Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bad Company - drittbra eller bare dritt?


Note: Ville egentlig kalle tråden "The Incredible and Untouchable Thread about the One and Only - Bad Company", bare for å spice opp trådtitlene litt, men det ble for mye skrift.

Battlefield: Bad Company er det siste Battlefield-spillet til deilige DiCE. Spillet er det første i serien som inneholder en enspillerdel, som ikke er så aller verst om jeg må si det selv. Det finnes sikkert mye annet fakta om spillet, men ettersom denne tråden er beregnet for brukere som allerede er innehavere av spillet, så anbefaler jeg deg heller til Google om du vil vite mer.
Altså, denne tråden er myntet til alle dere skattejaktende militærkompiser i Bad Company, som skal brukes til å diskutere høyt og lavt om det hele. Hvilke bugs som plager dere, hva må fikses, hvilke våpen er best, hvilke baner som suger, osv. Kanskje dere kan finne noen nye spill-buddies her, who noes?
Knock yourselves dead.

Først vil jeg selv begynne med å forbanne DICE og EA for den totale mangelen av klanmuligheter. BF har alltid vært en god serie for klankamper, men nå er det overhodet ikke en eneste som hjelper oss med utrolig konkurranseinstinkt og selvgode egoer som må pleies. Hva må vi gjøre for å få litt hjelp i det området? Om det ikke kommer i Conquest-patchen blir nok flere enn bare meg grinete.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Skal komme klanstøtte til bad company, men først skal de release Conquest.
Jeg er ganske lei glitchen på Oasis der snipere pleier og glitche seg inni en stein

Her står det om Conquest da, at det kommer "Snart": http://www.battlefield.ea.com/battlefield/bf/battlefieldnewsdetail.as
px?site_id=B8KOM4UD-5RHY-7JEIWHPH&storyid=24609
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Har bare spilt singelplayer...Og det liker jeg ekstremt godt, spillet har noen svakheter, men det er fortsatt gøy!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Jeg havnet inne i en stein på Harvest day. Ganske plagsomt! Får nok ikke spilt Bad Company på en god stund nå. Først skal jeg på mere ferie, så må vi ringe M$. Kan ta tid.

Det er veldig synd med tog tag lagget som jeg hadde før xboxen gikk ad undas. Håper det er borte når 360-en blir frisk.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Det er sant det er mye bugs i spillet. Men jeg synes manglende er verre. Et simpelt kommunikasjonssystem hadde vel ikke vært for mye å ønske seg? Si man trykker på pil ned (på Dualshocken) og deretter kan trykke på trekant, firkant, sirkel eller kryss for å gi forskjellige beskjeder. Kryss er "I need a medic! / I need repairs!", sirkel er "Enemy spotted!", osv. SÅnne enkle beskjeder ville gjort spillet mye bedre, i mine øyne. Synes også man burde kunne velge hvilke squad-medlemmer man vil spawne hos, om man har flere. Å spawne med den campende sniperen som er tre mil fra kampene er skikkelig irriterende når du vet du har to andre medlemmer midt i krigen.
I mine øyne er Battlefield: Bad Company et halvferdig spill, men som faktisk er morsomt uansett. Har tanker om å anmelde det snart..
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
SP-delen var litt skuffende, men er ikke helt ferdig så kanskje det tar seg opp etter hvert.

Eneste jeg har å utsette på multiplayer-delen er at grenade-launcheren suger balle. Krever alt for mange skudd for å drepe en person. Selv om man treffer rett i kroppen på kloss hold så vil de bare ikke dø!

Trenger vel egentlig ikke mer enn 2 perfekte skudd, men etter min mening er det 1 for mye.

Best hvis du har en kamerat å spille med.
Fudge Yeah!
  • 0
Jup. To GL-skudd for et kill er altfor mye. Å ta den Trophyen for 6 GL kills var vanskelig!
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Syns det suger balle til tider.. Online altså! Sp var morsomt men online.. Er vel det mest ubalanserte spillet jeg noen gang har spilt!
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Jeg syntes spillet er dritbra, litt uferdig og litt bugs men det bryr ikke jeg meg om.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
spillet skulle hatt noen bonusting.... unlocks og sånt
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
  • 0
Siterer Zargoz:
spillet skulle hatt noen bonusting.... unlocks og sånt


Det har det jo vær partall lvl Men du mente kansje "unlock" unlock
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg vil nå si at spillet hverken suger eller er dritbra, det er helt greit i forhold til andre spill i samme sjangeren.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Tja. Tror jeg ville gitt det 8/10, men nå har jo ikke jeg testa det online, så det kan jo väre jeg liker det bedre/dårligere om jeg pröver det mot andre spillere.

