Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Killzone 2


25. februar
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
  • Missing Avatar
  • GOW2
Har spill demoen killzone 2 det er det beste spille eg har spillt,,,,,det er et kanon spill
  • 0
Siterer taterfrank:
Har spill demoen killzone 2 det er det beste spille eg har spillt,,,,,det er et kanon spill


hmm, det var bra, mne vet ikke om det er det beste spillet jeg har spilt.. må liksom se litt mer, hadde demoen hatt en liten online del så hadde det vært fint.
Jenter er som busser..Gidder ikke løpe etter de, bare vent på neste!
  • 0
syns måten de hadde tatt med sixaxisen på var stilig
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
Laster ned demoen fra Killzone 2. Håper den blir ferdig rundt 1 tiden, så jeg får spilt den ferdig før jeg legger meg. gleder meg!
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Går det ann å sprenge kropsdeler? Har ikke sett det ennå, men om det ikke går er det det eneste som mangler.
  • 0
Nei tror ikke det går, hadde vært fett om det var med i ragdoll fysikken. (Noe det egentlig burde)
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Demoen var rå!! Men den var veldig kort til å være en demo, stynes jeg...
Gleder meg til det kommer ut!
Love is our resistance!
  • 0
Trodde det skulle være 2 baner, det var det som ble sagt. Synes uansett vi burde fått prøve online delen jeg da.
  • 0
Demoen av Killzone 2 var ekstremt bra, men altfor kort. Såvidt nok til en ørliten smakebit. Grafikken og lyden er jo i en klasse for seg selv. Digget cover-systemet og den "tunge" kontrollen, der man følte at man faktisk er en soldat som bærer på tunge,kraftfulle våpen. Den kunstige intelligensen på Helghast'ene var imponerende, og actionscenene kom på løpende bånd. Perfekt tempo! Liker ogspå den stemningsfylte musikken. Live-orkesermusikken er stort & mektig! Godt at ventetiden snart er over. Mitt mest etterlengtede spill er snart her, og det virker som det leverer til de grader på absolutt alle fronter!
  • 0
Jaja, men nå får vi bare glede oss til selve spillet. Hvorfor kan det ikke komme ut i morgen??
Love is our resistance!
  • 0
Jeg er ikke i tvil etter å ha prøvd demoen. Begynner å bli litt lei sånne spill, men dette kan jeg ikke hoppe over.
  • 0
Sikkert kjøp kan nesten ikke misse denne, hvis du har PS3.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Jeg er usikker på det jeg.
Syns kontrollen var litt ekkel, men det er vel bare fordi jeg ikke er vant til den vil jeg tro. Får se hva som skjer.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Demo-anmeldelse:

1,5/10.

+: Dritbra grafikk.

-: Virker i maks 30 sekunder før spillet fryser. Hver gang.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Demo-anmeldelse:

1,5/10.

+: Dritbra grafikk.

-: Virker i maks 30 sekunder før spillet fryser. Hver gang.


Hmmm... Anmeldelse av PS3'en din:

1.5/10

"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Demo-anmeldelse:

1,5/10.

+: Dritbra grafikk.

-: Virker i maks 30 sekunder før spillet fryser. Hver gang.


Hæ??? Det må være noe feil med PS3`en din da og ikke demoen desverre. Hos meg (og sikkert alle andre) flyter demoen som bare det. Jeg har ikke sett eller hørt en bug eller en lagg.
  • 0
Har ikke fått prøvd demoen enda, selv om jeg lastet den ned i går kveld. Men skal se om jeg får prøvd den litt senere i dag, om den er så kort som folk sier blir vel ikke det noe problem. Liker jeg spillet blir det vel innkjøp en gang i Mars.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Haansi, du som har spillt Killzone kan du bekrefte om vi får se Sev i filmklipp, elle bare som i first person.
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Demo-anmeldelse:

1,5/10.

+: Dritbra grafikk.

-: Virker i maks 30 sekunder før spillet fryser. Hver gang.


Det har mest sannsynlig skjedd en feil under nedlastinga eller installeringa av demoen, har skjedd 1 gang med meg før, men det var på en annen demo.
  • 0
har spilt gjennom demoen totalt 8 ganger nå
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Jeg har spilt demoen flere ganger nå, uten noe lagg.
Love is our resistance!
  • 0
Hvilket av de to riflene vi fikk prøve i demoen liker dere best?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Zyrocz:
Det har mest sannsynlig skjedd en feil under nedlastinga eller installeringa av demoen, har skjedd 1 gang med meg før, men det var på en annen demo.


Kan det ha noe å si at jeg har starta nedlastinga og fått PS3en til å installere demoen og slå seg av? Jeg har gjort det de 3 gangene jeg har lasta den ned.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!