Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Husker du det første spillet du spillte?


Hva var det første spillet dere spillte, kanskje dere ikke husker det. Men husker dere det så fortell

Mitt første var Need For speed eller Crash bandicott tror jeg, men husker ikke hvilket.

Tilgi meg hvis denne er feilpostet
  • 0
Mitt aller første spill var Super Mario Land til GameBoy, var skikkelig glad i det, men så presterte jeg å miste GameBoy-en, og siden har jeg ikke fått spilt det igjen
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Lego Racers til PLaystation 1
Les en bok, pok en snok!
  • 0
  • Missing Avatar
  • H3LM
Jazz Jackrabbit! Kommer aldri til å glemme den grønne kaninen...
Donde esta la Biblioteca?
  • 0
Jepp. Eller, nesten.. Første konsollen var Sega, men jeg er ikke heelt sikker på hvilket spill. Jurassic Park, Sonic eller Mortal Kombat.
  • 0
Ja var vel et spill til pc jeg ikke husker navne på, som var akkurar som mario til Game boy.

Tror det ble laget på 1980 tallet
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
commander ceen eller keen det var et spill på pc med en mann med strålepistol
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Første spillet jeg spillte var et Løvenes Konge spill til PC.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Tror det var et eller annet spill på GameBoy jeg prøvde først. En av de med masse spill i én elns.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Sonic og donald duck til Nintendo 64 eller en annen maskin husker ikke helt.
xO
  • 0
Siterer H3LM:
Jazz Jackrabbit! Kommer aldri til å glemme den grønne kaninen...


Ahh for et spill, (men den røde kaninen var best!)

Croc til ps1 var det første jeg spilte, musikken er noe av det beste jeg har hørt!
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Mitt aller første spill var Warioland 2 på Game Boy Color. Har runna det mange ganger på emulator i senere tid og holder på med 3ern noen ganger også, ganske fett enda.
"get poor die tryin"
  • 0
Fancy! Har selv en N64 Emulator, Gameboy emulator og you name it
  • 0
Første jeg prøvde var Super Mario Bros 3 til Snes, husker fortsat den første Gombaen jeg moste....ahh...nostalgi....
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det første jeg spilte var et snowboardspill på Nintendo 64. Jeg syntes det var ektrem grafikk som jeg digget. Hvet noen hvilket spill jeg snakker om? Det var mulig å bruke 4 forsjellige gutter og 2 forsjellige jenter, savner spillet. Ellers var Super Mario 64 det andre, det husker jeg mye bedre, det var super steminig.
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Mitt måtte vært Wolf3d, Jazz Jackrabbit eller noe...

Husker jeg også var ganske gira på noe matte spill greier, det var ganske morsomt når jeg var liten
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Mener å huske at dette var enten Resident Evil på Playstation 1, eller Commander Keen på en gammel Windows PC. Ah.. Tidene!
  • 0
  • Los
  • Los
Super Mario på NES ah, det var tider
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Super Mario på NES ah, det var tider


samme her
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Siterer AleksanderN:
Det første jeg spilte var et snowboardspill på Nintendo 64. Jeg syntes det var ektrem grafikk som jeg digget. Hvet noen hvilket spill jeg snakker om? Det var mulig å bruke 4 forsjellige gutter og 2 forsjellige jenter, savner spillet. Ellers var Super Mario 64 det andre, det husker jeg mye bedre, det var super steminig.


"1080 Snowboarding" elns? Var et helvete å lande (etter hopp) i det spillet husker jeg..

Det første jeg spilte var vel Super Mario Bros 2 hos søskenbarnet. Var vel ca 4år. Husker ikke om det var på NES eller SNES
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
Det første spillet jeg spilte var "Pokemon Red" på Gameboy Colour.
Syntes det var toppers da, jeg
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
Siterer H3LM:
Jazz Jackrabbit! Kommer aldri til å glemme den grønne kaninen...


Det brukte jeg å spille på skolen Skjønte ikke en eneste ting av hva som skjedde.. Good times!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Hm... Tror mitt første spillminne er Outrun i den lokale Arcadehallen i Hønefoss. Husker hvor fett jeg syntes det var å sitte inni bilen å kjøre.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Ett ord: Donkey Kong på SNES! Oj, det var mer enn et ord.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Jeg tror det aller første spillet jeg spilte var The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Kanskje litt suspekt å si det med tanke på at det er favoritt - serien min her i verden, men det er faktisk derfor den er det. Samt at spillene er gode da.

Har en kamerat jeg så på som en ukronet mester i spillet da jeg spilte det første gang, så ting jeg ikke turde(skummelt som fy Ocarina of Time da ) gjøre måtte han gjøre for meg.
Han måtte også gjøre oppdraget for å få hesten, det var for vanskelig for meg .
Square Enix.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!