan vær bane + historien i detaljer. Kan også si at jeg er delvis eksåert i Uncharted 2 MP.

Kommer nok med mer...
  • 0
  • Missing Avatar
  • Ray
Mafia...har rundet det 4 ganger, kan alle replikkene og oppdragene utenat. kan åpne alle bilene
  • 0
Bioshock 2 Multiplayer, har en Kill/Death ratio på 3.
  • 0
Sonic and sega all-star racing, lå på 52 plass av rund 14000 spillere på den ene banen når det kommer til raskeste runde.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Bad Company 2

Gjorde ferdig Hard difficult på de to første dagene, har spilt 57 timer med bc2 online.

Er ranka som nummer 12000 plassen på PS3 leaderboard.
  • 0
Alle Monster hunter spillene, og ehm kanskje litt på Warhammer Online.
"So now i'm getting taken away... Good bye, Rukia nee-san... Good bye, Inoue-san... Good bye, to all the C-cups I never met" -kon
  • 0
Guild Wars
Battlefield Heroes
Zzzz
  • 0
Ratchet & Clank spilla Nerda når jeg var mindre
  • 0
Halo 3 og ODST
Per aspera ad astra
  • 0
Husker at jeg var en gud på F12002 da jeg var mindre, jeg kvalifiserte meg alltid som nummer 1, kunne alle de beste plassene å kjøre fordi, fant også en perfekt strategi får å gå inn å og ta pit-stop i fulle løp.

Det var også en periode som jeg var ganske god i Rainbow Six: Vegas 2.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer fantomena:
vær


Hver...

Lagt til 2010-04-03 13:43:
Er vel litt god i BC2...
Decyfered!
  • 0
Rubiks Kube
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!