Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Home


Koster det noe og kjøpe home? eller lastes det ned som en opdatering?
  • 0
Det er GRATIS!! Ikke noe kjøp bare laste ned... det eneste som vil kanskje koste er møbler til ditt virtuele hus og kær osv... men jeg tipper at du får sånne ting gratis via å gjøre forskjellige ting i HOME.
My Brain...
  • 0
Habbo hotel til ps3.... har ikke ps3, og liker ikke helt ideen....
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Skulle ikke home komme i oktober?
  • 0
Det skal være Open Beta i November eller i Desember tror jeg... håper på November.

Kan søke på wikipedia.org så finner du info.
My Brain...
  • 0
Gleder meg veldig.
Det jeg ønsker fra det er at det får PSN til å føles 100% sømløst.
Etter at man har fått muligheten til å logge på PSN og Playstation Store på PSP og den nye ingame XMB funksjonen, pluss trophies (som fungerer bedre enn achievements og gamerscore, takk gud) så er det 80% sømløst, litt samme nivå som Xbox Live.
(Gamerscore er virkelig en grusom ting, ødelegger alt som heter gøy, Trophies må være forsiktige)
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Bra sakt Tommy
My Brain...
  • 0
Gleder meg til HOME kommer. Tror det kommer til å bli kjempe bra. Spesielt hvis de greier å koble det opp mot spill slik som de ønsker. Men det jeg tror er at de kommer til å slitte med det samme som trophies slett med i begynnelsen. Det fantes rett og slett ingen spill som støttet det.
Nesten slik som in game musikk nå.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Tiden vil vise sine resultater mine PS3 venner

Tålmodighet!
My Brain...
  • 0
Høres ut som noe man hadde prøvd i et par timer, så hadde det bare ligget og trekt støv på harddisken etterpå. *skeptisk*
... så sånn er det...
  • 0
dette høres jo genialt ut
  • 0
Det som utviklerene av home i utgangspunktet skal gjøre er å lage et svært godt ps3-community. Da tror jeg at jeg tenker som noen andre hardcorer gjør.
Lag et rykte av deg som en skikkelig hardcora gamer og møt de som er like hardcora som deg.
Har selv dårlig karisma, men jeg er nok bedre i skriving ettersom at jeg kan tenke over om det jeg skriver er en god eller dårlig kommentar.
Det er dumt at spillet har blitt utsatt en god stund, men når det kommer ut i løpet av året vil det gjøre stor suksess blant spillere i følge meg.
Jeg gleder meg svært mye og håper på å få nettet tilbake før lanseringen.

Hvis jeg skulle tatt temperaturen som i gamereactor-bladet ville jeg gitt den vulkanutbrudd!!!
Naughty dog
  • 0
Home kommer snart!
Jeg gleder meg veldig!
Når det kommer og jeg har laget ferdig min leilighet så skal jeg invitere alle folka fra GR som jeg har på venne listen min på fest hos meg!
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Vet noen når den kommer?
Guppande fiskar och spelande ungar
  • 0
Siterer RaggSockan:
Vet noen når den kommer?

kommer enten denne måden eller desember
Jeg tiper den kommer på slutten av november
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Ja, det er ihvertfall det som er blitt sagt, men det kan godt være at de utsetter spillet igjen. Noe som de fleste sikkert tviler på nå.
Naughty dog
  • 0
Flott. Har lenge ventet Home. Jeg tror det kommersielle vil være en flott tid.
Guppande fiskar och spelande ungar
  • 0
det er jo bra info det. Håper virkelig det kommer snart. Flere utsettelser nå så kommer det vel ikke før PS4 eller PS5

Eneste jeg håper er at de ikke har lovet for mye. Synes det virker til og være litt for omfattende mye av det som er vist. Men om ikke alt er klart til lansering så blir det vel gjort tilgjenglig patcher og oppdateringer.
better to reign in hell than serve in heaven
  • 0
Nä vi får väl hoppas att det inte kommer till PS4 eller PS5.
Guppande fiskar och spelande ungar
  • 0
PS4 eller PS5 ville ikke ha kommet før om 15 år sammenlagt... så lite trolig.

Dessuten har SONY lovet en Open Beta i denne måneden så jeg har stor tro på det, uansett så er disse forsinkelsene grunnet av mange bugs i spillet og Sony vil ha det perfekt før det blir lagt ut.
My Brain...
  • 0
Var det ikke bare på grunn av et par religiøse sanger spillet ble utsatt da?

Lagt til 2008-11-04 09:54:
Siterer yong boy:
Var det ikke bare på grunn av et par religiøse sanger spillet ble utsatt da?
Oi, sorry glemte det ikke var snakk om LBP.
Naughty dog
  • 0
Home skulle jo opprinnelig komme til, eller rett etter, opprinnelig realese for PS3 (17. nov. 2007)

Det har jo blitt skjøvet 2 måneder fremover for hver gang vi nærmer oss public beta
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
HOME er et av de største prosjektene til SONY og SONY vil ha HOME perfekt.

Det er både negativt og positivt på sine måter.
My Brain...
  • 0
Leste netopp på diskusjon.no at Home kommer 19Nov, kilde: http://www.pcauthority.com.au/News/125080,sony-microsoft-begin
-battle-of-virtual-worlds.aspx


Vet ikke om dette er sant da men, tror nok det bare er rykter igjen.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Håper virkelig at dette stemmer. Jeg vil ha Home snart.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!