Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Fable 2 tråden


Der var Knothold Island ute på marketplace-en. Løp og kjøp.
  • 0
Hva er forskjellen på gratis versonen og versonen der man må betale?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Gratis versjonen gir deg bare par items gratis, mens den du betaler for gir deg det + Knothold Island og der er det MYE items og våpen, augments osv osv. For bare 800MSP så er dette et røverkjøp spør du meg.
  • 0
Jeg kjøpte det og elsker det! Fy søren det er kult på den øya! Hvis resten av sidequestene til Fable 2 hadde vært så bra så hadde det vært et 10/10 spill! Anbefales på det sterkeste.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har 1200kr på kortet mitt nå, hvor mye koster 800points over Live?, har aldri gjort det greiene før, fikk Visa og greier for litt siden jo
"get poor die tryin"
  • 0
... Mangler en trade item for å få den der barbar våpenet. Regal purple dye... Finner den ikke. Har prøvd å sjekke alle tailors og frisører og fairfax garden (der en god del tradere er), ventet i 7 dager og prøvd igjen ca. 10 ganger, men finner den faen meg ikke.. Noen som kanskje vet hvor den er? eller er det bare helt random?
  • 0
jeg synes 800points er litt mye å betale når jeg bare låner spillet av en venn...
Hva sier du Master_Bandit?
  • 0
Siterer FIBRIX:
jeg synes 800points er litt mye å betale når jeg bare låner spillet av en venn...
Hva sier du Master_Bandit?


Synes du skal kjøpe spillet og eie det selv, og så kjøpe deg Knothold Island
Men ja, siden du bare låner det så er det vell bare sløsing å bruke 800MSP på den da.
  • 0
Jeg syns Knothold Island var så utrolig bra jeg! Hvordan øya er lagt opp ogsåvidere! har bare gjort det første questet, men det er mye mer episk på en måte!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
kanskje jeg bør gå for fable på xbox originals?
Jeg lånte 2'ern en helg og hadde aldri trodd at spillet var SÅ bra, så etter helga endte det med 30-40timer tilsammen
Rundet det så klart, så jeg gidder ikke å kjøpe det.

Så derfor lurer jeg på om 1'eren er verdt penga (i microsoft points)?
  • 0
Jeg syns 1ern er kjempebra jeg! Totalt verdt pengene.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
er et kjempe spill. men siden du har spilt fable 2 nå.. så er det som å gå veldig nedover.

men fable 1 er utrulig bra, historien er mye bedre en toeren.
jeg elsket fable, jeg elsker fable

Lagt til 2009-01-14 14:18:
sammen med kotor et av de beste spillene på xbox.
Bygones
  • 0
Hvis eg skal kjøpe over live, kor får eg fatt i sånne poeng?
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Siterer Christinem:
Hvis eg skal kjøpe over live, kor får eg fatt i sånne poeng?


Du går inn på ditt gamercard og finner "membership" trykk der så skal det så nederst "X to add microsoft points" så kan du bestemme hvor mye du vil legge til
  • 0
Er det noen enkle måter å tjene penger på? Det å ta seg jobb er jo ikke morsomt i det hele tatt...
Jeg kjøpte meg en butikk for å tjene mer penger, men den er jo så godt som verdiløs. Er det noen måte å heve den fra 1 stjerne, og vil det øke hvor mye penger jeg tjener?
Hvor kjøper jeg møbler til huset mitt? Spillet har bedt meg gjøre det flere ganger nå, men det sier ingenting om hvor jeg kan gjøre det.
  • 0
Det er en møbelbutikk i bowerstone, rett ved siden av der man jobber som blacksmith.

Jeg har kjøpt veldig mange hus hvertfall, har ikke prøvd å kjøpe butikker .
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
Siterer wwwerner:
Er det noen enkle måter å tjene penger på? Det å ta seg jobb er jo ikke morsomt i det hele tatt...
Jeg kjøpte meg en butikk for å tjene mer penger, men den er jo så godt som verdiløs.


Barjobb vil jeg si er den enkleste metoden å tjene penger på innenfor jobb.
Du kan alltids ta en golden augment i våpenet og drepe fiender og tjene penger slikt, men ta litt etter litt og kjøpe butikker så vil du oppdage fort når du logger av og så på igjen at pengene øker.

Siterer wwwerner:
Er det noen måte å heve den fra 1 stjerne, og vil det øke hvor mye penger jeg tjener?


