Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bad Company - drittbra eller bare dritt?


Siterer Love-PlayStation:
Jeg mener CoD4 er bedre enn BF: BC, sånn generelt. Men det er to forskjellige typer spill. Begge bør anskaffes.


Personlig mener jeg at CoD4 er et bedre spill på nesten alle mulige måter.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Siterer Love-PlayStation:
Må si at jeg irriterer meg over den lange tiden det tar på å få bekreftet at fyren ud sikter på er på laget ditt. Har drept mange på mitt lag fordi jeg trodde de var fiender.


Enig der. Noen ganger ropes det teamkiller i micen for meg. Prøver å gjøre det godt igjen med healing da...

Siterer rumpestump:
Det er jo også litt snodig at M95 ikke dreper på et skudd i brystet


Jepp, det burde også vært gjort noe med. Den rifla er tross alt et av verdens kraftigste gevær. Istedenfor Kunne de ha gjort den vanskeligere å håndtere. Den veier tross alt ca. tre ganger så mye som Dragunov SVU, og burde antagelig være vanskelig å skyte med stående. Mye kunne igrunn vært gjort om man kunne legge seg ned.

Forsåvidt kunne de også ha forandret VSS gønneren. Kula forlater løpet i ca 300m/s.Men kula er tyngre enn SVU og bør dermed ikke miste noen ytelse når det gjelder skade. I virkeligheten har egentlig VSS muligheten for select-fire semi-/automatic. Dette gjør at den også kan brukes mer effektivt selv om fienden er mye nærmere enn de andre riflene i BF:BC.(Det finnes også en annen SVU modell: SVU-A. Som navnet tyder til har denne også selective fire semi-/automatic)

Effektiv rekkevidde :

VSS ca. 400m (Prosjektilets fart fra løpet: ca. 300m/s)
SVU ca. 400m (Prosjektilets fart fra løpet: ca. 800m/s)
M95: max ca. 2000m (Prosjektilets fart fra løpet: ca. 850m/s)
  • 0
DICE burde ha gjort våpnene litt mer realistiske ved å gjøre dem like kraftige som i virkeligheten. Personlig så liker jeg valgfriheten i singleplayern, men det blir for mye! Det blir det samme helee tiden. Siste bane var grei for da var det tempo hele tiden, og du fikk delvis tidspress. spillet skulle hatt den muligheten at man kunne snike seg innpå, istedet for å bare meie ned alt og alle. Det skulle rett og slett vært litt mindre valgfrihet.
  • 0
Til dere som klager på realismeproblemer, hørt om fun? Ett spill skal være fun, ikke realistisk. Ville noen her spilt FPS om du ble satt ut av spill etter en kule?
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Til dere som klager på realismeproblemer, hørt om fun? Ett spill skal være fun, ikke realistisk. Ville noen her spilt FPS om du ble satt ut av spill etter en kule?


Enig!
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Til dere som klager på realismeproblemer, hørt om fun? Ett spill skal være fun, ikke realistisk. Ville noen her spilt FPS om du ble satt ut av spill etter en kule?


Ja??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Bad Company er jo ikke realistisk i det hele tatt, det er bare å spille gjennom SP'en så skjønner man det. Men jeg gleder meg helt sykt til OFP 2, for jeg digger realistiske spill. I Bad Company passer det liksom ikke helt å bli drept av et skudd. Gameplayet og banedesignet hadde gjort det alt for lett å dø. Men det er litt irriterende å skyte på en fiende i 5 sekunder også får han tid til å løpe bak et hushjørnet...
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Som om CoD4 eller Halo eller BioShock eller Gears of War eller Counter Strike eller noe annet FPS er realistisk. Shit off.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Det mest realistiske av de er jo cs
Det er jo ikke såååå usannsynlig
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Jo, visst faen er det det.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Til dere som klager på realismeproblemer, hørt om fun? Ett spill skal være fun, ikke realistisk. Ville noen her spilt FPS om du ble satt ut av spill etter en kule?


du må vel innrømme at M95 burde drept på et skudd?
  • 0
Nei. Hørt om IMBA?!?!?!?!
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Siterer Love-PlayStation:
Nei. Hørt om IMBA?!?!?!?!


Faktisk ikke.

Siterer Love-PlayStation:
Til dere som klager på realismeproblemer, hørt om fun? Ett spill skal være fun, ikke realistisk. Ville noen her spilt FPS om du ble satt ut av spill etter en kule?


Greia er ikke at alt skal være superrealistisk. Men det skal ikke være helt motsatt fra virkeligheten heller. Når SMGer gir større skade enn LMGer blir det snudd på hodet. M95 er en stor tung rifle som kun burde brukes liggende(noe som heller ikke går i BF:BC), men til gjengjeld være svært kraftig. Det er en rifle for å penetrere panser....
  • 0
Siterer M:
M95 er en stor tung rifle som kun burde brukes liggende(noe som heller ikke går i BF:BC)


Åhh, hater at det ikke går ann å ligge Det burde gå ann på alle FPS spill.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
M:
Iddiot.

