Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Jenter og spilling!


Siterer Xariah:
Jeg er ei jente. Jeg spiller det meste, enten det er RPG, Hack n' Slash, FPS, real-time strategy, horror osv. De eneste spilla jeg ikke spiller så mye er racing spill eller sports spill sånn some Fifa spillene, jeg spiller ikke MMO spill så mye heller, hakke råd til det for øyeblikket. Men utover det så er jeg en gamer ^^


hyggelig
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
dere er håpløse hele gjengen x) her er det faktisk noen jenter som sier: "hei, her er jeg. en jentegamer. alt dere har drømt om." og alt dere sier er.. ingenting :p
f.eks.. jeg har hørt mange gutter snakke om at det hadde vært fett om det hadde vært flere jenter som gamer, men når det først dukker opp noen rett foran nesa dems, er de som luft. wtf.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer eccentrica:
dere er håpløse hele gjengen x) her er det faktisk noen jenter som sier: "hei, her er jeg. en jentegamer. alt dere har drømt om." og alt dere sier er.. ingenting :p
f.eks.. jeg har hørt mange gutter snakke om at det hadde vært fett om det hadde vært flere jenter som gamer, men når det først dukker opp noen rett foran nesa dems, er de som luft. wtf.

Kanskje de fleste her bare er utrolig blyge?

Trodde forresten ikke dere likte kjønnsdiskriminering?

Selv syntes jeg det er utrolig positivt dersom en jente tør holde på med spill. Jeg får inntrykk av at gaming oppfattes som "ukult" og alt det der pisset blant jenter. Så når noen jenter "tør" game er jo det et tegn på individualitet og selvtillitt.
  • 0
Pixz plixz.
  • 0
så lenge jenta liker å spille wii, er det mer enn godt nok for meg
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer torleif:
så lenge jenta liker å spille wii, er det mer enn godt nok for meg


hehe

Jeg kjenner ikke mange jenter som spiller, men de som gjør det er "i flokken", så gaming sprer seg på vår skole.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Søstera mi har spilt Guitar Hero II to ganger siden sist jeg gjorde det nå
Litt morsomt egentlig
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Har vel aldri møtt ei jente som spillers FPS-spill.
De jeg har møtt har bare spillt det derre final fantasy skitet(ja da, bare ta å true meg med å lage en vodoo-dukke av meg du)

Hadde som sagt vært uhordelig bra om det fantes en med samme smak i musikk, spill, mat (og damer) som meg .......Haha
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Har vel aldri møtt ei jente som spillers FPS-skytespill.


Kjenner ei som spiller Counter Strike 1,6
Det var bare et eksempel
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Har møtt mange fra Frag Dolls(eller hva det heter) og PMS (klan)
i Halo 2. De er veldig kjente klaner. Og de whooper ass på de fleste gutta.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Forresten.. Jeg kjenner henne akkurat ikke, men en av de kvinnelige ansatte på en video-utleie nær meg er medlem i verdens beste WoW guild - Nihilum.
(En av de beste, i hvertfall)
  • 0
  • eppi
  • eppi
kjenner mange jenter som spiller, men de som spiller noe mer enn singstar eller buzz så er det WoW eller noe annet rpg. har lest at det er nesten mere jenter som spiller wow enn gutter
Sk8 is a job, I love it
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer eppi:
kjenner mange jenter som spiller, men de som spiller noe mer enn singstar eller buzz så er det WoW eller noe annet rpg. har lest at det er nesten mere jenter som spiller wow enn gutter


kanskje.

Da tror jeg at de som "målte" dette me hvem som spiller mest de tar med msn, jenter sitter mere på msn enn gutter!?

Jenter spiller som oftest buzz, singstar, wow, ting som man må spille mange med mest.
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Søstera mi spiller noen ganger DS(ved min tillatelse). Det går som oftest i WarioWare: Touched og Nintendogs(som hun ikke skjønner noe av). Hun skal nok nli en gamer en gang. Det må jeg sørge for.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
OK..da får jeg vise hva vi jenter er gode for da:

Har vært en aktiv gamer i 10 år nå. Spill samlingen min kan beskues på min profil ^^.

Mine favoritter er (blant MANGE):
Wonder Boy 3; The Dragon's Trap til Sega Master System
Sonic the Hedgehog til Sega Megadrive
Super Mario Brothers til SNES
Monkey Island 1 og 2 til PC
Half Life serien til PC
Leisure Suit Larry 7 til PC
Settlers 2 til PC
Constructor til PC
Counter Strike til PC
Elder Scrolls IV; Oblivion PC
GTA San Andreas PS2
Jak & Daxter serien PS2
Ratchet & Clank serien PS2 og PS3
God of War serien PS2 PSP
Far Cry PC
Tekken serien PSOne PS2
Bubble Bobble Retro spill
Katamari serien
SSX serien PS2
Need for Speed Underground serien
Prince of Persia serien PS2
Fable PC
Psychonauts PS2
Portal PC
Zelda; Ocarina of Time N64
Zelda; Twilight Princess NWii
Mario Galaxy NWii

......og snart Age of Conan og GTA4

I kick ass på de fleste FPS spill online og du kan banne på eg sprenge deg te månen i strategi spill..Har alle konsoller fra NES og Sega Master System til PS3, 360, Wii, DS og PSP, utenom Gameboy Advance og Sega Dreamcast (kommer snart ;) )......

