Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bad Company - drittbra eller bare dritt?


har 1942 og det er bedre en bad company online men bad company har jo en modus som tidligere spill ikke har hatt pluss at det nettåp har fått conkuest
vnb
  • 0
Tittelen er ikke slik at det er enten eller. Jeg er bare dritlei sånne "Ultimate"-tråder.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Synes Bad Companys Conquest var skuffende. En av banene var spesielt kjip(ubalansert). Dessuten var det for få baner til å holde interessen oppe.
  • 0
Enig idet mange her sier, litt halvferdig. Ødeleggelesen er bra, men noen våpen er vilt mye bedre enn andre. Men singleplayer digga jeg, elsker Haggard og humoren. Enig i det en eller annen sa her, healing systemet er snålt, du kan løpe igjennom banene mens du spammer den sprøyta. Var sikker på at fyren min skulle ende som stakkars avdøde Heath Ldger(Jokern i dark knight, døde av overdose etter filmingen, savner den gale lattern hans allerede ) Ironisk nok likte jeg ikke onlien like mye. Coms er bare innad i squaden? Wtf!? Hvordan skal laget kjøre avansert planlegging da? Sure, på xboxlive blir det vel bare banning og antisemmitisme, men det er da lame likevel. Mapsa var bra, men en gamemode var litt lite. Gleder meg til jeg kommer hjem til boksen min og får prøvd conquest.
I came, I saw, I pwned. Sjekk profilen min for gode spillanmeldelser:)
  • 0
Siterer M:
Synes Bad Companys Conquest var skuffende. En av banene var spesielt kjip(ubalansert). Dessuten var det for få baner til å holde interessen oppe.

Ja , noen av mapsene er veldig ubalanserte, og det samme med våpenene.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Jeg syntes bad company var et herlig spill hvis ma liker skytespill eg har ikke fått prøvd online enda så kan ikke si så mye om det
The Simpsons!
  • 0
Kjøpte det igår, og jeg må si at singleplayeren er ganske kul. Har ikke prøvd Online ennå, siden jeg bare har Xbox Live Silver.
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
etter min meining var ikkje spelet altfor bra... likte BF2 betre
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
BF2 har helt fucka hitboxer da.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
syntes spillet var .. ehh .. Dårlig.
Det var god grafikk å sånn, men syntes ikke det var så bra. Spiller mye heller COD4.

Og syntes liv systemet var helt latterlig.
Se, jeg skrev en Z-9-NG! :P
  • 0
Siterer NinjaGrandad:
Og syntes liv systemet var helt latterlig.

Og det er det ikke på CoD hvor du bare kan løpe å gjemme deg bak en vegg å vente?
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Skjønner ikke at alle klager over liv systemet, som er nesten akkurat det samme som RS: Vegas, CoD4 og mange flere! Bare at det gjøres på en annen måte.
  • 0
Siterer tguls:
Citerer NinjaGrandad g syntes liv systemet var helt latterlig.
Og det er det ikke på CoD hvor du bare kan løpe å gjemme deg bak en vegg å vente?


I know, det er litt latterlig, men akkurat samme på Gears of War da
Men at man har evig sånn sprøyter er dumt. Skulle vært at man kunne finne dem, eller noe

Siterer Evil Teddy Bear:
Skjønner ikke at alle klager over liv systemet, som er nesten akkurat det samme som RS: Vegas, CoD4 og mange flere! Bare at det gjøres på en annen måte.


Sier det igjen, evig sprøyter ? Vas.
Se, jeg skrev en Z-9-NG! :P
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Problemet er ikke sprøyta, men at det ikke psiller noen rolle om du dør.

Forsåvidt skulle jeg gjerne se en "realisme" patch eller noe. Det er for idiotisk at HK UMP skal være kraftigere enn alle våpnene bortsett fra hagler og snipers.

Til eksempel: MG3(svakeste LMG i BC) bruker 7.62x51mm NATO ammunisjon. kan avfyre over 1000 kuler i minuttet(teoretisk), og kulene har en utgangshastighet på 800 meter i sekundet. Magasinstørrelsen varierer fra 50+++

HK UMP: 9x19mm(eventuelt .40 eller 45.), kan avfyre ca 600 kuler i minuttet. Magasinet er på 30 kuler(9mm og .40, .45 har bare 25 kuler).

