Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Killzone 2


Galning...
xO
  • 0
WT suger jo balle, metallica on the other hand.. men vet ikke om det er verdt å bytte bort så mange førsteklasses spill for
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Liek, there's no replay value ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Hm..... Tror jeg skal bytte et par "billig" spill mot den pakken du byttet til deg Soraki.
  • 0
Anbefales.
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Zyrocz:
Har vurdert å levere inn 1 PS3 spill og få Godfather 2 og Skate 2 for 299,-, men er ikke dum nok til å levere inn KZ2, GTA4 eller ME


Hvilket spill?

Hvis det er et spill som du ikke spiller så mye, så er det definitivt verdt det. Jeg har begge spillene, og jeg er kjempefornøyd med dem begge.
  • 0
etter at Killzone fikk et par flere levler, så er det ovverraskende nok litt fett online igjen..

skillsa er for lengst borte tho...

men det kom seg etter hvert, fikk 26-6 som sniper på kveldens siste bane, men statsen min denne uka er 60-58... ( så langt)
  • 0
Noen som har klart det trofeet som man skal fullføre spillet på Elite? Jeg kom til det aller siste stedet på hele på spillet på Veteran, det ble sykt vanskelig.
I was frozen, today!
  • 0
denne uken ligger jeg på en 1282-814 men skal også sies at jeg går for online rank #4 da.

de nye banene er ikke akkurat lys, southern hills er i samme område som pyrrus når det kommer til miljø. men det er folk som spiller banene

med mindre du virkelig tar opp killzone for å spille det regelmessig vil jeg ikke anbefale noen å kjøpe pakkene. blir som å kjøpe en våtdrakt for å kun bruke den 3 ganger.
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Våtdrakt faktisk
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Siterer Revne:
denne uken ligger jeg på en 1282-814 men skal også sies at jeg går for online rank #4 da.



de nye banene er ikke akkurat lys, southern hills er i samme område som pyrrus når det kommer til miljø. men det er folk som spiller banene



med mindre du virkelig tar opp killzone for å spille det regelmessig vil jeg ikke anbefale noen å kjøpe pakkene. blir som å kjøpe en våtdrakt for å kun bruke
den 3 ganger.


ikke nok med det men de er også sykt dyre... og med tanke på at spillet har bare 8 mp baner burde de alle vært gratis... -_-

guerrilla er like ille som microsoft og EA...
  • 0
finn noen å spleie med

Jeg er 90% sikker på at det kommer en ny map pack i den senere tid. denne kommer til å inneholde banene Suljeva Cliffside og Arctower landing. det som er spesielt med disse banene er at man kan benytte seg av flammekaster på Suljeva og Boltgun på Arctower. I motsettning til de andre pakkene er det også andre trophies enn drep/benytt/bruk 5 ganger somdet er i de 2 andre pakkene, det er 4 bronsje og 4 sølv.

EDIT:
http://blog.us.playstation.com/2009/07/10/killzone-2-dlc-3-napalm-
cordite-and-flames-and-bolts/


full oversikt med hva patch 1.28 brakte

EDIT II:
Pakken kommer 23.7, antagelig til samme pris som de andre pakkene.
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
En opplysning til de som ikke har fått det meg seg enda. Alle de tre utgitte Killzone Map Packene selges nå i en "Bundle" på PS Store. Alle Mapene for bare 100 kr totalt. Nå er altså tiden inne for å ta en tur innom PS Store, du sparer masse penger.
  • 0
Do Gamereactor.no have a Killzone 2 Klan?
If you have, We in Sweden want to battle you.

it would be great if Your Killzone 2 Klan leader could send me a message on PSN.

PSN-ID= mmmaarcus

Or Write in our thread on gamereactor.se

http://www.gamereactor.se/forum/?forum=2&thread=128088&pag
e=241#4710562
PSN-ID: mmmaarcus
  • 0
Siterer mmmaarcus:
Do Gamereactor.no have a Killzone 2 Klan?

If you have, We in Sweden want to battle you.



it would be great if Your Killzone 2 Klan leader could send me a message on PSN.



PSN-ID= mmmaarcus



Or Write in our thread on gamereactor.se



http://www.gamereactor.se/forum/?forum=2&thread=128088&pag

e=241#4710562


tror ikke vi har en nei...
*dont think we have one*
  • 0
Hva med BFBC? Det hadde vært PWN ass!
Decyfered!
  • 0
Har lyst på MP-bundle, skal se om jeg får skaffa det.
Forresten, er jeg ikke i en klan, hvis noen er interessert
og så hvis noen hadde vært interressert i å møtes, er brukernavnet mitt: kpakpa
..let there be guitar.. and there was guitar..
  • 0
Har ikke spilt killzone på en lang stund, men nå skal tilbake til hardcore online playing
PS3 :D
  • 0
har alle map-packene og kan bytte det imot noe hvis det er noen som føler for å ikke bruke penger

noen andre som synes flammekasteren er fullstendig bad ass i Suljeva Hillside?
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Siterer Revne:
har alle map-packene og kan bytte det imot noe hvis det er noen som føler for å ikke bruke penger



noen andre som synes flammekasteren er fullstendig bad ass i Suljeva Hillside?


mener du at man kan selge/låne kjøpte spill/DLC fra psn???

how??
  • 0
spillt litt denne uka, prøver meg på de siste trophiene jeg mangler. jobber med alle badges nå så..
jeg har begynnt som medic, etter den første økte hadde jeg 59-79

også hadde jeg en jævlig bra kamp som endte i 48-16... ^^

dette går definetivt utover statsen min, siden jeg pleier[pleide] og spille som scout å hadde defor en passe høy kill/death ratio... rettelse *hadde*..

denne uka har jeg vel litt over 1 så langt.
  • 0
Etter 3.00 har jeg 93% complete på Killzone mangler kun Elite, 5 skyteskiver og Platinum. Er på andre Cheakpoint inne hos Radec. Springer litt fram og tilbake i håp om at det skal komme et kjøretøy gjennom vinduet.

Siterer Rampage Jackson:
mener du at man kan selge/låne kjøpte spill/DLC fra psn???

how??


http://www.psforum.no/forum/f190/playstation-network-bytting-89
60/
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Siterer Revne:
Etter 3.00 har jeg 93% complete på Killzone mangler kun Elite, 5 skyteskiver og Platinum. Er på andre Cheakpoint inne hos Radec. Springer litt fram og tilbake i håp om at det skal komme et kjøretøy gjennom vinduet.


Citerer Rampage Jackson:
mener du at man kan selge/låne kjøpte spill/DLC fra psn???

how??


http://www.psforum.no/forum/f190/playstation-network-bytting-89
60/


lol, skal det være en spøk?

er det noen som spiller dette spillet lenger egentlig?

spillte i går men så og si ingen av de nye mapsene var det noen folk på, jeg lagde mitt eget brett og det kom bare 2 styk..
  • 0
Ingen som spiller dette? Er det du som spøker? Det finnes da plenty av servere, haugevis med folk som spiller også.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!