Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Svakhetene og styrkene dine som gamer!


Min svakhet er at jeg gir opp litt for fort. Har liten tro på at jeg skal klare det. Dårlig selvtillit, med andre ord. Og så er jeg pysete. Tør ikke spille mørke og skumle spill aleine.

Min styrke er at jeg aldri blir aggressiv når jeg spiller. Er relativt rolig hele tida. Ganske fornøyd med det, faktisk.
If you're going through hell, keep going!
  • 0
Svakheter: Legger bort spill veldig fort hvis jeg sitter fast(noen unntak).
Suger i RTS-, Bil- og RPG-spill.

Styrker: Tålmodig, og dermed ganske god i snikespill. Også er jeg ganske god i fotballspill, iogmed at jeg aldri spiller det lenger.
Heihei
  • 0
Styrke/Svakhet: Blir fort avhengig som gjør at jeg blir god i et spill, men da blir det lite søvn

Styrke: Løser lett problemer, kommer meg fort gjennom spill samtidig som jeg får gjort alt.

Svakhet: Blir utrolig sur fort og det går utover møblene
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Mine svakheter som gamer er vel at jeg har dårlig med penger, så jeg får sjeldent kjøpt nye spill. Også blir jeg veldig, veldig pissed hvis jeg ikke får til noe over lengre tid. Har vel pælma en kontroll eller to i veggen opp gjennom min karriere som gamer. Jeg er også altfor glad i og rushe, og kan bli litt utålmodig, det ender ofte i at jeg dør.

Når det gjelder mine styrker som gamer så kan jeg like alle slags spill. Jeg er fan av masse forskjellig og syntes f.eks ikke at "Nintendo er best" derfor kan jeg aldri spille Xbox-spill. Jeg klarer også å forstå ganske fort hva jeg må gjøre for å overleve/klare en puzzle, osv. osv.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Min styrke: Jeg eier i online spill, fps og fotball. Jeg er tolmodig. Har masse GS, jobbber på EB så jeg får spill(mohahah).

Svakhet: Synger rick roll når jeg spiler Banner noe inherdelig. Kan skade evt xboxen og håndkontroll. Blir fort utolmodig kan gi opp(thank god for achivements!)
Og kan leke angry german kid.....
Hasta la-vista baby!
  • 0
Svakhet: Når jeg prøver og prøver og ikke får det til er det like før jeg kaster kontollen i TVen....

Styrke: Har nok med penger, blir fort vant til styresett og elsker å vinne!
"Objection!"
  • 0
Styrke:
er alltid den som løper ut i kryssilden så jeg blir knerta, så laget mitt kan konsentrere seg om å ta de som skyter. Jeg blir aldri sint hvis jeg taper, og hvorfor skal jeg det? Det er et spill for faen!


Svakhet:
Glemmer konstant til å se meg for. På skytespill løper jeg rundt uten å se meg for og blir alltid skutt mest. Skvetter hvis noen hopper rett foran meg, noe som gjør at jeg blir knerta og skyter over personen.
ALF GEIR?!!
  • 0
Svakhet: jeg blir som oftest ekstremt kald på henden når jeg spiller, med minders det er en seriøs klan kamp. blir sur hvis det er spill som ikke rett fram...sånn som splinter cell, men runder de alltid etter mange timer med skriking og wtf moments der utganger var rett foran meg

Styrke: gir meg ikke før spille er over og rulleteksten kommer (med minders det er et dritt spill) hmmm....ja, jeg blir ofte veldig gode i spill som er ekstremt bra sånn som GoW, Halo 3 =D
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
En av mine svakheter er at jeg ofte blir så irritert over ting at jeg bare slår av konsollen og setter meg ned og leser en bok istedet. Når det da ikke har blitt lagret før jeg slår av konsollen så sitter jeg fint i det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
hm.. Min STØRSTE svakhet må vel være raseriutbrudd hvis jeg plages...
Vet ikke om jeg har noen styrker akkurat. Jo, vel, det må vel bli at jeg ALDRI ser ut for å bli lei av spillene mine/og å spille.

Ja, også har jeg kommet meg gjennom Monkey Ball Adventure, uten å trampe spillet flat...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Svakheter: Blir aldri noe eksepsjonelt god i noe, klikker om det går dårlig over lengre tid, elendig taper, takler ikke utfordringer.

Styrke: Jeg blir fort ganske passe god i spill, men der sier det stopp.

Konklusjon: Nicket mitt passer meg aldeles ikke.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Styrke:Når jeg har et splitter nytt spill så venner jeg meg til det lynraskt. og hvis det er et spill som er eksepsjonelt uunngåelig fantastisk spiller jeg til kontrollen går i stykker og vennene blir gruset

Svakhet:Jeg HATER å tape til venner som har det samme spillet som meg
Haters gon' hate
  • 0
Styrker:
- Jeg har spilt veldig mye forskjellig og har et grep om de fleste sjangere
- Jeg spiller ok på PS3, Xbox 360 og PC, altså har jeg oversikten på flere spillmaskiner

Svakheter:
- Jeg har lett for å gi opp når jeg møter motstand, selv om jeg kunne ha vunnet fighten
- Jeg spiller sjelden et spill lenge nok til å bli supergod i det
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Styrke: Jeg gir aldri opp. Hvis ting går dårlig, prøver jeg til det funker. Derfor har jeg jeg en tendens til å løse problemer i spill, selv om det ofte tar tid. Lang tid.

