bent_a 2011-05-20 17:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Oblivion, samt litt Fallout: New Vegas.-Kill -Loot -Return. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-20 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire!!!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0Dtno 2011-05-20 20:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eksamen The GameASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS! Like Comment Share 0 Almost 2011-05-20 21:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller L.A. Noire http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter Like Comment Share 0Decyfer 2011-05-20 21:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Dead Redemption Hadde helt glemt hvor konge dette spillet er!There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi Like Comment Share 0varj 2011-05-20 22:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2. historie, gameplay og høy vanskelighetsgrad. Fantastisk! Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-21 01:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Black ops: Måtte bare spille en runde med zombies solo.Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 11:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible L.A. Noire Fantsstisk spill! Like Comment Share 0Predator 2011-05-21 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Greit nok, men langt fra ifra så fantastisk herlig som originalen.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0EXcrack 2011-05-21 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League of Legends Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 15:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tiny Wings Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilket spill bør jeg spille igjennom først? (Kommer nok ikke til å fullføre alle) : Red Faction Guerilla Assassins Creed (1) Crysis Warhead Crysis 2 Mirror's Edge Alien vs Predator (2010?) Singularity Half-Life 2 episodene Tropico 3 Trine Shadowgrounds Shadowgrounds Survivor Call of Juarez: Bound In Blood"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 18:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tribal Wars Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer toreofnorway:Tribal Wars Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
Sommerstad97 2011-05-20 17:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire!!!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0Dtno 2011-05-20 20:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eksamen The GameASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS! Like Comment Share 0 Almost 2011-05-20 21:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller L.A. Noire http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter Like Comment Share 0Decyfer 2011-05-20 21:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Dead Redemption Hadde helt glemt hvor konge dette spillet er!There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi Like Comment Share 0varj 2011-05-20 22:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2. historie, gameplay og høy vanskelighetsgrad. Fantastisk! Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-21 01:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Black ops: Måtte bare spille en runde med zombies solo.Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 11:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible L.A. Noire Fantsstisk spill! Like Comment Share 0Predator 2011-05-21 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Greit nok, men langt fra ifra så fantastisk herlig som originalen.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0EXcrack 2011-05-21 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League of Legends Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 15:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tiny Wings Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilket spill bør jeg spille igjennom først? (Kommer nok ikke til å fullføre alle) : Red Faction Guerilla Assassins Creed (1) Crysis Warhead Crysis 2 Mirror's Edge Alien vs Predator (2010?) Singularity Half-Life 2 episodene Tropico 3 Trine Shadowgrounds Shadowgrounds Survivor Call of Juarez: Bound In Blood"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 18:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tribal Wars Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer toreofnorway:Tribal Wars Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
Dtno 2011-05-20 20:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Eksamen The GameASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS! Like Comment Share 0 Almost 2011-05-20 21:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller L.A. Noire http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter Like Comment Share 0Decyfer 2011-05-20 21:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Dead Redemption Hadde helt glemt hvor konge dette spillet er!There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi Like Comment Share 0varj 2011-05-20 22:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2. historie, gameplay og høy vanskelighetsgrad. Fantastisk! Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-21 01:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Black ops: Måtte bare spille en runde med zombies solo.Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 11:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible L.A. Noire Fantsstisk spill! Like Comment Share 0Predator 2011-05-21 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Greit nok, men langt fra ifra så fantastisk herlig som originalen.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0EXcrack 2011-05-21 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League of Legends Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 15:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tiny Wings Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilket spill bør jeg spille igjennom først? (Kommer nok ikke til å fullføre alle) : Red Faction Guerilla Assassins Creed (1) Crysis Warhead Crysis 2 Mirror's Edge Alien vs Predator (2010?) Singularity Half-Life 2 episodene Tropico 3 Trine Shadowgrounds Shadowgrounds Survivor Call of Juarez: Bound In Blood"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 18:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tribal Wars Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer toreofnorway:Tribal Wars Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
