Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?

Oblivion, samt litt Fallout: New Vegas.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
LA Noire!!!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Eksamen The Game
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Spiller L.A. Noire
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Red Dead Redemption Hadde helt glemt hvor konge dette spillet er!
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
  • varj
  • varj
The Witcher 2. historie, gameplay og høy vanskelighetsgrad. Fantastisk!
  • 0
Black ops: Måtte bare spille en runde med zombies solo.
  • 0
L.A. Noire

Fantsstisk spill!
  • 0
Spiller Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Greit nok, men langt fra ifra så fantastisk herlig som originalen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
League of Legends
  • 0
Tiny Wings
  • 0
Hvilket spill bør jeg spille igjennom først? (Kommer nok ikke til å fullføre alle)
:
Red Faction Guerilla
Assassins Creed (1)
Crysis Warhead
Crysis 2
Mirror's Edge
Alien vs Predator (2010?)
Singularity
Half-Life 2 episodene
Tropico 3
Trine
Shadowgrounds
Shadowgrounds Survivor
Call of Juarez: Bound In Blood
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Tribal Wars
  • 0
Siterer toreofnorway:
Tribal Wars

Gikk lei for en del år siden...

Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Gikk lei for en del år siden...

Dessuten har jeg gitt opp spill som spilles via nettleseren

*Sad face*
  • 0
I morgen skal jeg begynne på L.A. Noire. Veldig spent!
  • 0
Diablo II.

Begynte på en Hardcore karakter (dør man, så får man ikke spille på denne karakteren igjen).

Valgte necromancer, og er nå level 21. Skikkelig spennende med tanke på konsekvense èn eneste feil kan medføre.
Hei.
  • 0
Grand Theft Auto: Chinatown Wars

Flott spill på iPhone.
  • 0
Morrowind, Pokemon white og fra tid til annen Lord of the rings: The third age, MH tri og Conduit 2.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Spilt 4-5 timer L.A. Noire. Utrolig originalt og fantastisk spill. Skikkelig spennende og lete etter nye spor, det å avhøre vitner og mistenkte er veldig kult og noen ganger utfordrende, og "Street Crimes" er morsomme avbrekk. Skytingen føles litt stiv, spesielt i forhold til Rockstar's forrige mesterverk Red Dead Redemption, men det er jo langt ifra fokuset og jeg bryr meg ikke.
  • 0
The Witcher 2: Assassin's of Kings

Et av de aller beste spillene til nå i år. Nydelig grafikk, bra kampsystem, ufattelig mye innhold, mye variasjon og fantastisk lyd. Også har jeg bare spilt rundt 1 timw og 30 min.
  • 0
LA Noire

Så fantastisk som et spill kan bli!
  • 0
Brink

Kommer til å legge spillet på hylla for å støve ned i løpet av den kommende uka. Håper virkelig ikke det kommer flere spill som er like skuffende og uferdige som Brink i år.
  • 0
Assassin's Creed: Brotherhood

Online riktignok. Jeg har lyst til å for en gangs skyld komme meg til topprank i et spill online. Har aldri gjort det før.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Sword of the Berserk; Gut's Rage - Sega Dreamcast

Til tross for at det har et helt latterlig navn så er det faktisk et ganske så underholdende hack'n'slash spill satt i Berserk universet!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!