Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


#78 - Mirror's Edge Catalyst

I forhold til eneren så var dette et veldig lett platina. Dette har også noen time trial-relaterte trofeer, men trialsene her er mye lettere enn i eneren, og det er ikke så mange. Ellers så er det en del trofeer relaterte til samleobjekter. De kan være et ork til tider, men det er ikke så alt for ille.

#79 - Sleeping Dogs: Definitive Edition

Speaking of samleobjekter, her er det egentlig nok å få 100% ingame for å få platina. Ikke vanskelig, bare en del jobb. Har jobba med platina nå og da, og det var godt å endelig bli ferdig med det. Får se om jeg tar DLC-trofeene etterhvert.
Let the voice of love take you higher
Platinum 23: Hyperdimension Neptunia U: Action Unleashed

Kjøpte dette billig på salg, og egentlig glad for det siden jeg ikke synes det ville være verdt full pris x3 Helt greit men noe repetitivt hack-and-slash med noen morsomme spillreferanser, hjelper veldig å allerede være fan av serien og karakterene.

Verste med dette var masse grinding, spesielt å få opp "lily rank" mellom alle figurer. (Var også ett trophy for å ha sett alle events jeg lenge trodde at jeg ikke hadde fått, siden jeg så aldri en popup for "you got this trophy", så jeg trodde jeg hadde gått glipp av noe spesielt siden noen events er "missable")
Take off every zig, for great justice
Så nettopp trophylista for Taiko på PS4... why this https://psnprofiles.com/trophies/6859-taiko-master-drum-session

- 800+ og 999+ combos på samme sang
- 10000 full sammenlagt combo (som i, spille flere sanger etter hverandre og få full combo på alle) på 8*-sanger på Extreme (regner med dette er samme som Oni)
- ...online rankings?

Kan bare si at jeg gleder meg IKKE til å prøve flere av disse trophies...
Take off every zig, for great justice
  • 0
Platinum nr 20: Bioshock.
Finfin opplevelse.
-Kill -Loot -Return.
Siterer bent_a:
Platinum nr 20: Bioshock.
Finfin opplevelse.

Gratulerer
Solid spill ja
Burde fullført det engang til en eller annen gang.
Siterer bent_a:
Platinum nr 20: Bioshock.
Finfin opplevelse.


Plata det sjæl for et år sida, et godt spill.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Siterer bent_a latinum nr 20: Bioshock.
Finfin opplevelse.

Plata det sjæl for et år sida, et godt spill.

Får prøve meg på oppfølgeren, selv om jeg har plattet det på ps3. Men siden det er uten de hersens online-trofeene, blir det ikke så tidkrevende.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Må få ordnet nummer 26 snart selv. Gjort mesteparten av arbeidet for å skaffe den også, må bare gjøre noe co-op-dritt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
#80 - Steins;Gate 0

Steins;Gate 0 er jo en visual novel, noe som medfører at platina er veldig enkelt. Det er gjort enda enklere (eller, i alle fall mindre tidkrevende) ved lur bruk av lagringsfiler.
Let the voice of love take you higher
#81 - Hellblade: Senuas Sacrifice

Enda et enkelt platina, ettersom alle trofeene med unntak av ett er storyrelaterte.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
#81 - Hellblade: Senuas Sacrifice

Enda et enkelt platina, ettersom alle trofeene med unntak av ett er storyrelaterte.


Svett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fullførte nettopp bioshock 2. Håpet på å klare platinum på en gjennomspilling, men jeg fant ikke alle "weapon uppgrade stations", dermed må jeg nok belage meg på en ny gjennomspilling. Da blir det nok en lavere vanskelighetsgrad. Kanskje jeg må google litt, slik at jeg slipper å gå i samme fellen en gang til.
-Kill -Loot -Return.
#26 - Far Cry 3

Stor takk til gnyg for hjelpen med co-op-delen i spillet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
#82 - The Legend of Korra

Ganske lett, til og med extreme vanskelighetsgrad er lett med rett build. Noen av trofeene var litt grindy, men jeg har vært borti verre.
Let the voice of love take you higher
  • 0
#83 - Portal 2

Enda et spill med en ganske grei trofeliste. Eneste irriterende er de to online-trofeene, siden onlinesystemet til PS3-utgaven er ganske funky.

Takk til gnyg som hjalp meg med Co-op-delen.
Let the voice of love take you higher
#27 - Telltale Batman

Ufattelig vanskelig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer The Cookiemonster:
#26 - Far Cry 3

Stor takk til gnyg for hjelpen med co-op-delen i spillet.


Bare hyggelig å bidra.


Siterer Grallen:
#83 - Portal 2

Enda et spill med en ganske grei trofeliste. Eneste irriterende er de to online-trofeene, siden onlinesystemet til PS3-utgaven er ganske funky.

Takk til gnyg som hjalp meg med Co-op-delen.


Hater steam-psn funksjonen. Takk til deg også og bare hyggelig. Portal 2 var altså mitt nummer 24.

Men jeg er faktisk mer fornøyd med nummer 25.


*trommevirvel*


Batman Arkham Asylum. Ganske greit, lett og artig platina. Fra jeg fikk første trofe på challenge rooms, innen kategorien combat, så gikk det 7 dager.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
Hadde ikke sjangs på de challenge roomsa i Batman, helt latterlig vanskelig for min del...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Taktikkeren:
Hadde ikke sjangs på de challenge roomsa i Batman, helt latterlig vanskelig for min del...


Jeg brukte orakelet internett for å få noen tips. Men det er uansett et spill hvor du ikke kan bruke tips som eneste måten. Du må også lære spillet helt ut til fingertuppene.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Helt riktig, morsomt at man faktisk må ha skills for å plate spill!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
#28 - inFamous: Second Son

Ikke spesielt vanskelig. Går mer lei av det, siden spillet ikke er stort mer enn middelmådig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
#29 - Grand Theft Auto V (PS4)

Mitt sjeldneste trofé i prosentandel, med 2.1% på PSNProfiles. Tok litt tid å sope opp 70 gullmedaljer, få 100% completion og suse med alt av collectibles, men det er jævlig deilig når den til slutt dukket opp. Fikk også litt hjelp med de siste trofeene online, men jeg hadde gjort mesteparten der fra før. Deilig, rett og slett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Rime - PLATINUM!

Et veldig interessant spill. Veldig seigt i starten. Men det vokste på meg, de siste 2 timene var gold. Enkelt platinum.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Fikk et par platina for en stund siden.

#84 - Steins;Gate

Er jo en visual novel, så det var drittlett.

#85 - Saint's Row: Gat outta Hell

La dette på hylla etter at det siste trofeet jeg manglet (få 100% in-game) glitchet seg helt på slutten. Men jeg plukket det nylig opp igjen og starta på nytt. Det gikk en del fortere å få 100% den andre gangen jeg gjorde det. Lett, men jææævla reptetivt.

Også fikk jeg platina i fjorårets beste spill tidligere i dag.

#86 - Persona 5

Tidkrevende som rakkern, siden jeg måtte ha en ekstra gjennomspilling. Og selv om jeg spilte på very easy og skippet alt av dialog og cutscener så tok det sin tid. Men utenom det så var det ikke så vanskelig, spesielt ikke med guide.
Let the voice of love take you higher
  • 0
#30 - Just Cause 2

Fikk surret meg til å ordne denne her om dagen ettersom jeg kom hjem til PS3en igjen. Tok en del tid, men det var ikke spesielt vanskelig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!