Til orientering: MG3 veier omtrent ti ganger så mye som en UMP, i BF:BC er UMP dobbelt så kraftig som MG3.

BF:BC operer uten å ta utgangspunkt i hvor kraftige gønnere er, eller magasinstørrelse for den saks skyld.
  • 0
Siterer M:
Problemet er ikke sprøyta, men at det ikke psiller noen rolle om du dør.



Forsåvidt skulle jeg gjerne se en "realisme" patch eller noe. Det er for idiotisk at HK UMP skal være kraftigere enn alle våpnene bortsett fra hagler og snipers.



Til eksempel: MG3(svakeste LMG i BC) bruker 7.62x51mm NATO ammunisjon. kan avfyre over 1000 kuler i minuttet(teoretisk), og kulene har en utgangshastighet på 800 meter i sekundet. Magasinstørrelsen varierer fra 50+++



HK UMP: 9x19mm(eventuelt .40 eller 45.), kan avfyre ca 600 kuler i minuttet. Magasinet er på 30 kuler(9mm og .40, .45 har bare 25 kuler).



Til orientering: MG3 veier omtrent ti ganger så mye som en UMP, i BF:BC er UMP dobbelt så kraftig som MG3.



BF:BC operer uten å ta utgangspunkt i hvor kraftige gønnere er, eller magasinstørrelse for den saks skyld.



Ganske riktig, men jeg tror ikke det er så mange som liker Bad Company som bryr seg om det
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer NinjaGrandad:
Citerer Evil Teddy Bear kjønner ikke at alle klager over liv systemet, som er nesten akkurat det samme som RS: Vegas, CoD4 og mange flere! Bare at det gjøres på en annen måte.

Sier det igjen, evig sprøyter ? Vas.

Vis du skal ha alt så realistisk i hvert spill har du mye å klage over.
Få helt fullt liv på 5 sekund ? Vas.
  • 0
Siterer M:
Problemet er ikke sprøyta, men at det ikke psiller noen rolle om du dør.

Forsåvidt skulle jeg gjerne se en "realisme" patch eller noe. Det er for idiotisk at HK UMP skal være kraftigere enn alle våpnene bortsett fra hagler og snipers.

Til eksempel: MG3(svakeste LMG i BC) bruker 7.62x51mm NATO ammunisjon. kan avfyre over 1000 kuler i minuttet(teoretisk), og kulene har en utgangshastighet på 800 meter i sekundet. Magasinstørrelsen varierer fra 50+++

HK UMP: 9x19mm(eventuelt .40 eller 45.), kan avfyre ca 600 kuler i minuttet. Magasinet er på 30 kuler(9mm og .40, .45 har bare 25 kuler).

Til orientering: MG3 veier omtrent ti ganger så mye som en UMP, i BF:BC er UMP dobbelt så kraftig som MG3.

BF:BC operer uten å ta utgangspunkt i hvor kraftige gønnere er, eller magasinstørrelse for den saks skyld.

wow, hva skjer med peiling på våpen
Men er veldig enig i at våpnene er veldig ubalansert
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
det er jo ikke noe å diskutere en gang; bad company pawner veldig mye og er et genialt spill... selv blir jeg aldri lei av å knuse en bygning til grunne eller hogge ned en hel skog med luftangrep og selv om det kanskje ikke er spessielt realistisk alt som er i spillet så blir det veid opp av at karakterene er fantastisk morsomme og storyen bare enda bedre og samma hva man sier så er bad company et kjempebra spill!!!
  • 0
Siterer M:
Problemet er ikke sprøyta, men at det ikke psiller noen rolle om du dør.

Forsåvidt skulle jeg gjerne se en "realisme" patch eller noe. Det er for idiotisk at HK UMP skal være kraftigere enn alle våpnene bortsett fra hagler og snipers.

Til eksempel: MG3(svakeste LMG i BC) bruker 7.62x51mm NATO ammunisjon. kan avfyre over 1000 kuler i minuttet(teoretisk), og kulene har en utgangshastighet på 800 meter i sekundet. Magasinstørrelsen varierer fra 50+++

HK UMP: 9x19mm(eventuelt .40 eller 45.), kan avfyre ca 600 kuler i minuttet. Magasinet er på 30 kuler(9mm og .40, .45 har bare 25 kuler).