Almost 2011-05-20 21:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller L.A. Noire http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter Like Comment Share 0Decyfer 2011-05-20 21:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Dead Redemption Hadde helt glemt hvor konge dette spillet er!There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi Like Comment Share 0varj 2011-05-20 22:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2. historie, gameplay og høy vanskelighetsgrad. Fantastisk! Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-21 01:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Black ops: Måtte bare spille en runde med zombies solo.Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 11:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible L.A. Noire Fantsstisk spill! Like Comment Share 0Predator 2011-05-21 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Greit nok, men langt fra ifra så fantastisk herlig som originalen.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0EXcrack 2011-05-21 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League of Legends Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 15:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tiny Wings Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilket spill bør jeg spille igjennom først? (Kommer nok ikke til å fullføre alle) : Red Faction Guerilla Assassins Creed (1) Crysis Warhead Crysis 2 Mirror's Edge Alien vs Predator (2010?) Singularity Half-Life 2 episodene Tropico 3 Trine Shadowgrounds Shadowgrounds Survivor Call of Juarez: Bound In Blood"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 18:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tribal Wars Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer toreofnorway:Tribal Wars Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
Decyfer 2011-05-20 21:13 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Red Dead Redemption Hadde helt glemt hvor konge dette spillet er!There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi Like Comment Share 0varj 2011-05-20 22:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2. historie, gameplay og høy vanskelighetsgrad. Fantastisk! Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-21 01:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Black ops: Måtte bare spille en runde med zombies solo.Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 11:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible L.A. Noire Fantsstisk spill! Like Comment Share 0Predator 2011-05-21 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Greit nok, men langt fra ifra så fantastisk herlig som originalen.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0EXcrack 2011-05-21 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League of Legends Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 15:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tiny Wings Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilket spill bør jeg spille igjennom først? (Kommer nok ikke til å fullføre alle) : Red Faction Guerilla Assassins Creed (1) Crysis Warhead Crysis 2 Mirror's Edge Alien vs Predator (2010?) Singularity Half-Life 2 episodene Tropico 3 Trine Shadowgrounds Shadowgrounds Survivor Call of Juarez: Bound In Blood"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 18:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tribal Wars Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer toreofnorway:Tribal Wars Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
varj 2011-05-20 22:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2. historie, gameplay og høy vanskelighetsgrad. Fantastisk! Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-21 01:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Black ops: Måtte bare spille en runde med zombies solo.Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 11:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible L.A. Noire Fantsstisk spill! Like Comment Share 0Predator 2011-05-21 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Greit nok, men langt fra ifra så fantastisk herlig som originalen.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0EXcrack 2011-05-21 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League of Legends Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 15:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tiny Wings Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilket spill bør jeg spille igjennom først? (Kommer nok ikke til å fullføre alle) : Red Faction Guerilla Assassins Creed (1) Crysis Warhead Crysis 2 Mirror's Edge Alien vs Predator (2010?) Singularity Half-Life 2 episodene Tropico 3 Trine Shadowgrounds Shadowgrounds Survivor Call of Juarez: Bound In Blood"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 18:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tribal Wars Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer toreofnorway:Tribal Wars Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
Sommerstad97 2011-05-21 01:56 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Black ops: Måtte bare spille en runde med zombies solo.Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 11:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible L.A. Noire Fantsstisk spill! Like Comment Share 0Predator 2011-05-21 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Greit nok, men langt fra ifra så fantastisk herlig som originalen.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0EXcrack 2011-05-21 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League of Legends Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 15:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tiny Wings Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilket spill bør jeg spille igjennom først? (Kommer nok ikke til å fullføre alle) : Red Faction Guerilla Assassins Creed (1) Crysis Warhead Crysis 2 Mirror's Edge Alien vs Predator (2010?) Singularity Half-Life 2 episodene Tropico 3 Trine Shadowgrounds Shadowgrounds Survivor Call of Juarez: Bound In Blood"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 18:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tribal Wars Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer toreofnorway:Tribal Wars Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
