LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Mafia 2


      Nei tror ikke det, dem er så sløve at dem ikke gadd å staile opp ps3 versjonen.
      Det var ihvertfall hva nyheten fra GR sa. Håper det kommer en oppdatering der de har stylet det bedre opp, makan at det går an å gjøre slikt
      Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
      • 0
      Så anmeldelsen av spillet her på framsiden av nettsiden her. Skulle skrive kommentar, og da jeg trykte "Send kommentar" forsvar anmeldelsen. Fikk iallfall lest gjennom hele, sett pluss, minus og delkarakterene.
      • 0
      Håper ikke dette blir lik som the godfather , har alerede forhåndsbetilt det så for vel håpe at det blir bra ^^

      men det car mindere blod trodde var masse blod og greier men nie var vist ikke det så jeg angrer litt !
      • 0
      Under forhåndsbestilling på CDON står det:

      Vi sender varen din så snart den kommer på lager.

      Et annet sted, under leveringstid, står det:

      Forhåndsbestilte produkter leveres når produktene er sluppet, se releasedato på produktsiden.

      Hva er det for noe drit? Er CDON teite, eller er det en skrivefeil?
      "bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
      • 0
      I GOT IT I GOT IT!!!!!!!!!!!!!!!
      • 0
      WHAAAAAT??????
      "bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
      • 0
      Siterer Zyrocz:
      People Are Idiots...
      • 0
      Er jeg idiot? Nå blir jeg forvirra her!

      Er mulig at med ordet "levere", så mener de at vi skal ha fått det levert til oss, men CDON kan ikke vite hvor lang tid posten tar...

      "bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
      • 0
      Mente mer at jeg var idioten fordi jeg skrev noe helt usaklig

      CDON pleier å ha spillet lever på release eller 1-2 dager før. Men om det er PC versjonen du har bestillt kan du alltids torrente spillet om du ikke får det på release.
      • 0
      Har bestilt til xbox 360, men om det kommer over helgen er jo ikke det krise det heller. Det eneste jeg frykter er at jeg får mye lekser nå på videregående...
      "bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
      • 0
      Vi har massive prøve samme dag det kommer
      Har bestilt på cdon så håper at det kommer 1-2 dager før relase som mange av dere sier som har bestilt fra cdon før.
      Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
      • 0
      Om du har prøve samme dag som det kommer er du bare heldig da, om du får det før du har prøve er det en stor sjangse for at du leser mindre til prøven fordi du har noe du kan spille, om det kommer dagen du har prøve har du alt lest til prøven og slipper derfor tenke over at du skal ha prøve snart når du sitter å spiller det.
      • 0
      Ja kanskje men da sitter jeg hele dagen og tenker og tenker på at det skal komme!!! eller forresten bare glem det her, du har rett Zyrocz
      Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
      • 0
      har dere lest annmeldes i det nye GA- bladet om mafia 2?

      hva syns dere?
      • 0
      Cdon må sende Mafia 2 i dag!

      "bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
      • 0
      testet demoen, fett spill!
      www.spillnytt.net
      • 0
      Siterer kris2ffer:
      Cdon må sende Mafia 2 i dag!


      det har ikke kommet i usa ennå
      • 0
      Siterer kris2ffer:
      Cdon må sende Mafia 2 i dag!


      I dag? De sender det nok på onsdag, slik at du får det på fredag, på release med andre ord.
      • 0
      det tror jeg og
      • 0
      Jeg blir stadig mer og mer skeptisk til spillet. Får liksom inntrykket av at det eneste som skiller det fra GTA er større fokus på drama og tidsepoken. Ellers så følte jeg at det var mye det samme når jeg prøvde demoen.
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Siterer Master_bandit:
      I dag? De sender det nok på onsdag, slik at du får det på fredag, på release med andre ord.


      Jaja, vet jo det! Var bare en annen måte å formidle min trang til å spille det, uten å si "jeg vil ha spillet snart".
      "bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
      • 0
      Siterer kris2ffer:
      Citerer Master_bandit:
      I dag? De sender det nok på onsdag, slik at du får det på fredag, på release med andre ord.


      Jaja, vet jo det! Var bare en annen måte å formidle min trang til å spille det, uten å si "jeg vil ha spillet snart".




      Siterer Kronoz:
      Jeg blir stadig mer og mer skeptisk til spillet. Får liksom inntrykket av at det eneste som skiller det fra GTA er større fokus på drama og tidsepoken. Ellers så følte jeg at det var mye det samme når jeg prøvde demoen.


      Har du spilt Mafia 1 før forresten?
      • 0
      Siterer Master_bandit:
      Har du spilt Mafia 1 før forresten?

      Nope. Dessverre.
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      mafia 1 er bra
      like fasinerene ver gang

      mafia 2 har mye å gå på der
      men har en følse for at det er bedre enn 1
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!