Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Little Big Planet


Har nå 60 % av trophya. Har alle bronse, mangler bare en sølv som går ut på å få alle premiene i historien + de tre gull.
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Har nå 60 % av trophya. Har alle bronse, mangler bare en sølv som går ut på å få alle premiene i historien + de tre gull.
Dæven, det må jeg si er imponerende
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Møtte min første bugg i dag. Jeg og en kamerat lekte oss med å et gripbart hjul som snurrde i sirkler. Mens jeg holdt fast i hjulet økte vennen min farten. Jeg tenkte det kunne være kjekt å slippe hjulet for å se hva som ville skje, noe som førte til den kraftigste døden jeg noensinne har opplevd i et spill; Karakteren min flyr med så stor fart inn i veggen at han dør. Men ikke bare en gang! Faktiskt så traff han veggen så hardt at når han skulle komme til livet igjen så bare sprengte han, gjennopsto, sprengte, gjennopsto osv. Så vi prøvde å gå ut av editoren og inn i hjemmebasen(?) men desverre var ikke sekkgutten min ferdig med å dø og gjennopstå enda. Så jeg skrudde på tven og lot han dø og gjennopstå i ca en seinfeld episode før jeg bytte over igjen. Og hvet du hva? Tror du ikke han holder på enda!? På dette tidspunktet begynnte jeg å bli litt irritert, og restarter playstationen, og tenker at dette er NØDT til å funke. Men selvfølgelig gjorde det ikke det. Så det endte med at jeg måtte slette save filen og begynne hele spillet på nytt. Moralen er; ikke lek med hjul og høy fart!
  • 0
Pinglepungen: oi, det er kjipt as!
  • 0
Siterer Pinglepungen:
Møtte min første bugg i dag. Jeg og en kamerat lekte oss med å et gripbart hjul som snurrde i sirkler. Mens jeg holdt fast i hjulet økte vennen min farten. Jeg tenkte det kunne være kjekt å slippe hjulet for å se hva som ville skje, noe som førte til den kraftigste døden jeg noensinne har opplevd i et spill; Karakteren min flyr med så stor fart inn i veggen at han dør. Men ikke bare en gang! Faktiskt så traff han veggen så hardt at når han skulle komme til livet igjen så bare sprengte han, gjennopsto, sprengte, gjennopsto osv. Så vi prøvde å gå ut av editoren og inn i hjemmebasen(?) men desverre var ikke sekkgutten min ferdig med å dø og gjennopstå enda. Så jeg skrudde på tven og lot han dø og gjennopstå i ca en seinfeld episode før jeg bytte over igjen. Og hvet du hva? Tror du ikke han holder på enda!? På dette tidspunktet begynnte jeg å bli litt irritert, og restarter playstationen, og tenker at dette er NØDT til å funke. Men selvfølgelig gjorde det ikke det. Så det endte med at jeg måtte slette save filen og begynne hele spillet på nytt. Moralen er; ikke lek med hjul og høy fart!


Høres ikke så veldig sannsynlig ut akkurat at han døde tilogmed ETTER at du hadde skrudd av PS3'en...
Just kill him with your awesome
  • 0
Enig med Soraki, tror ikke en bug fortsetter etter at maskinen er skrudd av.
  • 0
Siterer Pinglepungen:
Møtte min første bugg i dag. Jeg og en kamerat lekte oss med å et gripbart hjul som snurrde i sirkler. Mens jeg holdt fast i hjulet økte vennen min farten. Jeg tenkte det kunne være kjekt å slippe hjulet for å se hva som ville skje, noe som førte til den kraftigste døden jeg noensinne har opplevd i et spill; Karakteren min flyr med så stor fart inn i veggen at han dør. Men ikke bare en gang! Faktiskt så traff han veggen så hardt at når han skulle komme til livet igjen så bare sprengte han, gjennopsto, sprengte, gjennopsto osv. Så vi prøvde å gå ut av editoren og inn i hjemmebasen(?) men desverre var ikke sekkgutten min ferdig med å dø og gjennopstå enda. Så jeg skrudde på tven og lot han dø og gjennopstå i ca en seinfeld episode før jeg bytte over igjen. Og hvet du hva? Tror du ikke han holder på enda!? På dette tidspunktet begynnte jeg å bli litt irritert, og restarter playstationen, og tenker at dette er NØDT til å funke. Men selvfølgelig gjorde det ikke det. Så det endte med at jeg måtte slette save filen og begynne hele spillet på nytt. Moralen er; ikke lek med hjul og høy fart!
Oi, det var kjipt da. Huff, det er kjedelig når man må slette saven sin...
Ære være Naughty Dog!
  • 0
eh, sry men jeg måtte le når jeg leste det. det er selvsagt kjipt at du må starte på nytt da. men litt komisk den måten du forklarte det på. ( døden altså )


