Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Siterer Xtord:
nå likte jeg Storien i witcher 3 så og si med engang jeg da, men ser hva du mener.


Jeg ble ikke helt sugd inn med en gang. Likte baron-questlinen, men det var nærmest irriterende mye reising til tider. Spesielt i lavt level og med så-som-så kjennskap til kampsystemet så var jeg ikke supergira på all reisingen. Trolig burde jeg ha grindet litt mer i White Orchard, for jeg var underleveled konstant innledningsvis. Tok en god stund bare å nå level 10, hah. Raste opp i level i Novigrad, så det gjorde litt opp for det. Kom mer inn i det i Novigrad.

Spoilerfest incoming.

Spoiler:Baronen lever enda her. Med mindre noe skjer snart så forblir han vel levende, hah.
Drepte den tre-saken. Etter den forpulte varulven utenfor hadde plaget meg så mye at jeg måtte kjøpe et nytt sverd så var jeg ikke i tvil. Botchlingen reddet jeg.

I kjærlighetsopplegget gikk jeg for Triss. Kun basert på utseende kunne jeg sikkert gått for Yennefer, men hun virket som en ganske krevende dritt. Triss virket i det minste genuint grei,
hah. Vurderte aldri å gå for begge.

Gikk for Cerys i Skellige selv. Heller ikke der var jeg i tvil. Med annet så mente jeg ikke noe spesifikt, det var kun om det var noen andre ting du ville dele elns.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg ble ikke helt sugd inn med en gang. Likte baron-questlinen, men det var nærmest irriterende mye reising til tider. Spesielt i lavt level og med så-som-så kjennskap til kampsystemet så var jeg ikke supergira på all reisingen. Trolig burde jeg ha grindet litt mer i White Orchard, for jeg var underleveled konstant innledningsvis. Tok en god stund bare å nå level 10, hah. Raste opp i level i Novigrad, så det gjorde litt opp for det. Kom mer inn i det i Novigrad.

Bra det har løst seg litt når du kom til Novigrad, er vel meningen at man skal stikk fra White Orchard når man er i riktig level i forhold til main quest.

Lagt til 2017-07-07 13:43:
Siterer The Cookiemonster:
Spoiler:I kjærlighetsopplegget gikk jeg for Triss. Kun basert på utseende kunne jeg sikkert gått for Yennefer, men hun virket som en ganske krevende dritt. Triss virket i det minste genuint grei,
hah. Vurderte aldri å gå for begge.

Gikk for Cerys i Skellige selv. Heller ikke der var jeg i tvil. Med annet så mente jeg ikke noe spesifikt, det var kun om det var noen andre ting du ville dele elns.

Spoiler poiler:Ja, det var nok det som gjorde jeg gikk tilslutt for Triss hun virket mer genuint grei.
Var bare veldig nysjerrig første gjennomgang for å se hva som skjedde hvis man valgte begge,
, om man fikk et endelig valg å bestemme eller noe. Ja, jeg var heller ikke tvil med Cerys,
prøvde å komme på andre ting, men det jeg kom var et battle of kaer morhen
  • 0
Siterer Xtord:
er vel meningen at man skal stikk fra White Orchard når man er i riktig level i forhold til main quest.


Ja, du skal stikke i typ level 2. Det var jeg også, men pga. at questene tok så mye tid og reising så levlet jeg i snegletempo. I Novigrad levlet jeg ganske så kjapt.

Spoiler:For min del gjorde Yennefer et ganske dårlig inntrykk da man først møtte henne igjen,
og jeg synes ikke hun var noe bedre i Skellige.

Jeg var nok bare fornuftig, lol. Gikk for hun jeg likte best, rett og slett. Morsomt å se Yen med skikkelige sinneproblemer i Kaer Morhen. Kommer du med feil kommentar i ene samtalen du må ha med henne der etter du blir sammen med Triss så teleporterer Yen deg en grei mengde meter over innsjøen i nærheten og dumper deg der, hah.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ja, du skal stikke i typ level 2. Det var jeg også, men pga. at questene tok så mye tid og reising så levlet jeg i snegletempo. I Novigrad levlet jeg ganske så kjapt.

Stemmer vel det, tror jeg stakk i lvl 4. Da var det jeg som husket feil trodde det var litt senere som var anbefalt. Men, ja jeg ser hva du mener. Går en del fortere når man kommer ut derfra noe det ser ut som du å har erfart.

