Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Jenter og spilling!


Siterer thraxes:
Vet om en jente som spilte Supreme Commander og som var med i Clanen. Fikk ikke bli kjent med henne, men fikk bare vite at hun er jente.
Men nå er hun borte vekk. Kicka ut av clanen.


Why?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Why?


Hun er nest høyeste rank i clanen, altså Commander og hun var mange rettigheter. Men hun missbrukte dem og MikeWrath, Clan lederen, tok en seriøs prat med henne og han fant ut av hun måtte vekk. Synd egentlig, for hun var noe inni helsike god spiller. Men vi har Danny da som er en av topp spillerne våre.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Siterer 42:
Det er jo ikke så veldig imponerende at en jente spiller DS og Guitar Hero. Spill som er casual to the max blir spilt av max casuals. Ikke at det er noe gærent med det, jeg ville bare ikke reagert nevneverdig.


Nettopp derfor bør du lese hva noen av jentene som er med her spiller ;)
Ikke akkurat Nintedogs og Singstar nei!
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
så det er faktisk noen jenter som interesserer seg for spill
Emo is just an excuse for a boy to act like a girl.
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Siterer LadyLiberty:
Nettopp derfor bør du lese hva noen av jentene som er med her spiller ;)
Ikke akkurat Nintedogs og Singstar nei!


Man må jo finne dem først =P

Kjenner noen jenter som spiller. Men de spiller rett og slett FOR MYE(det går faktisk ann!).
  • 0
Kjenner ingen jenter som spiller, men i Kinshipet(Guildet, Klanen) mitt på LOTRO er en av lederene en dame.
Ellers vet jeg ikke om noen
  • 0
En jeg kjenner spiller Ocarina of time hele tiden, og en annen spiller Wii spill som mario kart osv...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
jeg har aldri møtt en annen jente som spiller team fortress 2 eller cod4. halloo, det er verdens kuleste spill. er ikke sååå gøy å spille nintendo hele dagen.
  • 0
Siterer eccentrica:
jeg har aldri møtt en annen jente som spiller team fortress 2 eller cod4. halloo, det er verdens kuleste spill. er ikke sååå gøy å spille nintendo hele dagen.


Haha, sier du at gutter ikke spiller DS og Wii? Åpne opp øynene litt mer.

Man er skikkelig mandig hvis man spiller kun Gears of War og Call of Duty, ARRRRGH!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Vet om mange jenter som spiller og synes selv det er moro. For et par år siden ble jeg tatt ut av en jente i BF2 og det var ikke like moro da, men shit au

Håper dere jenter som er trofaste brukere av Gamereactor får med dere flere - alltid artig med å få inn litt jenter også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg er på god vei til å frelse noen av mine girls...Drømmefall har blitt sendt rundt med gode resultater, det har også blitt en del tekken kvelder og selvfølgelig bubble bobble
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Det er vel greit å introdusere nye gamere med slike ting istedenfor adrenalinpumpende FPS-spill, som har en tendens til å gjøre nye gamere frustrerte
  • 0
Longest Journey er jo også et veldig bra spill da
Siterer LadyLiberty:
Jeg er på god vei til å frelse noen av mine girls...Drømmefall har blitt sendt rundt med gode resultater, det har også blitt en del tekken kvelder og selvfølgelig bubble bobble
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
The Longest Journey har jeg akkurat kjøpt, så den må jeg spille gjennom først selv ;) Men de andre har allerede bedt om å få låne den..det handler liksom om å introdusere for rette typen spill for rett jente..og jeg regner ikke singstar, buzz osv som "spill", ikke på den måten som f.eks. drømmefall, retro, tekken osv..spill med historie, bra historie, er alltid en fin måte å få jenter til å spille på. Så tanken fallt jo på Den Lengste Reisen serien med en gang, så tenkte jeg på de gode gamle lucasarts adventure games, og tekken og mario kart når vi samles...litt etter litt så synes de jo det er gøy!
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
i wow-guilden jeg var i før, som forøvvrig het Kåres Kongereker, var lederen en dame fra bergen! veldig flink og grei. vi var ganske gode også!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer LadyLiberty:
The Longest Journey har jeg akkurat kjøpt, så den må jeg spille gjennom først selv ;) Men de andre har allerede bedt om å få låne den..det handler liksom om å introdusere for rette typen spill for rett jente..og jeg regner ikke singstar, buzz osv som "spill", ikke på den måten som f.eks. drømmefall, retro, tekken osv..spill med historie, bra historie, er alltid en fin måte å få jenter til å spille på. Så tanken fallt jo på Den Lengste Reisen serien med en gang, så tenkte jeg på de gode gamle lucasarts adventure games, og tekken og mario kart når vi samles...litt etter litt så synes de jo det er gøy!


Nettopp, la dem få smaken på gode spill.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Gawd people! La jenter være jenter og oss være svette, overvektige uromantiske nerder
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Godt sagt LPS! Slik det burde være! (Eller kanskje ikke...?)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Gawd people! La jenter være jenter og oss være svette, overvektige uromantiske nerder


Yes we can!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Gawd people! La jenter være jenter og oss være svette, overvektige uromantiske nerder

Dersom jeg blir overvektig noengang, så er noe galt...Det er mye mer morsomt å være i god form...
Liker ikke å svette noe særlig heller...Nasty lukt
Uromantisk? Bah, lag Lasagne(skrivefeil?)! Slår an det vet du
Square Enix.
  • 0
Selvfølgelig måtte noen komme og kommentere at de ikke er overvektige.. jeg sier bare: DENIAL!
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Gawd people! La jenter være jenter og oss være svette, overvektige uromantiske nerder


/signed
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Selvfølgelig måtte noen komme og kommentere at de ikke er overvektige.. jeg sier bare: DENIAL!


Enig, alle her er overvektige, utvilsomt!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Dama mi elsker å spille... akkurat som meg hun har til og med flere Ngc spill enn meg første gang jeg møtte henne. så tror jeg hun spilte zelda oot på N64. jeg sa: hei. hun så opp på meg å svarte fort: hei. like etterpå var øyene hennes klistret på skjermen igjen spør du meg så er det det beste første intrykket noen kan gi...... ihvertfall hvis man liker å spille vi ble gode venner. å etter ett år var vi kjærester. nå har vi vært sammen i litt over 4 år.
  • 0
En jente i klassa mi under meg (7. klasse til høsten) kjøpte seg nylig en PSP med et eller annet bilspill (Ridge Racer?) Spiderman 3, og en UMD-film med samme titell, i tillegg fikk hun en rød faceplate

Og naturligvis har en annen jente i den klassa også lyst på en

Så nå blir Budalen oversvømt av jente/kvinne gamere....
Daylight come and we wanna go home.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!