jeg startet for alvor på min første bane for litt siden.


et spørsmål.. kan jeg få tak i flere bakgrunner i spillet elr må det lastes ned? jeg har
savannen, hagen, the wedding, wastelands ( is ), canyon og alle de til hovedbanene. men hvordan får jeg tak i andre?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
eh, sry men jeg måtte le når jeg leste det. det er selvsagt kjipt at du må starte på nytt da. men litt komisk den måten du forklarte det på. ( døden altså )


jeg startet for alvor på min første bane for litt siden.


et spørsmål.. kan jeg få tak i flere bakgrunner i spillet elr må det lastes ned? jeg har
savannen, hagen, the wedding, wastelands ( is ), canyon og alle de til hovedbanene. men hvordan får jeg tak i andre?
Hakke peiling. Tror ikke du kan få andre bakgrunner enda...
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Hvordan får jeg til å lage sånne tannhjul som går rundt. Jeg vet hvor jeg finner dem, men hvordan holder jeg de oppe uten å måtte legge de ned på en plattform (for da stoppeer de) + hvordan får jeg de til å snurre?
Just kill him with your awesome
  • 0
ved å bruke en bolt?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Fikk ikke til...
Just kill him with your awesome
  • 0
hvordan limer man f.eks en motor til en bil man har laget?
  • 0
Eller kanskje... Må prøve når jeg kommer hjem
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer plogo:
hvordan limer man f.eks en motor til en bil man har laget?


Tror ikke det er noe som heter motor engang. Det du gjør for å styre bilen er bare å koble en bryter til hjula til bilen. Også bestemme hvordan bryteren skal oppføre seg i forhold til hjula.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
faen jeg har runnet hele driten det va deilig
men jeg har ikke fått tak i alle klistermerkene å sånn hehe
  • 0
Det er vanskelig å finne alle klistremerkene... Har fått alle i Hagen, 90 % på Savannen og fra 70-80 % på resta
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer heljar:
Citerer plogo:
hvordan limer man f.eks en motor til en bil man har laget?


Tror ikke det er noe som heter motor engang.


jeg mente sånn rakett! men tusen takk anyway.
  • 0
du må han en rett overflate, så tar du rakett motoren og legger den inntil. hvis du ikke vet hvor den er, se på tools delen. du får den gjennom tutorials.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Får man noen Playstation figurer i spillet hvis man ikke har forhånds bestilt?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer -Wraith-:
Får man noen Playstation figurer i spillet hvis man ikke har forhånds bestillt?


Finnes det noen Playstation-figurer for de som har forhåndsbestilt da?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Ja de som forhåndsbestilte fra Play.com fikk vel Nariko fra Heavenly Sword, og de som kjøpte en eller anna utgave av OPM fikk en kode til Kratos mener jeg.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
www.littlebigplanetguide.com der så jeg et bilde av nariko og kratos sackboy.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer Steve Vice:
Ja de som forhåndsbestilte fra Play.com fikk vel Nariko fra Heavenly Sword, og de som kjøpte en eller anna utgave av OPM fikk en kode til Kratos mener jeg.

Det tilbudet med Kratos var vist kun for Briter. Jeg vurderte å kjøpe det bladet når jeg så det i Trondheim.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Nå har jeg nytt storymoden så bra jeg kunne, og i går fullførte jeg det ! Genialt!
Noen som vet noen måte å få mer minne til profilen på? Det er ganske lite syns nå jeg.
Mvh. Julenissen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!