Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du er 'Expert' i

Halo 3
Oblivion
Gears of War
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Vet ikke om jeg våger å si det på dette EA hatende forumet, men føler meg ganske god i Fifa.

Ellers så føler jeg at jeg mestrer CoD 4 og Brawl(long time, no play).
Homer: I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman
  • 0
Sniper i Battlefield 2142 - uten tvil, selv om jeg har mye å lære i de andre våpengrenene
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Sniper i Battlefield 2142 - uten tvil, selv om jeg har mye å lære i de andre våpengrenene
Sniper er jo det feteste våpenet, hva skal man med andre våpen? For min del, så er jeg best med sniperen i Gears Of War, og det er ikke snakk om sånn newbie active reload sniping, men jeg kan jo bruke de andre våpnene og. Go sniper!:mrgreeen:
Jeg sparker rompe
  • 0
Jepp - sniper FTW

Jeg ligger blant de 80 beste i verden av 207 000 spillere med min park 52 rifle, så jeg har mye å forsvare
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Syns jeg begynner å bli veldig god i World in Conflict. Spiller som Armor og pleier å ligge på Top Three players eller Top roles. Er bare Staff Sergeant, men det har ikke så mye å si, syns jeg.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Age of Empires II
Anno 1602

Dette er nok de to spillene jeg er best i. Jeg har aldri klart å holde meg til noen få spill, så jeg ruler ikke i noen av dem. Har aldri vært noen ener på online-spill eller noe sånt.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Er ganske god i day of defeat og team fortress 2....
Hasta la-vista baby!
  • 0
Starcraft eier jeg alle i...
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Ekspert og ekspert... Call Of Duty 4 er jeg god i! SSBB er jeg bedre enn flertallet... også noen flere, men som ikke er verdt å nevne.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Formula 1 2002, jeg vinner på hard nesten hver gang.
I was frozen, today!
  • 0
Final Fantasy XII
Final Fantasy X
Final Fantasy IX
Final Fantasy VIII
Timesplitters 3
Timesplitters 2

Av disse skinner vel 12-ern som perlen.
Less QQ more Pew Pew
  • 0
  • FLiP
  • FLiP
hm, smash bros og tetris... ja, eller ikke ekspert, men god... thug2 grusa jeg alle i, da... og jeg og en kompis av meg var heftig team i mario kart DD...
jeg kan nok ikke regne meg som en mester i noe spill, jeg vil hvertfall ikke gå så langt som å si det...
  • 0
Assasin's Creed , Motor Storm, COD Drakes Fortune Army of Two
  • 0
Ocarina of Time kan jeg nesten utenatt
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Jeg er pro som bare satan på Uno, men det var en spøk. Jeg er gangske god når det gjelder Halo 3 og tragiske synge spill.
  • 0
Jeg var proff i Gudfaren ti PS2. Visste hvor alle fiendene var i compoundene, og racksene(Hvis det er riktig skrevet).

Når vennene mine satt ved siden av meg, fortalte jeg vanligvis hvor fiendene var og de ble overrasket over jeg alltid hadde rett. Ble kalt en geek av dem (ikke som en fornærmelse), men nå ler vi bare av det
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Alle Command & Conquer spill
Outlive De jeg kommer på nå
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Age of Empires II

woow... så det er flere her som liker AoE 2... kult^^

hva jeg er 'ekspert i' angår, kan jeg vel si BF 2142 og Halo 3. Det er de spillene jeg spiller mest så det må nok bli dem
It's not about how hard you can hit, but about how much you can take and ceep on moving
  • 0
alex kidd in miricale world..... klarer å runde det uten å miste noen liv!
"Men cry not for themselves, but for their comrades."
  • 0
Er vel "expert" i Fifa spillene, Sniper i Call Of Duty 4 ( er vel kanskje ikke expert, men er god, M21, M60A4 og Barret 50.cal )
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
zelda: ocarina of time

final fantasy tactic spillene

kh spillene.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Alle Gh spillene alle instrumenter, same with RB x)

Marble blast ultra var top 450, har ikke spilt spillet på 2 år

PGR 3 Top 25 på an av banene

og mange andre
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!