Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bad Company - drittbra eller bare dritt?


Jeg klikket meg raskt inn på denne tråden med stor nysgjerrighet. "Å, endelig noen som skriver om Bad Company!" tenkte jeg. Så fant jeg ut at det var snakk om spillet, og ikke bandet

Hehe, typisk meg å ta feil sånn Angående spillet så er jeg ikke særlig imponert. Jeg liker mange andre FPS bedre, som for eksempel CoD 4, Crysis og FEAR.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg synes CoD4 er bedre, men BC er ett friskt alternativ. Jeg liker også den taktiske faktoren som CoD4 ikke har så mye av. Og kjøretøy-seksjonen selvsagt
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Prøvde demoen, og den var sugbar.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Jeg er en sucker for Bad Company. Såklart er det mangler, men jeg syns likevel det er dritfett! Digger rushet jeg får av å løpe rundt å sprenge ting og bare spille og skyte russere og leiesoldater til den veldig digge våpenlyden. Savner Split-Screen veldig! Skuffa på det punktet. Men ellers et veldig morsomt og kult spill!
Type here.
  • 0
Coop og modes med opp til 4 folk splitscreen hadde gjort seg, savner det sykt jeg og! Alt går jo smudere i SP (ødeleggelsen osv.), siden man ikke spiller online, så det hadde vært sykt fett med splitscreen. Et stort savn.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Du må bare elske ødelegelsen i spillet.

Gleder meg til Conquest mode kommer!
My Brain...
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Bad company ekke dårlig! Mangelen på ligge positur og mer online baner og modes(som kommer). Helsesystemet er merkelig, siden man kan bruke den så mange ganger man vil.... Og litt tunge kontroller.

Men den moden de skrøt om, der men kan gjøre banen på sin måte. Man kan ikke være stealh, kompisene dine løper rundt og d blir du oppdaget....

Co-op er et savn, det hadde vært kult med to stykker som ødela masse hus!
Hasta la-vista baby!
  • 0
OO gleder meg til Torsdag, da kommer Conquest mode. Baner som har hatt tåke er nå lyse, det er noen nye kjøretøy (som var i singleplayeren), og de har satt opp ting forskjellig. Så det er en ganske stor forandring. Håper det blir fett.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Jeg synes det er ganske kult, men med et teit helse system Kule våpen og sånn, og Frostbite funker fint
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Love-PlayStation: Så bare på en post på den første siden, har Bad Company trophies?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Love-PlayStation: Så bare på en post på den første siden, har Bad Company trophies?


Nope, BC har ikke trophies enda, kanskje de gir det ut senere når vi har fått conquest moden
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Ny oppdatering ute til PSN nå. Det skal være med Conquest etter det jeg har forstått.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Prøv conquest mode i et par timer nå, og det er kult. Deilig at ascension er blitt lys.
Deilig med foranding hvertfall.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Har lasta ned 2 oppdateringer til boxen nå og skulle jo fått med conquest.. Kanskje jeg bare ikke finner den? Det skal bare å velge conquest når man har gått inn på multiplayer og custom game ikke sant?
Fudge Yeah!
  • 0
Siterer magnus3510:
Har lasta ned 2 oppdateringer til boxen nå og skulle jo fått med conquest.. Kanskje jeg bare ikke finner den? Det skal bare å velge conquest når man har gått inn på multiplayer og custom game ikke sant?


Ja, jeg gjore det på ps3'en og fant en conquest server med engang, så skal jo være det samme på x360.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Kunne ikke velge mellom Gold Rush og Conquest Får prøve igjen senere.
Fudge Yeah!
  • 0
dere må jo gå inn på XBLMP, "new arrivials", også se etter Battlefield bad: company. Trykk på den, der står det "laste ned conquest mode". Jeg oppdaterte også, men du må laste conquest mode ned selv.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Har fått fiksa det nå og prøvd litt. Tusen takk tarkan
Fudge Yeah!
  • 0
Bare hyggelig Skal spille mer i kveld. Kulere med Conquest, det blir liksom ikke så repeterende som i gold rush der du vet hvor fienden kommer fra, du vet hva som skjer osv.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Det var greit nok.
Go ahead, make my day
  • 0
Jeg synes Conquest var egentlig morsommere å spille enn Gold Rush. Driter du deg ut i sistnevnte kan godt løpet være kjørt, men i Conquest kan man iallefall prøve å snu kampen.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Såh... kanskje en mellomting?
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Idag så opplevde jeg skikkelig drittbøg, jeg sto en halv meter fra en sniper med en LMG og begynte å skyte før han så meg, og da jeg hadde skutt 50 skudd inn i ham(ja, jeg traff, det kom sånn rødt merke) så pluteslig headshota han meg
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Ja, det er ennå en del bugs. Men over til noe annet. Fikk 17 - 2 stats idag Beste KD i BC for meg tror jeg.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Midt imellom. Det var ikke for dårlig og ikke for godt.
xO
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!