Tror ikke det er mulig nei, men er ikke helt sikker der

Siterer wwwerner:
Hvor kjøper jeg møbler til huset mitt? Spillet har bedt meg gjøre det flere ganger nå, men det sier ingenting om hvor jeg kan gjøre det.


Møbelbutikken i bowerstone market district. Gå rett over den store brua og så til høyre.
  • 0
Er det en møbelbutikk i Bowerstone? Jeg var sikker på at jeg hadde lett gjennom hele byen flere ganger...
Er det noen forskjell mellom å jobbe i bar og å jobbe som smed? Det å jobbe som smed er jo helt utrolig irriterende. Når jeg endelig får en grei multiplier (6-7) bommer jeg, og går hele veien tilbake til 1. Hvorfor gjorde ikke utviklerne det slik at man kun gikk ned ett nivå når man bommet? Det hadde gjort ting mye bedre...

Men takk for tipset, jeg skal ta en titt på møbelbutikken neste gang jeg spiller.
  • 0
Siterer wwwerner:
Er det en møbelbutikk i Bowerstone? Jeg var sikker på at jeg hadde lett gjennom hele byen flere ganger...


Ja

Siterer wwwerner:
Er det noen forskjell mellom å jobbe i bar og å jobbe som smed? Det å jobbe som smed er jo helt utrolig irriterende. Når jeg endelig får en grei multiplier (6-7) bommer jeg, og går hele veien tilbake til 1.


Barjobb er mye enklere og lettjente penger

Siterer wwwerner:
Hvorfor gjorde ikke utviklerne det slik at man kun gikk ned ett nivå når man bommet? Det hadde gjort ting mye bedre...


Hvis ikke har det vært for enklet, men med litt øvelser så skal det gå fint.
  • 0
Jeg har en mega bug på saven min

Kona jeg er gift med gikk sammen med meg, å vi skulle kjøpe et annet hus, men når
jeg kjøpte nytt, så fikk jeg achievement: Bigamist=flerkoneri
så nå står det 2 koner på familie lista, men det er fortsatt samme dama.
så nå kan jeg ikke selge det andre huset eller noe, jeg er liksom inngiftet på begge husa.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Da fant jeg endelig møbelbutikken! Men hvor kan jeg ta jobb som bartender? Det ligger ikke på listen over tilgjengelige jobber...
Og er det noen som vet hvorfor jeg ikke kan sove? Jeg trykker på A når jeg står ved siden av sengen, men får opp ett vindu som sier "you can't sleep right now"...
  • 0
Siterer wwwerner:
Men hvor kan jeg ta jobb som bartender? Det ligger ikke på listen over tilgjengelige jobber...


Det kommer etter hvert.

Siterer wwwerner:
Og er det noen som vet hvorfor jeg ikke kan sove? Jeg trykker på A når jeg står ved siden av sengen, men får opp ett vindu som sier "you can't sleep right now"...


Uhm, holder du på med en quest akkurat da?


Siterer kokiri:
Jeg har en mega bug på saven min

Kona jeg er gift med gikk sammen med meg, å vi skulle kjøpe et annet hus, men når
jeg kjøpte nytt, så fikk jeg achievement: Bigamist=flerkoneri
så nå står det 2 koner på familie lista, men det er fortsatt samme dama.
så nå kan jeg ikke selge det andre huset eller noe, jeg er liksom inngiftet på begge husa.


Wtf? Aldri hørt om dette før. Merkelig
  • 0
jepp, vil kalle det for en kraftig bug, og dattera mi, SPOILER*SPOILER*SLUTTEN*SPOILER



SPOILER*

som jeg valgte å redde, er blitt borte i en hule, så når jeg skal prate med kona om det, så sier hun ikke noe om det.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Det eneste jeg vet er at spillet fremdeles har mye bugs. De slapp ut en patch for en liten stund siden som skulle fikse en god del, men jeg kommer over flere bugs nå jeg.

-Etter patchen så hakker spillet mer. Ikke mye, men nok til å oppdage det.

-Første questen i Knothold Island vil plutselig komme tilbake igjen uansett om jeg har gjort den før med samme person.

-Av og til vil ikke han/hun treffe nervene til en troll uansett om at jeg treffer den akkurat der den er.
  • 0
liker hvertfall ikke bugen min, har lyst til å starte en ny fil bare.

forresten, er den eneste måten for at ungen du får skal vokse.
Er å gjøre story questen i det store tårnet?
(der det går flere år fram i tid)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!