Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Little Big Planet


Little Big Planet er et kommende plattform spill til Playstation 3 utviklet av Media Molecule. Det vil være mulig å lage sine egne baner, eller endre på en annen bane hvis man ikke gidder å lage en helt ny bane. Du kan enten være sackboy eller sackgirl. Banene i spillet vi fokusere på samarbeid men vil selvfølgelig gå ann å spille alene. Spillet vil mest sannsynelig kommet ut oktober i år.

Videoer:

http://www.gametrailers.com/game/4491.html

Blir det bra? Gleder du deg? Diskuter i vei
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Gleder meg. Dette er noe nytt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Little Big Planet ser vel ut til å bli det mest nyskapende og kreative i denne generasjonen. Utrolig bra fysikk og mye å gjøre. Du forklarte kanskje litt dårlig hva spillet går ut på, men man skal altså lage egne baner, bygge med forskjellige ting og tang, og spille gjennom dem, alene eller online.
Kanskje litt vanskelig å forstå, men jeg anbefaler dere å se denne videoen.

Tror det kommer i september eller oktober, og jeg gleder meg utrolig mye!
  • 0
Det blir et bra spill.

Og det er kult at man kan lage sin egen bane.
My Brain...
  • 0
Duh Lage sin egen bane....
Lage sine egne KARAKTERER Og BANER!
Er dere helt fjerne eller? (spøk)

Fritt for Chimera Dukke og Kratos...
Helghastdukkene kommer!!!
Skyt! sikt på skørta!!
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Ja det også da.
My Brain...
  • 0
Min karakter skal ha Helgast masken på seg
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
ÆÆÆh gleder meg sjukt til dette, virker som et utrolig morsomt spill, og jeg kommer nok til og vise min kreative side der!

Lagt til 2008-07-08 17:19:
Fant en fet video: http://www.youtube.com/watch?v=tcCLMvdgc_4&feature=related
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
MÅ HA DET!!!
Just kill him with your awesome
  • 0
Hmm... passer uttrykket 'Må ha det bare må ha det'??
My Brain...
  • 0
Siterer Jacsterd:
Hmm... passer uttrykket 'Må ha det bare må ha det'??


det passer perfekt!
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
Ja da kan jeg si!

Må Ha Det Bare Må Ha Det!
My Brain...
  • 0
Gleder meg mest til å lage noe SELV!
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg har lyst til og spille med folk fra GR jeg!
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
Siterer putemannen:
Jeg har lyst til og spille med folk fra GR jeg!


Gå inn på min forum tråd PSN Venner og skriv ned PSN navnet til alle du ser (når du skaffer deg PS3 lol)

http://gamereactor.no/forum/?forum=17&thread=12194&page=1
My Brain...
  • 0
Ok, takk. Regner med og få kjøpt meg en ps3 på lørdag i Danmark. Skal spleise med lillebror.
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
Noen som vet når eksakt det kommer ut?
Just kill him with your awesome
  • 0
En gang i oktober trur jeg det var.
Sister you know me, Mother you made me, Lover what do you offer me, Father teach me, Brother protect, Lover what do you have for me? *Soil-pride*
  • 0
Hmm... ut i høsten.
My Brain...
  • 0
Høst og vinter er jo bare perfekt release time for bra spill da

Herre Jesus som jeg gleder meg!
7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
  • 0
Siterer SirBunnyBoy:
Høst og vinter er jo bare perfekt release time for bra spill da

Herre Jesus som jeg gleder meg!
ikke når det er SOMMER nå...
Just kill him with your awesome
  • 0
Er du over 18 da...?
Just kill him with your awesome
  • 0
  • RDB
  • RDB
http://www.ps3fanboy.com/2008/07/20/littlebigplanet-allows-users-
to-charge-for-created-content/


Dette tror jeg faktisk kommer til å bråbremse community-aspektet ved spillet. Endrer på en måte ordet "share" til "market", og jeg vil ikke at spillet skal være en jævla forretning.
Håper virkelig ikke det stemmer.
  • 0
Det bør ikke skje. Med mindre det er Sony som tilbyr deg bataling mot å lage baner på heltid
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!