Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Zelda ~ Offisiell tråd ~


værste fiender i Zelda...de morderiske hønene i hyrule
  • 0
Siterer EXcrack:
værste fiender i Zelda...de morderiske hønene i hyrule


Man bør ikke terge hønene i Kakariko Village (Ocarina of Time).
Det straffer seg
Hei.
  • 0
SNART E3. MÅ BARE HOLDE UT, LITT, TIL!
"The easiest way to a girls' bed is through her parents, sleep with them and you'r in"
  • 0
Siterer Darknutcracker:
SNART E3. MÅ BARE HOLDE UT, LITT, TIL!


Er ikke lenge igjen nå!
Hei.
  • 0
Siterer super smash:
Noen her som har som vil anbefale Zelda oracle of ages/seasons?


Nå er det en stund siden du spurte, men la gå. Seasons og Ages er to spill som på en måte er ett spill. De er begge to utrolige bra, og anbefales hvis du liker Zelda-spill. En merkbar forskjell jeg har erfart på disse to spillene (utenom at du kontrollerer enten årstidene eller tiden) er at Seasons virker mer action-orientert, mens Ages har vanskeligere puzzles og bryne seg på. Ikke misforstå meg, det er action i Ages og puzzles i Seasons, men de to spillene har prioritert puzzle og action forskjellig

Alt i alt: Ja, jeg vil anbefale Ages og Seasons
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Var det noen andre som ble misfornøyd med oppvisningen av Skyward Sword?

Jeg håpet at siden vi ikke hadde sett et konsoll zelda på 4 år så ville de vise en bra trailer som viste alt fra gameplay til basice deler av storyn, men NEI DA, alt vi ser er en dårlig teaser trailer og en live demo med tekniske problemer, det sugde, men gleder meg fortsatt da.

Også en ting til: Sky loft, et land i himmelen som helten hopper ned fra og finner land-verden som er dekket av ondskap osv, ff3 OG ff13 anyone? og er det noen andre som tror at det kommer til å bli det landet som occooene bor i i TP?
  • 0
Jeg ble imponert av Skyward Sword. Traileren var ei suppe, den var enkelt og greit ikke rettferdig mot det de allerede har fått ut av spillet. Når jeg fikk se traileren skal jeg innrømme at jeg ikke engang ønsket å kjøpe Skyward Sword, men etter å ha sett gameplay fra det, er historien en helt annen.

Gameplay viste at det kun var tekniske problemer, alá forstyrelser for Wii sensorbar, og det var flott å se hvordan spilelt så ut, litt mer detaljert. Fiendene virker smarte og spennende, esker at man kan løpe for en gangs skyld og de nye gjenstandene ser ut til å kunne brukes på noen svært spennende måter.

Aldri spilt Final Fantasy, men ikke at det bryr meg om noe fra SS minner om FF. Alle spill kan sies å minne om et annet, med dagens spillmarked er det ikke bare sjeldent noen kommer med noe nytt, det er nærmest legendarisk om det skjer.

Og nei, jeg tror ikke spillet kommer til å finne sted i det landet hvor Oocooene fra TP bor. Kan med stor sikekrhet at det ikke kommer til å skje. Men er spent på å se hvordan man reiser rundt i verdenen denne gangen, og selvfølgelig er jeg spent på å få se den nye Ganondorf. Intet spill med Master Sword uten Triforce og Ganon.
Square Enix.
  • 0
Men jeg fikk alltid følelsen at gdorf i oot var den første... Og siden ss skal være om master swords skapelse eller noe sånt, tenkte jeg At Ganon ikke kan være med..?
Mother! Time to GO!
  • 0
Pfff tror du, Nintendo finner selvsagt på en måte slik at Ganondorf er slutt bossen. begynner litt å gå lei av at Ganondorf og Bowser (i Mario) er slutt bossene. kan de ikke for en gangs skyld bare prøve noen andre ?
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg vil ha oot/mm oppfølger... Kanskje neste gang..
Mother! Time to GO!
  • 0
Siterer Snapple:
Jeg vil ha oot/mm oppfølger... Kanskje neste gang..


helt enig!
  • 0
OOT med oppfølger? OOT har jo en oppfølger!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
OOT med oppfølger? OOT har jo en oppfølger!


Indeed, en direkte oppfølger sådan. Noen har visst ikke fulgt helt med
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Men jeg gleder meg til remaken av OOT til 3ds. Det kan blir veldig tøft.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ja, èn av grunnene til at 3DS skal skaffes er remaken av OOT. Har ventet på en remake i mange år, så det blir litt for dumt å droppe den
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kjøpte DS for noen uker siden, kunne ikke vente lenger! Jeg måtte jo ha Spirit Tracks! Har ikke kommet så langt, men det er veldig bra til nå ihvertfall.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Skjønner. Spirit Tracks er tross alt et selvfølge om man både har eller ikke har DS. Deffinitivt ett av de Beste Zeldaspillene siden Wind Waker, da jeg personlig ble en liten smule skuffet over Twilight Princess.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ble du skuffet over TP? Syns det det var kjempebra jeg! Har ikke fått prøvd så mange Zelda spill og TP er det første jeg runnet helt. Jeg hadde jo PS1 jeg så jeg fikk aldri med meg OOT på konsoll og emulatorer er tull etter min mening. Venter heller på remaken til 3ds.

Wind Waker ser også veldig bra ut, og en kompis av meg har vist meg endel av det.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Vel, det er ett bra spill. Ingen tvil om det, men det likte ikke helt at det tok seg selv hakket for seriøst, f.eks figurdesignet. Synes egentlig ikke det passer helt inn med den litt "mørke" stilen resten av spillet har.

Wind Waker er en perle, en du burde gjøre ditt beste for å spille
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ja, men da må jeg låne GCen eller Wiien og spillet av kompisen min, og det blir kanskje ett problem. Det er jo tross alt et fantastisk spill han er veldig redd for og tror ikke han kommer til å låne det bort.

Dessuten, nå har jeg nok med Spirit Tracks!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hehe, du får spørre ekstra fint da. Du burde ivertfall få det med deg på en eller annen måte
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Tror du det er mulig å finne det brukt? Vet ikke hvor mye en brukt GC koster, men kanskje jeg kan vurdere det?

Nei, nå får jeg gi meg. Har nettopp satt meg ned med PS2en.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Haha, er sikkert mulig å finne det, etter litt leting, that is
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Men jeg syns ihvertfall stilen på det nye Zelda spillet var kul. Men jeg ble også litt skeptisk da jeg så bueskytingen osv. Skal man ha tid til å fomle så mye for å skyte ett skudd?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Er det noen som har klart
Siterer Crazy Kraken:
Ble du skuffet over TP? Syns det det var kjempebra jeg! Har ikke fått prøvd så mange Zelda spill og TP er det første jeg runnet helt. Jeg hadde jo PS1 jeg så jeg fikk aldri med meg OOT på konsoll og emulatorer er tull etter min mening. Venter heller på remaken til 3ds.

Wind Waker ser også veldig bra ut, og en kompis av meg har vist meg endel av det.


Virtual consol på wii'n er ikke dum. Selvom kontrollen er helt feil
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!