Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Legend of Zelda split-timeline teori


det er jo dungeons på det sikkert. så litt klassisk er det ihvertfall.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Joda, men hvor klassisk kommer det til å bli tro...?
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Det jeg mente med klassisk Zelda er at man får flere spørsmål enn svar.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
åh. sånn sett det trpor jeg også vi får.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
just to quote Nintendo's official timeline from Zelda Wiki:
Twilight Princess originally appeared as if it would cause a large amount of grief to those North American fans who studied the timeline. Debating on the false pretense that Nintendo had intended the game as something of an Ocarina of Time-The Wind Waker connection, theorists found that a large number of seemingly irreconcilable inconsistencies.
Thankfully, the majority of these problems were solved when perusal of more respectable Japanese material showed that Nintendo actually had a very different intention for the game.
Twilight Princess occurs due to a number of events which occurred in the days of the Hero Of Time (Ocarina of Time/Majora's Mask Link) during what we identify as the "Child Timeline" (approximately a century after Majora's Mask).
After defeating Ganon in Ocarina of Time, Link was sent back through time by Princess Zelda to relive his sacrificed childhood and divert the past Hyrule away from its terrible future.
In the past, Link's knowledge of Ganon's plans allowed him and Zelda to prevent Ganon's invasion of Hyrule. Ganon was taken by the Sages to the Arbiter's Grounds and Link ventured off to Termina.
Twilight Princess's placement in the series was confirmed on March 10, 2007 by Eiji Aonuma.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Den kronologi av Legend of Zelda serien er gjenstand for mye debatt blant fansen, men produsentene har bekreftet eksistensen av et konfidensielt dokument, som forbinder alle spill.visse materialer og utvikler uttalelser har delvis etablert en offisiell tidslinje av frigitte avdrag. Zelda II: The Adventure of Link er en direkte oppfølger til den originale The Legend of Zelda, og foregår flere år later.Det tredje spillet, A Link to the Past er en prequel til de to første titlene, og er direkte etterfulgt av Link Awakening.Ocarina of Time er en prequel som tar historien mange århundrer tilbake, ifølge figurdesigner Satoru Takizawa, var det ment å implisitt fortelle fengsle krigen fra den manuelle av A Link to the Past avslutningen av Ocarina of Time forårsaket tidslinjen å splitte; barnet æra avbildet i spillet fører til direkte oppfølgeren Majora er Mask og Twilight Princess satt mer enn 100 år senere. The Wind Waker er parallelle, og foregår i den andre tidslinjen grenen, mer enn et århundre etter den voksne æra av Ocarina of Time Phantom Hourglass er en videreføring av historien fra The Wind Waker, [og er etterfulgt av Spirit Tracks, noe som er satt ca 100 år senere. Mot skyward Sword vil være en prequel igjen, og vil finne sted før Ocarina of Time. På tidspunktet for utgivelsen, var Four sword for Game Boy Advance regnes den eldste historien i seriens kronologi, med Four Swords Adventures satt en gang etter dagens hendelser. Den Minish Cap forut for to kamper, forteller om opprinnelsen til skurken Vaati og opprettelsen av de fire Sword.There har vært noen uttalelser om plassering av Oracle titler, eller om hvilken tidslinje gren noen av de tidligere avdrag er ment å være satt i.

På begynnelsen av 2000-tallet, slapp Nintendo of America en tidslinje på Zelda.com, det offisielle nettstedet til Legend of Zelda-serien, som tolket alle historier opp til Oracle spill som eventyrene til en enkelt hovedperson ved navn Link. På et tidspunkt hadde oversetter Dan Owsen og hans kolleger hos Nintendo of America unnfanget annen komplett tidslinjen og skal gjøre det tilgjengelig på nettet. Men la ned veto den japanske serien utviklerne ideen slik at tidslinjen skulle holdes åpen for tolkning av spillerne.
  • 0
En ting jeg la merke til på min playtrough av OOT 3D(som jeg ikke tenkte over når jeg var mindre ) Når man går i vindmølla så sier han fyren at du er han kiden som spilte sangen for 7 r siden, men det gjorde man aldri.
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer hack shack:
En ting jeg la merke til på min playtrough av OOT 3D(som jeg ikke tenkte over når jeg var mindre ) Når man går i vindmølla så sier han fyren at du er han kiden som spilte sangen for 7 r siden, men det gjorde man aldri.


Merket det selv.

Jeg har alltid sett på Minish cap som først i serien, ettersom luen, et av kjennetegnene til Link blir "introdusert"
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!