Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Trophies


Du må nok bare innom byene. Alle bydeler virker litt ekstremt, egentlig.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Nå er det et spørsmål om tid før jeg har min første platina

Jeg fikk tak i "No-Hitter" for ikke lenge siden. Mangler bare "Show your colours". Jeg har vært i alle byene med kappen så er litt merkelig at jeg ikke har fått den allerede.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Du må huske at den ene byen er delt opp i to også. OG du må gå opp i fjellene! Der er det også en by.
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Du må huske at den ene byen er delt opp i to også.

Hvilken by da? Kanskje det bare er så lenge siden at jeg ikke husker det
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Forli, var det ikke? Den landsbyen ved vannet...
Just kill him with your awesome
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Men hva med Roma? Og hvor red man får å komme opp i fjellene?

Lagt til 2010-08-25 15:03:
Og hvis det er Forli. Hvor er den delt?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Et kjapt søk på nettet gir deg nok svar. Husker ikke alle detaljer nå...
Just kill him with your awesome
  • 0
Ikke glem at man kan bruke fast travel ved utkanten av alle byer, på den måten burde det være enkelt å komme seg til alle byene
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Prøv google
The cake is a lie
  • 0
Vurderer å prøve meg på God of war platinum....
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Lykke til
The cake is a lie
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer bent_a:
Vurderer å prøve meg på God of war platinum....


Jeg gjør det selv.

Har fått min første platina i AC2
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
@gnyg grattis
The cake is a lie
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jeg har mistet alle trophiesene mine i Unchy 2. Yay.
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine:
Jeg har mistet alle trophiesene mine i Unchy 2. Yay.


Ah, bummer. Dumt spørsmål, men hvordan skjedde det?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Iceman 33:
@gnyg grattis


Takk takk
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg tror jeg kan klare LBP platinium, har en bane med over 5000 plays og 300 hearts, jeg er poppis Har 18 hearts på meg selv, så nærmer seg...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ah, bummer. Dumt spørsmål, men hvordan skjedde det?


Jeg undrer på det samme!
Decyfered!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer Faunvik:
Citerer dark samus nemesis:Ah, bummer. Dumt spørsmål, men hvordan skjedde det?

Jeg undrer på det samme!


Jeg lånte PS3-en til JBOX i litt over en måned, og det var da jeg fikk alle trophiesene mine utenom de fra inFamous. Etter at jeg logget på PSN med min egen, nyinnkjøpte PS3, var alle trophiesene fra Unchy 2 borte. Jeg vet ikke nøyaktig hvordan det skjedde, men jeg regner med at jeg aldri var online etter at jeg begynte på Unchy 2, og at trophy-lista mi dermed ikke oppdaterte seg. Det vises i hvert fall ikke at jeg har spilt Unchy 2 i trophie-lista mi, noe jeg har gjort.
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine:
men jeg regner med at jeg aldri var online etter at jeg begynte på Unchy 2, og at trophy-lista mi dermed ikke oppdaterte seg


Mest sannsynlig...
Decyfered!
  • 0
Er jo bare å høre om JBOX kan synkronisere trophies på din bruker så kan du bare synkronisere på din egen PS3 igjen.
  • 0
Kjipt det da. Når kjøpte du PS3?

(Rart hvordan jeg skriver forskjellige kommentarer! )
Decyfered!
  • 0
Jeg har kun 7 platina, men har 1390 trophies pr idag, og det vil bli mer da det kommer enda mer spill på PS3 innen et år en de fleste andre plasser.
Har Mafia II, Borderlands, Heavy Rain, COD WaW og Prince Of Persia jeg spiller på PS3en. Skal også ha LBP2, GT5, Sly Collection, COD Black Ops og Need For speed Most Wanted til PS3en
Boom! Rebel! Yell!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer Zyrocz:
Er jo bare å høre om JBOX kan synkronisere trophies på din bruker så kan du bare synkronisere på din egen PS3 igjen.


Vil jeg da miste inFamous-trophiene?
Riddle me this
  • 0
Tror nok ikke det, men om du ikke har synkronisert trofea før på den ps3'en tror jeg bare den vil hente de trophy'a du har på din ps3 nå og du vil dermed miste alle de nye du har fått tak i.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!