SMG gir mer skade fordi kulene treffer bedre. LMG er ett hælvete å treffe med.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Det er åpenbart at Dice ofrer realisme for fun. Det virker som at hver eneste gang de måtte velge enten realisme eller fun, har de valgt fun. Resultatet av dette er at spillet har massevis av "feil" med våpen og slikt, men hvem bryr seg? Spillet er jo drifett, og det var nettopp derfor jeg kjøpte det. Ville jeg ha hatt realisme, ville jeg kjøpt et annet spill.

Det er rart hvor lett det er å gjøre mennesker glade. Bare det å kunne blåse istykker landsbyer gir meg en orgasme av action. Diggbart!
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
SMG gir mer skade fordi kulene treffer bedre. LMG er ett hælvete å treffe med.

På BF:BC er det jo dritlett å treffe med LMG
Er jo like treffsiker som Asult rifler jo
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Har du vært på den andre enden av visse LMGer? Det trengs ikke mange skudd før hjernen din ligger spredt utover.

Btw, jeg er for ofring av realisme for fun. Men jeg synes at noen bygninger burde bli kunnet jevnet med jordet totalt.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Siterer Love-PlayStation:
M:
Iddiot.


En fantastisk kommentar.

LMGs er heller ikke noe du bør stå oppreist å skyte med. Man kan dermed opprettholde balnse og fremdeles ha det moro. Nå er det bare å løpe rundt med UMP og du er nesten uovervinnelig(Høyeste kill streak: 21).
  • 0
Takker. I try.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
De sa at å ligge ville gjøre sniperene uovervinnelige. Så derfor ville de ikke ha den funkjonen. Personelig synes jeg det er lettere å vite hvor sniperene er i BC fordi når de skyter, kommer en sånn fantastisk skyter-langt-borte-lyd, og man merker fort hvor det er. Digger lyden
Når det kommer en tanks kjørende i din retning hadde du ikke bare stått der som en idiot, du hadde lagt deg ned å prøve å bli usynelig. Håper de gir ut en patch ellerno som gjør dette mulig.
Det er bare alt for mange situasjoner i spillet hvor jeg ønsker at jeg kunne lagt meg ned.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Siterer Love-PlayStation:
Takker. I try.


Mange prøver, få lykkes.

Siterer tarkan:
Personelig synes jeg det er lettere å vite hvor sniperene er i BC fordi når de skyter, kommer en sånn fantastisk skyter-langt-borte-lyd, og man merker fort hvor det er. Digger lyden


Enig, det er ofte vanskelig for sniperen hvis han ikke dreper på første skudd. Han blir jo raskt oppdaget og må flykte, ofte i åpent terreng mens han da blir skutt på. Det er jo mulig å gjemme seg for tankser og. Sitt i en busk, det fungerer både som skjold og gjemmested.

Noe annet som irriterer litt er det at de kuttet ut fly, for de ville bli for vanskelige å skyte ned. Men siden AA-gunneren er så ubrukelig er det vanligvis bare å fly tilbake etter en tid å reparere helien. Det skal vanligvis en del mer til enn AA-gønneren til å ta det helt ned.
  • 0
Jeg Har ikke spillt hele spillet bare demoen..ennå. men jeg synes det er feil å skrive at det ikke har no unlocks , fordi det er jo dritmange unlocks på online biten
  • 0
Jeg prøver desperat å få tak i fn2000 assault rifla. For å få den må jeg bli veteran. Det er i og for seg ikke noe problem, siden Jon_melon har alle battlefield spilla. For å motta koden og legge til bad company i veteran-lista, slik at jeg har en grunn til å motta en kode, må jeg linke xbox gamertag til e-mailadressa mi. Det funker ikke. Kan noen veteraner hjelpe meg? Jeg kommer så langt at jeg skal motta en e-mail, men den kommer ikke. Har skrevet riktig e-mail adresse og alt.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Siterer kris2ffer:
Jeg prøver desperat å få tak i fn2000 assault rifla. For å få den må jeg bli veteran. Det er i og for seg ikke noe problem, siden Jon_melon har alle battlefield spilla. For å motta koden og legge til bad company i veteran-lista, slik at jeg har en grunn til å motta en kode, må jeg linke xbox gamertag til e-mailadressa mi. Det funker ikke. Kan noen veteraner hjelpe meg? Jeg kommer så langt at jeg skal motta en e-mail, men den kommer ikke. Har skrevet riktig e-mail adresse og alt.


Hadde store problemer med det selv. Klarte å få tak i en kode til M60, men så ble accounten borte Forsåvidt fikk jeg FN2000 rifla når jeg begynte(BF2: MC på Xbox360), og den er ikke noe stort å hige etter...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!