fantomena 2011-05-21 11:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible L.A. Noire Fantsstisk spill! Like Comment Share 0Predator 2011-05-21 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Greit nok, men langt fra ifra så fantastisk herlig som originalen.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0EXcrack 2011-05-21 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League of Legends Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 15:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tiny Wings Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilket spill bør jeg spille igjennom først? (Kommer nok ikke til å fullføre alle) : Red Faction Guerilla Assassins Creed (1) Crysis Warhead Crysis 2 Mirror's Edge Alien vs Predator (2010?) Singularity Half-Life 2 episodene Tropico 3 Trine Shadowgrounds Shadowgrounds Survivor Call of Juarez: Bound In Blood"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 18:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tribal Wars Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer toreofnorway:Tribal Wars Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
Predator 2011-05-21 13:30 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spiller Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Greit nok, men langt fra ifra så fantastisk herlig som originalen.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0EXcrack 2011-05-21 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League of Legends Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 15:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tiny Wings Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilket spill bør jeg spille igjennom først? (Kommer nok ikke til å fullføre alle) : Red Faction Guerilla Assassins Creed (1) Crysis Warhead Crysis 2 Mirror's Edge Alien vs Predator (2010?) Singularity Half-Life 2 episodene Tropico 3 Trine Shadowgrounds Shadowgrounds Survivor Call of Juarez: Bound In Blood"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 18:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tribal Wars Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer toreofnorway:Tribal Wars Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
EXcrack 2011-05-21 14:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible League of Legends Like Comment Share 0fantomena 2011-05-21 15:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tiny Wings Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilket spill bør jeg spille igjennom først? (Kommer nok ikke til å fullføre alle) : Red Faction Guerilla Assassins Creed (1) Crysis Warhead Crysis 2 Mirror's Edge Alien vs Predator (2010?) Singularity Half-Life 2 episodene Tropico 3 Trine Shadowgrounds Shadowgrounds Survivor Call of Juarez: Bound In Blood"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 18:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tribal Wars Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer toreofnorway:Tribal Wars Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
fantomena 2011-05-21 15:32 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tiny Wings Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilket spill bør jeg spille igjennom først? (Kommer nok ikke til å fullføre alle) : Red Faction Guerilla Assassins Creed (1) Crysis Warhead Crysis 2 Mirror's Edge Alien vs Predator (2010?) Singularity Half-Life 2 episodene Tropico 3 Trine Shadowgrounds Shadowgrounds Survivor Call of Juarez: Bound In Blood"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 18:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tribal Wars Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer toreofnorway:Tribal Wars Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
RockFuzzEleven 2011-05-21 18:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilket spill bør jeg spille igjennom først? (Kommer nok ikke til å fullføre alle) : Red Faction Guerilla Assassins Creed (1) Crysis Warhead Crysis 2 Mirror's Edge Alien vs Predator (2010?) Singularity Half-Life 2 episodene Tropico 3 Trine Shadowgrounds Shadowgrounds Survivor Call of Juarez: Bound In Blood"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 18:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tribal Wars Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer toreofnorway:Tribal Wars Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
toreofnorway 2011-05-21 18:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Tribal Wars Like Comment Share 0RockFuzzEleven 2011-05-21 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer toreofnorway:Tribal Wars Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
RockFuzzEleven 2011-05-21 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer toreofnorway:Tribal Wars Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011 Like Comment Share 0toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
toreofnorway 2011-05-21 19:11 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Gikk lei for en del år siden... Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren *Sad face* Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
Predator 2011-05-22 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
Babalu 2011-05-22 01:43 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Diablo II. Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen). Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.Hei. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
fantomena 2011-05-22 10:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Grand Theft Auto: Chinatown Wars Flott spill på iPhone. Like Comment Share 0sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
sonic og link 2011-05-22 12:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2."Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed. Like Comment Share 0Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
Predator 2011-05-22 17:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
fantomena 2011-05-22 17:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible The Witcher 2: Assassin's of Kings Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min. Like Comment Share 0Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
Sommerstad97 2011-05-22 19:12 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible LA Noire Så fantastisk som et spill kan bli!Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd. Like Comment Share 0fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
fantomena 2011-05-22 20:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Brink Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år. Like Comment Share 0Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
Kronoz 2011-05-23 22:04 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Assassin's Creed: Brotherhood Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.Are you my mommy? // Je Vois Tout Like Comment Share 0David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
David Selnes 2011-05-23 22:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...90919293949596979899100101102...246