Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du er 'Expert' i


ville sagt at jeg er ekspert i ssbb, veldig få som klarer og slå meg
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Pokemon Pearl

Har haugehvis med pokemoner i lvl 100.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
kommet i høyeste lv i oblivion hvis d sier noe. Eg e også flink i en rekke bf spill selv om eg ikkje er i høyeste rank på 1943
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Killzone 2. Kommer på 1 plass (og 2 plass noen ganger) hver runde.
Trying to be reasonable
  • 0
Er ganske god i Call of duty 4. Har 23 killstreak med bare sniper. Og jeg eier vennene mine på Cod 2 og Cod: Waw, selv om jeg ikke har spillene

Har 1.98 kill/death ratio på Gears of War 2 online Bare søk på Helgii

Siterer Kakashi sensei:
Pokemon Pearl

Har haugehvis med pokemoner i lvl 100.


Alle er pro på Pokemon... Runda spillet selv om jeg ikke kunne engelsk før...
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
jeg vil ikke våge å si at jeg er ekspert i noen spill men er ganske god i cod4, kampen om midgard 2,stronghold crusader og tf2
  • 0
Spiller jo på "Expert" på Guitar Hero

Og ser du en fyr på Halo 3 som heter Ihokelsayrie147 og holder en Sniper Rifle, så bør du løpe vekk ;)

Fikk også litt over 80 kills da jeg spillte på Hangar på Call of Duty 5. Brukte BARE Thompson!

Kortere sagt:
Guitar Hero
Halo 3
Call of Duty: World at War
  • 0
Er veldig god i plastikk-gitar-spill.

Spiller expert bass, gitar og noen sanger på trommer.

Er også litt god i Tetris. Har tre millioner og noe som toppscore i Marathon på Tetris DS.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Elder Scrolls IV: Oblivion
Final Fantasy X og X-2
Jak and Daxter (alt som er)
Pokemon Blue
Warhawk

Jeg har lyst til å si Gran Turismo og Ridge Racer, men kanskje ikke
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
VAR mad god i Gears of War.
Jeg sparker rompe
  • 0
- New Super Mario Bros
- Sly 2
- Sly 3
- Harry Potter og Rumpeldunk Verdensmesterskap

Enkle spill ^^
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Mass effect har tatt alle achievements på den.
  • 0
Tørr å si at jeg er Expert i Alle Guitar Heroene ;)
Spiller Expert Trommer, Bass og gitar
Ganske god i CoD4 også...Drepte 40 og døde 19 en gang xD
#The Brave Xboxer's#
  • 0
Vil påstå å si at jeg er "expert" i Quantum of Solace, har platinum i det. også vil jeg påstå at jeg er ganske god i Call of Juarez: Bound in blood (online).

Også i Army of Two er jeg en ganske god Teammate.
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
BFBC til tider... Når jeg er i "tha mood"!
Siterer Jayz X:
Vil påstå å si at jeg er "expert" i Quantum of Solace, har platinum i det. også vil jeg påstå at jeg er ganske god i Call of Juarez: Bound in blood (online).

Også i Army of Two er jeg en ganske god Teammate.
OI! QoS... PS3, XBOX eller Wii?
Decyfered!
  • 0
alle Ratchet & Clank spilla

gh 2, Metalica og Greatest Hits

Battlefield Vietnam
Rocktober
  • 0
Siterer Faunvik:
BFBC til tider... Når jeg er i "tha mood"!

Citerer Jayz X:
Vil påstå å si at jeg er "expert" i Quantum of Solace, har platinum i det. også vil jeg påstå at jeg er ganske god i Call of Juarez: Bound in blood (online).

Også i Army of Two er jeg en ganske god Teammate.
OI! QoS... PS3, XBOX eller Wii?


Ps3
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
Call of Juarez: Bound in Blood, inFamous og MGS serien.
Glasgow smile.
  • 0
man er ikke ekspert i et spill selv om man spiller på ekspert eller har nettopp begynt på ekspert.

f.eks. nettopp passert raining blood på expert, man er ikke "ekspert", men man er god i spillet
  • 0
Jeg er en legendarisk mester i Halo 3!

Vel, ihvertfall i singelplayerdelen...

Siterer Faunvik:
BFBC til tider... Når jeg er i "tha mood"!


Hva sier du til at vi tar et par runder til høsten? Så kan jeg få se hvor pro du er.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Vil tro jeg er langt over gjennomsnittet i det nylig lanserte Tour de France-spillet på XBLA. Alt handler om når man skal gå, når man skal holde igjen fra brudd osv. Erklærer meg seg et taktisk geni

Er vel også en kløpper i SKATE spillene fra EA. ;)

Er ikke så god i FIFA, men tror jeg er mer eller mindre en ekspert i PES.
  • 0
PS! Faunvik, jeg glemte at du har PS3 og at jeg har 360.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Zelda Ocarina of Time
Zelda Majoras Maske
Deus Ex
Oblivion
Ratchet & Clank spilla
Dark Cloud
Dark Chronicle
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
PS! Faunvik, jeg glemte at du har PS3 og at jeg har 360.


JEG VEIT! Det sucker "donkey balls"! Hvorfor kunne du ikke hatt PS3 istedenfor!?
Decyfered!
  • 0
Hvorfor kunne ikke du hatt en 360?

Brodern har PS3, men jeg kan jo ikke regne med å få spille på den, og han har ikke Bad Company... Men du har helt rett, det sucker "donkey balls".
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!