Svakhet: Selv om jeg ikke gir opp, kan jeg bli sur. Ekstrmet sur. Jeg har knekt kontrollere, ødelagt tastatur, osv. Heldigvis er jeg mye mer rolig nå, enn før
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Jeg har noe med å bli forbanna når det går dårlig og da blir jeg ukonsentrert og går ofte rambo..
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Svakhet: Jeg klikker totalt hvis det går dårlig. Blir så sur at jeg går vekk. Langt vekk.Har også et veldig fornemt språk når jeg er sur. NOT!

Styrke: Jeg kan spille lenge. Veldig lenge. Jeg gir aldri opp. Dermed kan jeg runne spill på en dag. (sosialt sett er dette en svakhet)
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Styrke: Eier for hardt i spill.

Svakhet: blir fort hissig når jeg ikke Eier hardt!
MGS4 FTW =)
  • 0
Styrke: er veldig tålmodig! ...til en viss grense...også tar jeg ikke spill så veldig seriøst, jeg legger ikke mye prestisje i det, så om jeg vinner eller taper er ikke så altfor viktig for meg, med mindre jeg er på jakt etter ranken som gir meg achievment


Svakhet: Har jeg en god periode, laxer jeg litt for mye og undervurderer den jeg spiller mot, det resulterer ofte i backfire... en annen svakhet kan være at jeg er achievmentHORE, jeg vil ha så mange achievments i et spill som jeg kan sitter derfor ofte og spiller spill jeg egentlig er lei, for achievments, satt i forrige uke og samlet alle flagg og drepte alle templars i assassins creed, for å få 1000/1000 gamerscore...
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Svakhet: Eg e før førsektig! Eg går ikkje på ein Boss før eg e 100% sekker på at eg kain ta hain/ho. Eg spell 100 tima meir enn nødvendig. Eg e ELENDIG på å bruk magi (eg gløm bort at eg har da), og lag ris på egen bak. Eg kain ikkje samarbeid med andre (online). Eg har åg ELENDIG øye-hand ko-ordinasjon.

Styrke: Eg går igjennom heile spellet c.m. før c.m, eg gjer meg ikkje før eg har 100%, eg e tålmodig, og eg gjennomfør målan mine. Eg bruka ikkje walktroughs på første spellerunde, og eg spella gjerne 200-300 tima pr. spell.

No ska da seies at eg spella nestn utelokka F.F-spell, så eg har meir bruk før styrkan mine einn svakhetan, men eg bi begrensa med ein gang eg prøva nå nytt

Eg har også håp om å klar å bi flenkar med svakhetan, sånn at eg kain spell andre spell
  • 0
Styrker: Klarer å slappe av når jeg spiller. Selv om jeg spiller Wii. Lærer meg kontrollen i spillet ganske fort, og alt det andre jeg har nevnt tidligere.

Svakheter:
Kan bli litt iritert om jeg dør opptil 20 ganger i strekk. Noen ganger klarer jeg ikke å stoppe, vet ikke om jeg skal regne det som 100% svakhet da.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Min styrke er tålmodighet og evnen til å tillate meg selv å sette meg dypt inn i det jeg spiller, slik at jeg kjenner spillet ut og inn, og strever sjeldent med å finne ut hva/hvor jeg skal.

Svakheten min er nok dumdristighet, at jeg rett og slett ikke kan risikokalkulering, men bare rusher på. I motsetning til Bergithe over meg, angriper jeg ofte bosser når jeg er alt annet enn forberedt, og lider ofte da et nederlag. Har også en tendens til å gjøre spillermåter og taktikker til rutiner, slik at jeg blir enkel å forutsi for motstanderen.
  • 0
Svakhet: Kan fort legge vekk eit spel viss det er litt kjedeleg.
I strategispel bruker eg mykje av same taktikk, noko som fort kan skjære seg

Styrke: Finner ofte på nye taktikker for å lure eller overrumple ein motstander.
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
styrke: prøver å ta motstanderen til jeg har tapt opptil tjue ganger (det er rekorden min).

svakhet: klarer ikke lenger å finne et spill jeg nyter lenge lenger.
Naughty dog
  • 0
  • Zook
  • Zook
Kommer ærlig talt ikke på så mange styrker, derimot mange svakheter:

-Jeg bruker alltid utrolig lang tid
-Jeg dør alltid mye og er rett og slett dårlig
-Blir lett frustrert og bruker ofte flere forsøk på relativt greie oppdrag

Er litt god i Team Fortress 2, da.
You're sleeping over, right?
  • 0
Svakhet: Utålmodig

Styrke: Reaksjon og AIM da
"I Have no Hands and I must Fap: The Making of Star Ocean"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!