Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Half-Life-tråden


Har opplevd akkurat det samme problemet selv: kjørte inn i en tunnel med hooveren og spillet lastet ikke opp det nye området. Masse streker og hvit skjerm. Kjørte bare baglengs ut av tunnelen og inn igjen, spillet lastet og problem løst.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
har et spørsmål: Har kjøpt orange box i spania. Og på esken står det at de snakker engelsk, greit nok. Men teksten er spansk.

Da er spørsmålet mitt: Er det mye tekst jeg må lese gjennom for å forstå evt historie og oppdrag?

Håper på svar
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
har et spørsmål: Har kjøpt orange box i spania. Og på esken står det at de snakker engelsk, greit nok. Men teksten er spansk.

Da er spørsmålet mitt: Er det mye tekst jeg må lese gjennom for å forstå evt historie og oppdrag?

Håper på svar


Har ikke lest en linje med tekst i noen av spillene.....
Musikk > Film > Spill
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Kalashnikov:
Har ikke lest en linje med tekst i noen av spillene.....


Men du forstod hva man skulle gjøre, og sånt?
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Citerer Kalashnikov:
Har ikke lest en linje med tekst i noen av spillene.....


Men du forstod hva man skulle gjøre, og sånt?


Såklart, hvis det er engelsk tale er det ikke noe problem
Musikk > Film > Spill
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Kalashnikov:
Såklart, hvis det er engelsk tale er det ikke noe problem


Tusen takk kalasnikov!
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Har noen her spilt half -life med utvidelses pakkene blue shift og opposing force?

Har selv ikke spilt dem , men syntes det ser ut som en diger labyrint hele spillet.
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Har noen her spilt half -life med utvidelses pakkene blue shift og opposing force?

Har selv ikke spilt dem , men syntes det ser ut som en diger labyrint hele spillet.


Har dem.... Labyrint?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Er det bare jeg som ikke har visst om FakeFactory add on for HL2?
Det er gratisprogramvare som gjør at du kan spille HL2 i HD grafikk.

Her er et skjermbildet. (Ja, det er Gordon og Alyx på bildet!)
http://halflife2.filefront.com/screenshots/File/96843/3
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
HL2 har man vel bestanding kunne spille i HD? Jeg spiller selv med en oppløsning på 1360*768.

Uansett, hvor bra er egentlig spillet + episodene? Koste meg fram til etter Ravenholm, så ble det kjedelig, men siden alle skryter av spillet spilte jeg gjennom og håpet at det tok seg opp igjen i ep.1, noe det ikke gjorde. Lurer nå på om ep.2 er verdt å spille gjennom eller vil det også være lidelse fra ende til annen? Og apropos dèt, hvor langt er "spillet"?
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Siterer hansibanzi:
HL2 har man vel bestanding kunne spille i HD? Jeg spiller selv med en oppløsning på 1360*768.

Uansett, hvor bra er egentlig spillet + episodene? Koste meg fram til etter Ravenholm, så ble det kjedelig, men siden alle skryter av spillet spilte jeg gjennom og håpet at det tok seg opp igjen i ep.1, noe det ikke gjorde. Lurer nå på om ep.2 er verdt å spille gjennom eller vil det også være lidelse fra ende til annen? Og apropos dèt, hvor langt er "spillet"?


Jeg syns HL episode 2 er det beste med hele serien hittil.
Liker bytte av området. skal ikke spoile, men slutten er noe av det råeste gameplay jeg har hvert borti
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Okei, får prøve da Har lyst til å like spillet, men det er ikke så enkelt...
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Nei nå må Valve lage HL3 eller HL2 episode 3 altså!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Hvorfor? Bare tenk at de gjør det råbra, så greier du nok ventetiden
  • 0
Joda, de bør ikke gjøre som Bethesda gjorde med Fallout, og slippe ut noe halvferdig. Jeg tenker bare at nå har det gått snart to og et halvt år siden episode 2 og vi har ennå ikke fått noen info eller bilder om dette skipet Alex og Gordon skal finne.

Jaja, får vel finne fram en tube med tålmodighet da...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Hah, sitter å gamer HL2 M nå, og det er veldig gøy!
  • 0
Gjenoppliver tråden kun for ett enkelt spørsmål...

Jeg kjøpte nå nylig The Orange Box, hvor Half Life 2, Ep1, Ep2, Portal og Team Fortress 2 er inkludert, også muligheten til å laste ned Half Life Lost Coach.

Slik som jeg har forstått det er Half Life 2 det jeg burde spille først, deretter ep1, ep2 og så Lost Coach. Men, jeg har ikke spilt Half Life. Så, jeg lurer, er det nødvendig å spille 1'ern før 2'ern? F.eks i Mario spill trenger man ikke ha spillt de forrige spillene for å forstå historien. Jeg kan jo spille to'ern uten en'ern, men vil jeg få like stort utbytte? Hva mener du?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Du burde lese historien til Half Life før du spiller gjennom Half Life 2.
Du vil forstå historien i HL2 uten å ha spillt HL1, men den kan til tider være litt uforståelig om man ikke har spillt eller lest historien i HL1 først. Selv spillte jeg gjennom HL2, ep1 og ep2 uten å ha lest eller spillt HL1.
  • 0
Takk for svar, Zycroz . Skal ta en titt på spoilers og slikt.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!