Til orientering: MG3 veier omtrent ti ganger så mye som en UMP, i BF:BC er UMP dobbelt så kraftig som MG3.

BF:BC operer uten å ta utgangspunkt i hvor kraftige gønnere er, eller magasinstørrelse for den saks skyld.
Siterer M:
Problemet er ikke sprøyta, men at det ikke psiller noen rolle om du dør.

Forsåvidt skulle jeg gjerne se en "realisme" patch eller noe. Det er for idiotisk at HK UMP skal være kraftigere enn alle våpnene bortsett fra hagler og snipers.

Til eksempel: MG3(svakeste LMG i BC) bruker 7.62x51mm NATO ammunisjon. kan avfyre over 1000 kuler i minuttet(teoretisk), og kulene har en utgangshastighet på 800 meter i sekundet. Magasinstørrelsen varierer fra 50+++

HK UMP: 9x19mm(eventuelt .40 eller 45.), kan avfyre ca 600 kuler i minuttet. Magasinet er på 30 kuler(9mm og .40, .45 har bare 25 kuler).

Til orientering: MG3 veier omtrent ti ganger så mye som en UMP, i BF:BC er UMP dobbelt så kraftig som MG3.

BF:BC operer uten å ta utgangspunkt i hvor kraftige gønnere er, eller magasinstørrelse for den saks skyld.


Det er jo også litt snodig at M95 ikke dreper på et skudd i brystet
Livsystemet syns jeg funker helt utmerket. Kartene er veldig store i singleplayerdelen og personlig så pleier jeg å lete en stund etter gull før jeg går til målet. Så hvis jeg hadde dødd etter å ha lett i en halv time uten å fått checkpoint, så måtte jeg jo gjort alt på nytt. Man får jo nesten bare checkpoints når man gjør det man må gjøre.
  • 0
Det jeg ikke liker med single playeren er at AI'en er dumme og de er programert til å treffe deg perfekt. De skyter som oftest meg før jeg i det hele tatt skjønner hva som foregår. Personelig synes jeg ikke SP er særlig interesant, det er mer "kom til neste checkpoint så jeg får se neste cutscene" (som er gøyale å se på).
Etter man har spilt det i en halvtime blir alt veldig for forutsigbart, og hadde jeg måtte jeg ha gjort alt på nytt etter siste checkpoint hvis jeg døde hadde jeg ikke orket å spilt så særlig lenge. Lager de en toer må de virkelig jobbe med SP, få den mer interesant gameplay messig.

Mutiplayeren er ikke noe å si på da Det kan jo DICE best.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Siterer tarkan:
Det jeg ikke liker med single playeren er at AI'en er dumme og de er programert til å treffe deg perfekt. De skyter som oftest meg før jeg i det hele tatt skjønner hva som foregår. Personelig synes jeg ikke SP er særlig interesant, det er mer "kom til neste checkpoint så jeg får se neste cutscene" (som er gøyale å se på).
Etter man har spilt det i en halvtime blir alt veldig for forutsigbart, og hadde jeg måtte jeg ha gjort alt på nytt etter siste checkpoint hvis jeg døde hadde jeg ikke orket å spilt så særlig lenge. Lager de en toer må de virkelig jobbe med SP, få den mer interesant gameplay messig.


Enig, det går ikke ann å snike seg innpå noen fiender, når du kommer nært nok snur de seg mot meg hele tiden. De bryr seg heller ikke om å skyte lagkammeratene mine.

Siterer tarkan:
Mutiplayeren er ikke noe å si på da Det kan jo DICE best.


Enig, igjen
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Må si at jeg irriterer meg over den lange tiden det tar på å få bekreftet at fyren ud sikter på er på laget ditt. Har drept mange på mitt lag fordi jeg trodde de var fiender.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Har ikke Bad Company, men har prøvd både online og mye singleplayer og har veldig lyst på det Men kjøpte nettopp CoD4 (Fant ikke BC)
  • 0
Jeg mener CoD4 er bedre enn BF: BC, sånn generelt. Men det er to forskjellige typer spill. Begge bør anskaffes.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Det er de mange men små irritasjonsmomentene i BC som gjorde at jeg ikke kjøpte det...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!