Siterer The Cookiemonster:
Spoiler poiler:Jeg var nok bare fornuftig, lol. Gikk for hun jeg likte best, rett og slett. Morsomt å se Yen med skikkelige sinneproblemer i Kaer Morhen. Kommer du med feil kommentar i ene samtalen du må ha med henne der etter du blir sammen med Triss så teleporterer Yen deg en grei mengde meter over innsjøen i nærheten og dumper deg der, hah.
Spoiler poiler poiler: Er vel nok best det ja. Hmm , ja det er så mye detaljer i witcher 3. Kan ikke huske å ha sett Yen telporter deg over innsjøen , og dumper deg der, men kan hende jeg kanskje engang har sett det på youtube, men usikker, tror faktisk jeg ikke har fått med meg der. Prøvde gjerne å bare være så snill som jeg kunne så.
  • 0
Spoiler:Du misforstår. Yen som teleporterer deg i ren irritasjon (og sjalusi)
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Spoiler poiler:Du misforstår. Yen som teleporterer deg i ren irritasjon (og sjalusi)

Spoiler: obs mente Yen beklager den, klarte å skrive Triss. Uansett usikker om jeg faktisk har sett det scenen eller ikke
  • 0
Siterer Xtord:
Spoiler


Null problem.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
#23 Sly Cooper and the Thievius Raccoonus
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
#23 Sly Cooper and the Thievius Raccoonus

kanskje ikke det vanskeligste , men dog gratulerer
  • 0
Siterer Xtord:
kanskje ikke det vanskeligste


10/10 vanskelighetsgrad.

Neida, det var ganske greit. Synes bossene var ganske dumt designet, hvorav spesielt den andre bare var irriterende og meningsløs. Snodig å fokusere så mye på å låse opp nye ferdigheter gjennom spillet, for så å ha bosser hvor de ferdighetene er fullstendig ubrukelige.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
s. Snodig å fokusere så mye på å låse opp nye ferdigheter gjennom spillet, for så å ha bosser hvor de ferdighetene er fullstendig ubrukelige.

Det er jeg helt enig i , det er litt rart ja.
  • 0
Wipeout omega collection platinum nr 25 totalt. Dette var et herk. Er nok det vanskligste platinum jeg har selv om det er platinum jeg har brukt lenger total tid. Det slå zico både på 2048 og hd er vrient ble jo over 800 runder eller noe bare på de. Det å ta alt på elite er vrient. Å vinen 10 ganger på online er heller ikke lett. Vrient platinum, men nå har jeg wipeout platinum i hvertfall
Siterer Xtord:
Wipeout omega collection platinum nr 25 totalt.


Gratulerer
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Xtord:Wipeout omega collection platinum nr 25 totalt.

Gratulerer

Takk for det
  • 0
Der satt nummer 24, Burnout Paradise. Andre spillet jeg kjøpte til PS3en back in the day.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Der satt nummer 24, Burnout Paradise. Andre spillet jeg kjøpte til PS3en back in the day.


Gratulerer, online er fortsatt oppe altså?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Gratulerer, online er fortsatt oppe altså?


Det er den.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Der satt nummer 24, Burnout Paradise. Andre spillet jeg kjøpte til PS3en back in the day.

Gratis. Er vel bra det å få plate et av de første spilla du fikk på ps3 kanskje
  • 0
#14: Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back.

Sannsynligvis greiere enn det første, selv om dette spillet også har et par forjævlige baner...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
#14: Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back.

Sannsynligvis greiere enn det første, selv om dette spillet også har et par forjævlige baner...


Gratulerer Har til gode å få spilt noe av remaken selv, men har vel også fått et inntrykk av at det er nok greiere enn nr 1 ,det samme med 3 ern.
Siterer Glorfindel:
#14: Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back.


Gratulerer
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer Xtord:
Gratulerer Har til gode å få spilt noe av remaken selv, men har vel også fått et inntrykk av at det er nok greiere enn nr 1 ,det samme med 3 ern.


Ja, du har Dash'en og Slide Jump 2 og 3. Det gjør ting en del lettere.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
#73 - Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back

Et platina som for det meste var fornøyelig å jobbe mot, men et par time trials krevde litt arbeid.

#74 - Crash Bandicoot

For det meste som toeren, bare at et par time trials her gav meg aids. Utenom de, så var det ikke så ille.

Da er det bare å begynne å gå løs på trofeene jeg mangler i Warped.
Let the voice of love take you higher
#75 - Crash Bandicoot: Warped

Etter å ha platta de to første, så var dette drittlett. Det var bare en time trial som gav meg litt problemer, og det var High Time.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
#75 - Crash Bandicoot: Warped

Nice gratulerer med alle tre. 75 platinumer ikke ille, gratulerer
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!