Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du er 'Expert' i


Hvilket eller hvilke spill tørr du si du er 'Expert' i?

Jeg tørr å si jeg er 'Expert i:

Guitar hero III
og
Need for Speed: Hot Pursuit 2
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
  • 0
Guitar hero II
Guitar hero III
Guitar hero: Aerosmith
"Live life, get paid, get laid" -Finchmeister
  • 0
Guitar Hero II
Guitar Hero III
Purble place (Spill som ligger inne på Windows Vista)
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Resident Evil 4
The Legend of Zelda: Majoras Mask
Warioland 2
Fable
"get poor die tryin"
  • 0
Battlfield 2142
Company of Heroes
Kingdom Hearts 1
Kingdom Hearts 2
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Jeg vet ihvertfall at jeg er Expert i Supreme Commander, og Flight Simulator X (det er ikke så vannskelig å bli expert, men det krever trening). Også vil jeg si at jeg er halveis god på Company of Heroes og DoW SoulStorm.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Gears Of War.
Jeg sparker rompe
  • 0
PGR 3, PGR 4, DiRT, Grid, NFS spillene, Forza 2 og Halo.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Morrowind og Oblivion.
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Guitar Hero III og Oblivion.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Har gjennomfört CoD4 på Veteran og Halo 3 på Legendary, så jeg regner meg selv som forholdsvis god i disse spillene.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Oblivion og Bad Company
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Super Smash Bros Brawl og The Wind Waker er vel de spillene jeg er flinkest i akkurat nå
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • RDB
  • RDB
Tør påstå jeg har sånn noenlunde peiling på Metal Gear-sagaen.
  • 0
Siterer RDB:
Tør påstå jeg har sånn noenlunde peiling på Metal Gear-sagaen.


jeg tror han mener ekspert i gameplay.. I think!?
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Rampage Jackson:
jeg tror han mener ekspert i gameplay.. I think!?

Jeg òg tror egentlig det. Men det kan være at begge deler fungerer. Førsteposten er så jævla møkk at det kan egentlig tolkes hvordan som helst man skulle ønske det.
  • 0
Smash Bros. og Kirby er mine spillmessige ekspertområder. Også har jeg jo runda alle Halo-spillene på alle vanskelighetsgrader, så jeg ville si meg godt bevandret der også.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Single playeren i Halo-serien er ikke noe stress, man må spille online for å vite hvor god man er i det.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ja, ok. Jeg er ikke en ekspert på Halo gameplaymessig, men jeg har i det minste mye erfaring med serien.

Det var en periode der jeg spilte mye Halo 3 online, men jeg har bare nådd Captain Grade 2 eller 3, så jeg er ikke akkurat The Pwnage. Gøy så lenge det varte.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
God of War og God of War 2 spiller jeg Expert i og guitar hero 1 og 2 og alle battlefield spillene
Pipiru pipiru pi pipiru pipiru pi
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Jeg vil våge og påstå at jeg er en ekspert på DoW Soulstorm, C&C Generals, C&C3 Tiberian wars og F.E.A.R serien. Og Warhammer Mark of Chaos
Tungur Knivur
  • 0
Siterer RDB:
Citerer Rampage Jackson:
jeg tror han mener ekspert i gameplay.. I think!?

Jeg òg tror egentlig det. Men det kan være at begge deler fungerer. Førsteposten er så jævla møkk at det kan egentlig tolkes hvordan som helst man skulle ønske det.


Begge deler fungerer fint
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
  • 0
Spiller på Expert på GH3.. Så kan vell si at jeg er ganske så god der?

Ikke det at jeg klarer TTAF da men
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
QuadraPop på mobilen.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Siterer Krizzi:
QuadraPop på mobilen.


QuadraPop FTW!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!