Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva spiller du nå?


Siterer Zyrocz:
Hater når man ikke kan skippe tutorials.


Da har vi noe til felles!
Har du noen gang prøvd Test Drive Unlimited 2? Makan til unødvendig tutorial skal man lete lenge etter.

Spill som ikke har tutorial/har kort tutorial, er en drøm, som ikke forekommer så altfor ofte

Det er liksom en god start hvis jeg oppdager at tutorialen enten varer i kun 5 sek, eller at den ikke eksisterer
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Dude, did you get the point?
  • 0
Siterer Zyrocz:
Dude, did you get the point?


I dont think he did.

Har plukket opp Just Cause 2 igjen. Veien til 100% er lang, veldig lang. Ligger på rundt 48-49% nå. Nesten halvveis.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
En ven nav meg skal komme, så skal vi spille igjennom Portal 2 co-op split-screen.
  • 0
For tiden går det i Bioshock, Infamous og Sniper: Ghost Warrior. Alle på PS3
Let the voice of love take you higher
  • 0
Portal 2, TF2 minecraft wow det er det jeg spiller nå
What is dead may never die
  • 0
DIABLO 2 FUCK YEAH!
  • 0
Oblivion, kanke bli lei!
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Singularity. Online.
Kanskje andre, bedre måter å bedrive fritiden på, men jeg mangler et par achievments...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Decyfer:
Oblivion, kanke bli lei!


Nice! Og samme her. Har vekslet litt mellom ACII og Oblivion de siste ukene, er fortsatt like magisk å traske rundt i skogene i Oblivion.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Nice! Og samme her. Har vekslet litt mellom ACII og Oblivion de siste ukene, er fortsatt like magisk å traske rundt i skogene i Oblivion.


Alt er magisk. Raga nettopp, en av battlemage ved Arcane University kalte meg for en "noob", endte hans miserable liv ganske fort, makan til tosk
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
endte hans miserable liv ganske fort, makan til tosk


Men da blir du vel kastet ut av guilden? Forstår hvorfor du gjorde det, tho
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hva jeg spiller nå?
Splinter Cell Conviction ...
  • 0
Spiller Mass Effect akkurat nå. Men må skrive at dekningssystemet er elendig. Mass Effect 2 er hat 10x bedre dekningsystem.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Men da blir du vel kastet ut av guilden? Forstår hvorfor du gjorde det, tho


Endte fort med at det skjedde ja, så tok ned resten av guilden og...Måtte loade etterhvert, menmen, litt moro må man ha det;)
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Virkeligheten, fordi jeg har ingenting å spille.. PSN er nede og at jeg venter på alle god of war
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
PS3: Red Dead Redemption
PS2: Resident Evil 4
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
PC: Diablo 2, OP: Red River og Resident Evil 5.
PSP: God of War: Ghost of Sparta.
3DS:: Pilotwings Resort.
PS3: Killzone 3.
360: Mass Effect.
  • 0
Spilt en time-halvannen med Resident Evil 4. Mislikte kontrollsystemet i starten, men nå elsker jeg det. Utrolig klaustrofobisk, intenst og stressende. Jeg får helt panikk når en stor gruppe gale spanjoler vandrer mot meg med økser og andre våpen. Det skummelt, atmosfærisk og utrolig intenst, og jeg elsker det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Spilt en time-halvannen med Resident Evil 4. Mislikte kontrollsystemet i starten, men nå elsker jeg det. Utrolig klaustrofobisk, intenst og stressende. Jeg får helt panikk når en stor gruppe gale spanjoler vandrer mot meg med økser og andre våpen. Det skummelt, atmosfærisk og utrolig intenst, og jeg elsker det.


Enig, trenger en hd-versjon.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Enig, trenger en hd-versjon.


Jepp, ser frem til HD-versjonen. Grafikken ser litt rar ut på en stor HD skjerm! Men nå skal jeg konsentrere meg om å fullføre PS2 versjonen, gleder meg til å fortsette.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Spilt en time-halvannen med Resident Evil 4. Mislikte kontrollsystemet i starten, men nå elsker jeg det. Utrolig klaustrofobisk, intenst og stressende. Jeg får helt panikk når en stor gruppe gale spanjoler vandrer mot meg med økser og andre våpen. Det skummelt, atmosfærisk og utrolig intenst, og jeg elsker det.


Enig. Har du prøvd Dead space? Kontrollsystemet er nesten identisk, det samme kan man muligens også si om våpenoppgraderingen... Og sannelig er det en shooting range..
Holdbarheten på Re4 er naturligvis mye høyere.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Har byttet ut litt Fallout 3 med litt Lego Harry Potter. Det er fordi jeg har spilt masse Fallout og vil bytte litt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Spiller Red Faction: Guerrilla på PC nå.
  • 0
spiller Holmenkollen Ski Jump 2
"Stealth Killing - Kill with skill"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!