Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Killzone 2


Siterer Racingdigger:
Sjekk ut disse videone a

http://www.youtube.com/view_play_list?p=0220D578A871FDCA

Det er fra de 8 banene online

PS. Trykk på "watch in high quality" for best bilde


Nei takk, nå er det under 45 timer til jeg får det så jeg skal ikke spoile multiplayer mapsa
  • 0
Siterer Zook:
Bare en liten notis:



Killzone 2 koster 399,- på Lefdal og Elkjøp!!



...Så nå vet dere hvor det bør kjøpes.


fuck, eid. jeg har alt forhåndsbestillt special edition på gamestop for 649kr

ja ja, garantert verdt det. men hadde vært digg og spart en 250 kr ")
  • 0
tror jeg skal stikke innom gamestop imorgen å levere inn 2 ps3 spill(R1 fall of man og formula 1 championship) og betale 199 med gavekort så får jeg forhåndsbestilt det før for ingenting, i og med at spillene kom gratis med konsollen når jeg fikk den
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
fuck, eid. jeg har alt forhåndsbestillt special edition på gamestop for 649kr


Special edition er vel noe Gamestop har funnet på oppi hodet sitt xD
Guerrila har bekreftet at det ikke vil komme noe spesial versjon, og det er bare Gamestop/EBgames som har disse versjonene.
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer Rampage Jackson:
Citerer Zook:Bare en liten notis:



Killzone 2 koster 399,- på Lefdal og Elkjøp!!



...Så nå vet dere hvor det bør kjøpes.

fuck, eid. jeg har alt forhåndsbestillt special edition på gamestop for 649kr

ja ja, garantert verdt det. men hadde vært digg og spart en 250 kr ")


Tenk på all iskremen du kunne kjøpt!
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Fikk nettopp en mail av absoluttspill der jeg ahr bestile Killzone 2, der de informerte om at de ikke kunne levere spillet på release grunnet en feil. De kunne helelr ikke si når de kunne levere spillet. Jævla surt. Så da er det bare å avbestille der for meg, og håpe andre nettbutikker eller kanskje Elkjøp, Spaceworld eller EBgames i Kongsberg ikke får samme problem. En komips skulle igjennom Kongsberg så skulle sjekke for meg på de nevnte butikkene på onsdag. Bare de ikke blir utsolgt
  • 0
Siterer Aiden:
Fikk nettopp en mail av absoluttspill der jeg ahr bestile Killzone 2, der de informerte om at de ikke kunne levere spillet på release grunnet en feil. De kunne helelr ikke si når de kunne levere spillet. Jævla surt. Så da er det bare å avbestille der for meg, og håpe andre nettbutikker eller kanskje Elkjøp, Spaceworld eller EBgames i Kongsberg ikke får samme problem. En komips skulle igjennom Kongsberg så skulle sjekke for meg på de nevnte butikkene på onsdag. Bare de ikke blir utsolgt


Du kan alltids gå til din nærmeste elkjøp/lefdal butikk og forhåndsbestille der.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Aiden:
Fikk nettopp en mail av absoluttspill der jeg ahr bestile Killzone 2, der de informerte om at de ikke kunne levere spillet på release grunnet en feil. De kunne helelr ikke si når de kunne levere spillet. Jævla surt. Så da er det bare å avbestille der for meg, og håpe andre nettbutikker eller kanskje Elkjøp, Spaceworld eller EBgames i Kongsberg ikke får samme problem. En komips skulle igjennom Kongsberg så skulle sjekke for meg på de nevnte butikkene på onsdag. Bare de ikke blir utsolgt


Du kan alltids gå til din nærmeste elkjøp/lefdal butikk og forhåndsbestille der.


Har tenkt på det, men bor ett stykke unna nærmeste Ekjøp-butikk. E bur på landet men skal høre med en venn som går på skole i Tønsberg om ho kan ta med ett eksemplar til meg. Skal ringe litt rundt imorgen for å høre.
  • 0
eg bestillte fra cdon.com og fikk en mail fra de på fredag hvor de sa de hadde send pakken, tar 2-4 virkedager før den kommer. Satser på at den kommer idag eller i morgen
Jenter er som busser..Gidder ikke løpe etter de, bare vent på neste!
  • 0
Siterer stiksen:
eg bestillte fra cdon.com og fikk en mail fra de på fredag hvor de sa de hadde send pakken, tar 2-4 virkedager før den kommer. Satser på at den kommer idag eller i morgen


Satser på at jeg får hentet min kopi imorgen tidlig
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer stiksen:
eg bestillte fra cdon.com


Hoho, der sølte du vekk 200 kroner (koster 599,- på CDON og 399,- på bl.a Elkjøp og Lefdal)
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Arda
  • Arda
Gleder meg!!
  • 0
Får håpe jeg har kort onsdag på skolen i morra.. Så får jeg dra til elkjøp å kjøpe det, håper ikke at det er så mange som vil ha det her i trondheim.
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Noen som gleder seg til i morgen??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Anti2k:
Får håpe jeg har kort onsdag på skolen i morra.. Så får jeg dra til elkjøp å kjøpe det, håper ikke at det er så mange som vil ha det her i trondheim.


jeg skal ha det! de fleste som eier en ps3 skal hadet men ikke nødvendigvis på release
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Vet om et par som har bestilt på Platekompaniet.no og fått i går/i dag. Heldige jævler..
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Imorgen er det Killzone tid!!

Ser dere online Mwhahaha!!
My Brain...
  • 0
Gleder meg sykt!
Var med på sann testing av spillet på kino, det var rått!
Fikk ikke prøvd Multiplayer da, men det ser sykt fett ut det og!
  • 0
Hah! Gjett hvem som fikk Killzone 2 i posten i dag?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Hah! Gjett hvem som fikk Killzone 2 i posten i dag?


Julenissen?
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Racingdigger jekk ut disse videone a



http://www.youtube.com/view_play_list?p=0220D578A871FDCA



Det er fra de 8 banene online



PS. Trykk på "watch in high quality" for best bilde



Nei takk, nå er det under 45 timer til jeg får det så jeg skal ikke spoile multiplayer mapsa


Fy faen! De videoene var kule!!!

Jeg tror ikke KZ2 vil bli like bra som CoD4 sin multiplayer. Jeg ser det er for lite våpen, er ikke noen muligheter for å legge deg ned på bakken. Vanskelig å gjemme seg. Mindre taktisk sniking enn CoD4.

Men det som ser veldig bra ut med KZ2 er klassene!! Det er noe ikke CoD4 har. Tror og håper det vil bringe en del dybde inn i spillet. Samtidig ser jo våpenfølelsen dritgod ut Men tror man kanskje tåler litt for mange skudd....

Gleder meg!
  • 0
Skal stikke ned på elkjop i morgen tidlig. Heldigvis har jeg ikke noen forelesning før kl. 13. så slipper å "skulke". Håper bare de har det da. Veit ikke hvordan det er med forhåndsbestillinger hos elkjop, om de har det i det hele tatt?
This is great banter, it really is.
  • 0
Har ferie jeg da. Det er digg Masse gaming da!
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Rampage Jackson:
fuck, eid. jeg har alt forhåndsbestillt special edition på gamestop for 649kr


Special edition er vel noe Gamestop har funnet på oppi hodet sitt xD
Guerrila har bekreftet at det ikke vil komme noe spesial versjon, og det er bare Gamestop/EBgames som har disse versjonene.


jeg har sett bilder av den på internett!

men vi får se.
  • 0
Får ikke til å spille Online, kan det være at serverne ikke er oppe enda?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!