Musikksmaken min er metal/hardrock/old school rock/melodisk/progressivt og indie. Favorittene er bl a Wolfmother, Metallica, Theatre of Tragedy, Kamelot og Opeth.

Filmsmaken er veldig variert, men stor favorittene er Star Wars sagaen, Indiana Jones, Requiem for a Dream, Donnie Darko, The Crow, Studio Ghibli, LOTR, klassiske fantasy filmer, The 9th Gate, The Doors, Bill Hicks standup, Det Femte Element, Equilibrium, Akira + en god del manga..ja generellt mye fantasy og sci-fi i tillegg til bil filmer som Gone in 60 Seconds, Fast & Furious osv.......

Klassisk girlie girl? I think not
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Siterer LadyLiberty:
OK..da får jeg vise hva vi jenter er gode for da:

Har vært en aktiv gamer i 10 år nå. Spill samlingen min kan beskues på min profil ^^.

Mine favoritter er (blant MANGE):
Wonder Boy 3; The Dragon's Trap til Sega Master System
Sonic the Hedgehog til Sega Megadrive
Super Mario Brothers til SNES
Monkey Island 1 og 2 til PC
Half Life serien til PC
Leisure Suit Larry 7 til PC
Settlers 2 til PC
Constructor til PC
Counter Strike til PC
Elder Scrolls IV; Oblivion PC
GTA San Andreas PS2
Jak & Daxter serien PS2
Ratchet & Clank serien PS2 og PS3
God of War serien PS2 PSP
Far Cry PC
Tekken serien PSOne PS2
Bubble Bobble Retro spill
Katamari serien
SSX serien PS2
Need for Speed Underground serien
Prince of Persia serien PS2
Fable PC
Psychonauts PS2
Portal PC
Zelda; Ocarina of Time N64
Zelda; Twilight Princess NWii
Mario Galaxy NWii

......og snart Age of Conan og GTA4

I kick ass på de fleste FPS spill online og du kan banne på eg sprenge deg te månen i strategi spill..Har alle konsoller fra NES og Sega Master System til PS3, 360, Wii, DS og PSP, utenom Gameboy Advance og Sega Dreamcast (kommer snart ;) )......

Musikksmaken min er metal/hardrock/old school rock/melodisk/progressivt og indie. Favorittene er bl a Wolfmother, Metallica, Theatre of Tragedy, Kamelot og Opeth.

Filmsmaken er veldig variert, men stor favorittene er Star Wars sagaen, Indiana Jones, Requiem for a Dream, Donnie Darko, The Crow, Studio Ghibli, LOTR, klassiske fantasy filmer, The 9th Gate, The Doors, Bill Hicks standup, Det Femte Element, Equilibrium, Akira + en god del manga..ja generellt mye fantasy og sci-fi i tillegg til bil filmer som Gone in 60 Seconds, Fast & Furious osv.......

Klassisk girlie girl? I think not


Vi trenger flere som deg, haha.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Gikk i klasse med ei jente som spilte Vice City en del. Tror hun hadde klart alle militær helikopter oppdragene
:temurof i rutangis
  • 0
Bestemora mi spiller Mario, og hun er sykt god
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Mange jenter har begynt å spille WoW og Cs nå, herregud. Nå fant de ut at spilling er artig, tilogmed de som er så "kule" spiller...
Fotball om dagen er godt for magen :)
  • 0
Jeg og vennene mine møtte en som spillte cs, så snakket vi på VT og fant ut at det var en jente!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
madammen er drøyt hekta på ds og wii. Hun elsker det meste av spill på de konsollene. Spesielt mario kart wii, som hun eier i.
  • 0
Kjæresten min er hekta på GH, gjett hvem som fikk hu til å bli det? (A)
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Det er jo ikke så veldig imponerende at en jente spiller DS og Guitar Hero. Spill som er casual to the max blir spilt av max casuals. Ikke at det er noe gærent med det, jeg ville bare ikke reagert nevneverdig.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Kjenner faktisk en jente som spiller litt PSP. Hun bruker den mest til å se filmer da, men det får så være.
Tror ikke det er så alt for mange som spiller konsoll.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Vet om en jente som spilte Supreme Commander og som var med i Clanen. Fikk ikke bli kjent med henne, men fikk bare vite at hun er jente.
Men nå er hun borte vekk. Kicka ut av clanen.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!