Lyden er det jeg er mest imponert over med spillet. Humoren er grei, grafikken er grei, og gameplayet er absolutt godkjent.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer HHH:
Tja. Tror jeg ville gitt det 8/10, men nå har jo ikke jeg testa det online, så det kan jo väre jeg liker det bedre/dårligere om jeg pröver det mot andre spillere.



Lyden er det jeg er mest imponert over med spillet. Humoren er grei, grafikken er grei, og gameplayet er absolutt godkjent.


Er veldig enig.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer HHH:
Tja. Tror jeg ville gitt det 8/10, men nå har jo ikke jeg testa det online, så det kan jo väre jeg liker det bedre/dårligere om jeg pröver det mot andre spillere.

Lyden er det jeg er mest imponert over med spillet. Humoren er grei, grafikken er grei, og gameplayet er absolutt godkjent.

Ja, du sier jo egentlig at spillet er greit i seg selv, og da synes jeg ikke det fortjener mer en 6/10. Spillet er som sagt, helt greit målt opp mot andre spill i FPS sjangeren.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Jeg synes det hever seg over gjennomsnittet, og at det er bra skytespill, men det finnes bedre alternativ på markedet. Kan strekke meg til en sterk 7/10, men 6/10-spill er for meg uinteressante og middelmådige spill. Bad Company er bra, men ikke glimrende.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer HHH:
Jeg synes det hever seg over gjennomsnittet, og at det er bra skytespill, men det finnes bedre alternativ på markedet. Kan strekke meg til en sterk 7/10, men 6/10-spill er for meg uinteressante og middelmådige spill. Bad Company er bra, men ikke glimrende.

Hehe, ja, hver sin mening.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg har planer om å anmelde det, men sånn utenom mye gjennomtenking så tror jeg jeg lander på en 7/10. Åtteren hadde klart kommet om det hadde vært Conquest og klansupport ute til det, så jeg lurer på om jeg skal vente til da, for å få en anmeldelse spillet i sitt fulle potensiale.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
BF:BC er et kongespill jeg selv ville ha gitt 9/10 og da på grunn av ødeleggelsene du kan gjøre samt humoren som finnes i spillet

Spesielt bør utvikleren premieres med de massive ødeleggelsene du kan gjøre spillet, noe som ikke har vært vist før på konsoll
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
BF:BC er et kongespill jeg selv ville ha gitt 9/10 og da på grunn av ødeleggelsene du kan gjøre samt humoren som finnes i spillet



Spesielt bør utvikleren premieres med de massive ødeleggelsene du kan gjøre spillet, noe som ikke har vært vist før på konsoll


Hvorfor anmelte ikke du det da Bernt? Du er jo hardcore battlefield fan og hadde sikkert laget et stort nummer ut av spillet. Håpet egentlig at du hadde anmeldt det de jeg så anmeldelsen på forsiden.

Men CT gjorde en god jobb på anmeldelsen Men jeg syntes det burde få 8/10 istedenfor 7/10
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Bernt Erik kan ikke anmelde spill siden han selger annonser. Det ville blitt interessekonflikt.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Åja, dumme meg
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Lyden: Fantanstisk.
Grafikken: Varme farger, bra lys, til tider veldig bra.
Gameplayet: Singleplayer- Sånn passe
Multiplayer- Drit fett!
Jeg liker dette spillet veldig godt, og snart kommer conquest mode også, og da vil 4 av mappene blitt bedret i design, som for eks. lys osv.
Mutiplayer er spillets sterke side, har faktisk ikke giddet å runne SP, men skal nok gjøre det. Jeg skjønner at noen gir det en karakter som 7/10, men hvis man ser bort fra alt det småpirket er spillet veldig bra, og da særlig online.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Bernt Erik kan ikke anmelde spill siden han selger annonser. Det ville blitt interessekonflikt.


Stemmer det, men skal se om jeg får skrevet en aldri så liten omtale av det på medlemsomtalersiden
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Da har jeg lagt opp mitt syn på Battlefield: Bad Company på medlemsomtaler
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!